Ik ben bang van niet Juultje meestal met een inesteling zou hij maar 1 dagje dippen, maarja wonderen bestaan
Je had gelijk. Werd vannacht wakker van de buikpijn en bleek onfesteld te zijn! Wel raar dat mn temp vanmorgen weer gestegen was naar 36.9. Ik snap helemaal niks van mijn lichaam..
wolfje, super van je echo joh!!! Geeft je weer wat zekerheid. Heb je nog 'n fotootje van je mooie spruitje?
Jammer meid maar je cyclus was deze keer ook weer korter zie ik. helaas kan ik je ook niet vertellen waarom dat je temp stijgt tijdens de menstruatie, dat blijft voor mij ook een vraag want ook ik dat regelmatig
Mooie foto Wolfje @all, Oooh nog 2 daagjes en dan mogen wij ook weer eindelijk na 11 weken ons wondertje bekijken helaas heb ik wel weer enorme last van mijn hidradenitis dus heb totaal geen zin nergens in ik ben er zo moe van, terwijl ik zaterdag zo goed bezig was met het verven van het kamertje, het staat nu alleen nog maar in de grondverf en ik zou vandaag verf gaan halen bij de KW maar fietsen doet nu ook zo'n pijn
hanuna; spannend (en leuk!) de 20wk echo, doe je ons snel verslag brengen balen dat je je zo rot voelt, knuffel deelight; hoe is het me je meiden Gister oude vriendin gezien, met zoontje van 4wkjes zooo klein, oh smelt weg haha hier erg last van me tandvlees
@hanuna, ja mn cyclus was inderdaad wat korter! Ik heb deze maand tot aan mn eisprong teunisbloemolie geslikt. Had op veel forums gelezen dat dat helpt bij het stabiliseren van je cyclus, dus ik dacht: dat ga ik proberen. Het scheelt maar een paar dagen, maar toch! Ben alleen een beetje aan het twijfelen of ik ze nu ook weer ga slikken. Ik hoor ook veel goede verhalen over 'zwanger worden' van etos. Misschien dat ik die ook wel ga gebruiken.
juultje zwanger worden etos veel verschillende verhalen, bij mij heeft het niet geholpen wat betreft korter maken van cyclus... maar bij jou misschien wel
Het hoeft ook niet perse korter, maar stabieler zou wel fijn zijn gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens, voel je je goed en verloopt het voorspoedig?
wel oke? hmm... klinkt alsof het er een beetje tussenin hangt?! Fijn dat het goed gaat, eerste echo onlangs gehad zag ik. Leuk hoor! Je bent lang bezig geweest zie ik, 12 cyclussen, jeetje. Eerste kindje?
idd 12de ronde zwanger geworden, 14maanden heeft het geduurd... Nu gaat het weer beter, gister knallene ruzie met me man Dit is me 2de kindje, heb al een zoontje van 3jaar... en denk dat ook dit weer een jochie wordt Fijne avond!
wat fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is! ik schrik wel hoor van alle verhalen hier van vrouwen die echt maanden of jaren bezig zijn. Ik had nooit gedacht dat er zoveel zijn die niet zomaar direct zwanger worden. Oh jakkes, ruzie is nooit leuk, maar denk al helemaal niet als je zwanger bent? Extra emotioneel enzo, ruzies daardoor nog heftiger? Wist je bij je zoontje ook dat het een jongetje werd? Was het een gevoel of wist je het echt heel zeker. Wil je, tegen de tijd dat het kan, weten wat het geslacht is? bedankt, jij ook fijne avond!
Ja sommigen hebben echt trieste verhalen, bah... Met ons zoontje was het echt direct raak. en nu hebben we langer moeten wachten, soms natuurlijk erg heftig, maar erg gelukkig dat we nu zwanger zijn en dat alles tot op heden goed gaat! idd ruzie met al die hormonen veel heftiger, maar goed met zoontje had ik sterk voorgevoel voor een jongen en dat heb ik nu weer Maar dit zullen we pas zeker weten met de geboorte dank je, ik ga nu naar bed moe...
