Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    MissQ, echt super zeg. Ik duim heel hard voor een mooie echo. Aftellen maar!

Hanuna, geeft niks hoor. Je moet je nooit verplicht voelen tegenover mij. Ben blij dat het goed gaat.
    Heb je een foto van je buikie?

wolfje, misschien zit je niet te wachten op tips, maar aangezien ik zo ongeveer alles geprobeerd heb ik mijn HG zwangerschap wil ik er toch ff 1 even; Taksi! Smaakje was aardig te doen en ondanks kleine slokjes krijg je dan toch aardig wat calorieen binnen.... en het bleef ook goed binnen...
    Hoop dat het snel beter gaat joh.....

Hier gaat het lekker. Man is sinds gister weer werken en gister en vanmorgen heb ik zelf de oudste weggebracht. Een heel gesjouw maar is goed gegaan. Wel geslapen vanmiddag want was wel supermoe opeens. Terwijl ik gister een uur gewandeld heb... Klein meisje doet het goed, echt een mooierd is het net als d'r grote zus :p

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent Wolfje.

Deelight, raar is dat he, als je ineens "alleen" thuis bent met je ukkie.

Hanuna, hoe gaat het nu met je?

Hier nog steeds een beetje dubbel. Aan de ene kant ben ik super blij met mijn positieve zwangerschapstest aan de andere kant ben ik ook erg angstig dat emmie zich misschien vergist heeft en in een eileider is gegaan.....

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ben niet misselijk maar onwijs diarree...

deelight; thx voor de tip, ga het proberen!

missq; oh meid vreselijk die onzekerheid! hoop zooo voor je dat je een goede echo hebt!

4. Zeepaardje

elke dag gaat wat beter...
    hier telkens alleen zo benauwd, bleh, dit hoeft van mij niet zo...

maandag termijnecho, zo benieuwd:)

missq, nog 3onzekere nachten meid... denk aan je, knuffel

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hey hey, goed dat je weer n beetje opknapt wolfje.
    Buikvirusje geweest zeker... Alvast veel succes en hopelijk ook plezier maandag!!!

6. Zeepaardje

heb een bacterie in me lichaam, zit nu aan de medicijnen en maandag weer bloed prikken...

morgen naar spoorwegmuseum thomas weekend:)

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je wel Wolfje. Ik hoop dat mijn verpleegkundige van de fertiliteitspoli mij maandag wat meer duidelijkheid kan geven, al heb ik geen flauw idee hoe.

Meiden, zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen neem ik even wat afstand van ZP. Vanaf afgelopen woensdag heb ik bloedverlies, heel vreemd. Als je mijn verhaal wilt lezen, check dan even mijn geschreven berichten in een ander topic.

Bedankt voor jullie steun. Ik hoop op duidelijkheid. Ik trek dit zo niet helemaal.

-x-

8. Zeepaardje

missq meid leef met je mee en duim voor je, zo killing dit allemaal! knuffel

hier; weer onwijs diarree bleh...

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    MissQ, ben wat minder aanwezig en zag dus net je bericht.
    Heel veel sterkte, en ik duim op een goede afloop.

10. Zeepaardje

Termijnecho was super! Baby lag er perfect voor! Hersentjes mooi gesloten, ogen neus en kaak al heel mooi zichtbaar! Zwaaien met de armen en benen omhoog! Zo super! Uitgerekende datum veranderd naar 25 december!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi lieve meiden, helaas geen goed nieuws vanaf deze kant. De baarmoeder was al een heel end schoon en het vruchtje zat al bijna in de baarmoedermond. In augustus kunnen we verder met de volgende poging. Ik heb net heerlijk biefstuk en filet american op en bij mijn moeder net een lekker glas koude witte wijn. Laat de zomer maar komen!

Even een leuk berichtje, we gaan zodadelijk kijken voor een caravan!!!! Ineens gisteren bedacht dat ons dat wel heel leuk lijkt voor de kleine man :D

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wolfje, wat fijn dat je echo zo goed was!!!! SUPER!

13. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Lieve MissQ wat vreselijk toch weer :(
    ik vind het echt zo erg dat het na zo'n mooie poging het alsnog mis gaat, respect voor jullie meid!
    hopelijk is het snel augstus!!!! je heb helemaal gelijk om nu meteen lekker te gaan genieten van die heerlijke biefstuk en filet american want wie weet vanaf aug kan het een tijdje weer niet :p
    al kan ik me voostellen dat het moeilijk is maar hou de moed erin hoor!
    ik blijf voor jullie duimen :)

Wat ontzettend leuk dat jullie voor een caravan gaan kijken voor jullie kleine man ;)
    dat is en blijft voor mij een droom om ooit in een caravan te kunnen verblijven :D
    veel plezier met het uitzoeken!

Dikke dikke knuffel XXX Hanuna!

14. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Wolfje wat fijn dat alles goed gaat!
    en een kerstkindje :D

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @MISSQ ik ken je verhaal niet, maar ik heb je laatste paar berichten gelezen en leef met je mee. Wat vreselijk naar dat je eerst een positieve test hebt en dat dan vervolgens toch blijkt dat het niet goed gegaan is. Sterkte!

@de rest: Ik ben deze cyclus (2 mei) begonnen met tempen, omdat ik mijn cyclus wil leren kennen en hopelijk zwanger te worden. Ik heb 7 jaar lang de pil en nuvaring gebruikt, dus heb geen idee hoe mijn lichaam werkt op dat gebied. Nu zegt FF dat mijn eisprong op CD 17 is geweest. Gisteren, op 18 dpo, heb ik getest; negatief. Nu was er in een ander topic iemand die naar mijn kaartje had gekeken dat mn ei misschien op CD 23 is geweest, omdat mn temp daarna ook steeg en stabieler bleef. Is er iemand die naar mijn kaartje wil kijken en haar bevindingen wil delen? Alvast bedankt! (link naar kaartje staat in mijn onderschrift)

16. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    @Juultje

Als ik jou kaartje bekijk dan zou ik ook zeggen dat je ei is geweest op CD 23
    die meid van het andere topic heeft dat ook goed gezien ;) FF kan er soms ook echt flink naast zitten :(
    FF heeft waarschijnlijk een kruis geplaatst omdat je op CD 18 voor het laatst eggwhite heb ingevuld en daar kijkt FF meestal naar :)

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hmmmm oke. dus wat dat betreft heb ik niet zo veel aan FF dan. Ik was helemaal uitgegaan van het resultaat dat FF gaf, rond CD 23 hebben we niet zo goed geklust :(

Bedankt voor het meekijken!

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    maar als t wel raak is.......als mn temp nu weer gaat stijgen zou mn tempdaling van de afgelopen dagen de innestelingsdip kunnen zijn toch?

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    MissQ, ah nee he...:( Wat gemeen zeg.... had zo gehoopt voor jullie.
    Sterkte en ik hoop dat het en beetje te doen is tot augustus wachten. Dikke knuffel!!!

20. Zeepaardje

missq en hanuna thanks meiden:)

Deel Deze Pagina