Ooh over 2½ uur de 20 weken echo en vanmiddag om 14 uur heb ik een afspraak bij de VK ik kan niet wachten om ons wondertje weer te zien Ben ook een beetje zenuwachtig, want mijn man wil zo graag het geslacht weten maar ik niet nu weet ik dat ze het in een envelop kunnen stoppen voor mijn man, maar als hij het weet en het wordt een jongen dan verraadt hij zich door onbewust enthousiast te zijn denk ik wat moet ik nou doen? vind het anders zo zielig voor mijn man
hanuna veel kijkplezier met echo! tja hier is het andersom, wil ik het weten maar hij niet... we moeten er samen uit zien te komen, vind ik...of beide niet of beide wel... nou s6 met je beslissing!
Hoi meiden! Haha Wolfje grappig hihi De 20 weken echo was goed!!! yes!!! alleen had de echoscopiste erge moeite met het bekijken van de hersentjes en het hartje vanwege mijn wat vette buikie maar nadat ik effe op mijn zij heb gelegen kon ze het beter zien en alles zag er perfect uit!, toen wilde ze nog graag het profiel bekijken en het bovenlipje maar omdat Mevr/men lekker met het gezichtje in de placenta lag was het lastig tezien, maar ook dat werd na een tijdje zichtbaar we hebben helaas maar 1 foto meegekregen had toch gehoopt meer foto's te krijgen maarja misschien doen we nog een pretecho maar daar moet ik nog effe over nadenken het verslag over de 20 weken echo komt pas over een week aan bij de VK dus helaas hadden we daar niks aan vanmiddag. Dan vanmiddag kon ik bij de VK weer op de weegschaal staan en ik ben in 4 weken 100 gram aangekomen is dat niet weinig? mijn ijzergehalte was wat gedaald maar was nu juist perfect omdat die de vorige keer wat aan de hoge kant was verder was alles in orde, ik heb trouwens een voorliggende placenta, maar ik voel nu alwel een dikke week ons wondertje lekker plonsen! Oja en mijn man had pech want Mevr/Men zat lekker gekruisd met de beentjes ervoor de foto die snap ik niet helemaal, ze had er zoveel gemaakt en dan geeft ze mijn deze, ik weet niet hoe ik het moet zien Bekijk bijlage 158057 Meiden verder alles goed met jullie?
wolfje, het gaat nog steeds niet super met je dus... irritant zeg. Gevoel voor een jongetje, grappig! Juultje, van harte welkom hier. Had ik nog helemaal niet gedaan . Hopelijk mag je ook snel een wondertje in je buik voelen. MissQ, denk aan je. Hopelijk trek je het een beetje. Tis toch een verlies. *dikke knuffel*. Hanuna, blij voor je dat de echo goed was. En jullie eigenwijze kleintje heeft voor jullie beslist dat jullie het geslacht niet weten. Probleem opgelost . Wbt die foto, is misschien stukje navelstreng? Geweldig dat je je kleintje voelt joh, wat vind je ervan? Is het wat je je ervan hebt voorgesteld? Hier gaat het met de meiden goed, maar de roze wolk is even wat bekoeld. Het is erg druk met twee kinderen op de dagen dat ik ze allebei hele dag thuis heb. Dat valt soms wat tegen en vraag me af hoe ik alles dalijk moet redden als ik weer ga werken, huishoudelijk enzo. Maar mijn meisjes doen het goed, ik kom er wel weer bovenop ergens . Mijn man heeft een doorverwijzing voor de sterilisatie. Ook best spannend en ook definitief. Maar het is goed zo.
hanuna; idd navelstreng wat fijn dat je de kleine voelt deelight; hihi ik ben ook al begonnen over sterilisatie maar man moet er niks van weten maar hopelijk komt dat wel... vind 2 genoeg en heb geen zin meer in de pil enzo... fijne dag allen