Hoi meiden daar ben ik weer effe @Deelight jaa wat een eigenwijsje al he haha het is inderdaad een wonderlijk gevoel, ik had gedacht wat kleine plopjes te gaan voelen maar bij mij is het zo af en toe een enorme plop/bubbel Oja een buik foto zal ik denk ik volgende week plaatsen, want nu is het eigelijk een beetje aan het groeien. Kheb trouwens nu pas mijn eerste kwaaltjes, heb het elke dag wel enorm het zuur @all, we zijn nu bijna klaar met het kamertje, mijn moeder komt waarschijnlijk dit weekend nog behangen en dan moeten we nog kijken voor het vloertje maar we zijn er al uit alleen moet het nog besteld worden
hanuna; zuur kan ook erg vervelend zijn, cola of melk schijn te helpen ben wel benieuwd naar buikfoto fijn dat het op schiet met kamertje, leuk is dat All; fijn pinksterweekend gewenst
Hanuna, fijn dat je je nu toch wel echt zwanger voelt joh. Enneh, cola is van zichzelf al zuur dus zou ik niet doen. Van koolzuur krijg je ook meer zuur. Rennies hielpen het het best. En schiet es op met die buikfoto wolfje, jij ook!!
oh meiden... ben me toch moe, niet normaal, kan wel slapen non stop... deze zwangerschap kost me veel meer energie dat met sem toen... fijne dag allen xxx
Hoi meiden @Wolfje, lastig is dat he die vermoeidheid, had ik ook ik het begin dan viel ik soms gewoon smiddags in slaap hahaa, maarja als je al een klein mannetje heb rond lopen weet ik niet ofdat zo makkelijk gaat hier is die dan de buikfoto is misschien nog niet zo goed te zien met een truitje erover maar een blote buik vind ik nog een beetje eng aangezien er nog wat vet bij zit misschien later als die lekker strak staat hihi Bekijk bijlage 159422
hanuna; nee sem slaapt overdag niet , dus dat zit er helaas niet in... eindelijk buikfoto meid nu elke week 1 maken kun je goed verschil zien, en altijd fijn dat buik begin te groeien... ik zal er deze week ook 1maken, mensen vinden al ondanks me overgewicht dat ik een echt zw. buik heb
Hanuna, ja ik zie 'm. Komt echt al wat naar voren he! wolfje, ben ook erg benieuwd naar jouwes Hier ben ik twee weken geleden al gestopt met vloeien (joehoe) en gister ontdekte ik "vruchtbaar slijm". Dus ik dacht, ik doe effe een ovutest die ik nog had liggen... bijna positief. Alle mensen, wat een gek idee dat ik nu gewoon al weer een eisprong krijg
zal er van de week 1 maken haha... deelight je kunt weer aan de klus haha! snel dat dat gaat dan he? all; knuffels
Hahah wolfje, er wordt hier niet meer geklust hoor. Althans, niet voor een baby. Heb wel rubbertjes binnengekregen vandaag maar die durf ik niet te proberen de eerstkomende anderhalve week denk ik haha. Dat wordt kniebuigingen doen!
wooow sorry ik was helemaal vergeten dat ik hier ook had gereageerd. Ben soms de weg nog wat kwijt hier op het forum hihi maar ik ben er dus weer! @Deelight: bedankt voor het warme welkom @Wolfje: wat shit dat je zo moe bent zeg, zie dat ook bij mn schoonzus, lijkt me echt waardeloos. Werk je ook, of ben je thuis bij je kleintje? Lijkt me beiden niet makkelijk als je zo moe bent steeds... @Hanuna: das een mooie eerst buikjes-foto leuk hoor! Wel shit van dat zuur. Vriendin van me gebruikt rennies, las het hier ook in een eerder bericht, die schijnen echt goed te werken!
Hahaa meiden wat zijn jullie weer lekker lollig bezig vandaag @Deelight, ja nu begint het eindelijk te groeien, mijn navel leg ook niet zo diep meer @Juultje, heb nu ook rennies in huis en het werkt zeker, maar helaas maar voor effe. @ All, meiden ben gister nog effe langs de VK geweest inverband voor een zwangerschapsverklaring, was ik natuurlijk weer vergeten te vragen vorige week maar nu heb ik een andere VK laten kijken naar die echofoto en zei vertelde mij dat je de foto een kwart naar links moet draaien en dan zie je bovenin duidelijk het hoofdje! de oogkassen, neusje, de bovenlip en een kinnetje. en inderdaad whaha ik zie dat het kindje het zelfde neusje heeft als mijn man zo schattig
@juultje; ben alleen overblijfmoeder, dus eigenlijk fulltime thuis @hanuna; ja een echo kan soms echt acradabra zijnfijn dat je nu weet hoe je hem moet bekijken! @all; knuffels
Hoi hoi Tijd geleden dat ik hier schreef. Helaas is het tempen weer aan de orde, want ik heb weer een miskraam gehad. De 2e in een half jaar helaas. Ik weet niet of hier mensen zijn die 'verstand' hebben van tempen na een mk/ma/curretage. De maand voor de laatste zwangerschap heb ik getempt. Dus maar één maand. M'n temp voor m'n ei was vrij laag en zoals het hoort daarna hoger. Nu heb ik sinds afgelopen week echt weer getempt (daarvoor ook een paar keer, maar niet genoteerd) en temp is zo hoog als na m'n ei toen die maand. De curretage is nu ruim 5 weken geleden. Ovutestjes gaven niets aan, maar had wel afscheiding 2,5 week geleden dat wees op m'n ei (maar testje zei dus van niet). Ik heb helaas niet getempt vlak na de curretage. Ik had 1,5 week geleden een neg.zwangerschapstest in handen zodat ik wist dat het HCG uit mijn lichaam was, die week ervoor nog een heel licht streepje. Maar als je gelukkig nooit met een mk te maken hebt gehad, weet je misschien wel of de temp elke maand (voor en na ei) ongeveer gelijk is?? Misschien kan je temp verschillen per maand, dat weet ik niet. Weet iemand dit? Temp brengt me een beetje in verwarring, omdat ik graag zou willen weten of m'n ei al is geweest. Dank jullie wel voor het lezen/reageren
ploon; meid wat rot voor je! Heel veel sterkte om ook dit verlies weer een plaatsje te geven en s6 met zwanger worden!
Jeetje ploon wat vreselijk dat je dat weer heb moeten meemaken Ik wens je heel veel sterkte meid! Ik heb geen ervaring met het tempen na een curretage, maar mijn temps leken na mijn vervroegde miskraampjes wel anderhalve week ietsjes hoger dan normaal. xxx dikke knuff Hanuna
Dank jullie voor jullie reacties. Maar weet iemand misschien wel of de temp elke maand (voor en na ei) ongeveer gelijk is?? Misschien kan je temp verschillen per maand, dat weet ik niet. Weet iemand dit? Hanunu, jij had dus 1,5 week een hogere temp. Mijn curretage is nu 5 weken geleden. Dat lijkt me zo lang namelijk....
HELP! Wil iemand meekijken naar mijn kaartje? FF zegt dat mn ei al geweest is, maar dat lijkt me zo vroeg in vergelijking met vorige maanden. En ik heb nog niet eens vruchtbaar slijm gehad (alleen watery).. FF zet ook een stippelkruis, geen volle lijn. Ik snap nie?! Volgens mij zet ie nu alleen een kruis omdat ik 3 dagen een hogere temperatuur heb gehad, maar mn temp schommelt zo, dus ik denk dat ik nu niet van de conclusie van FF uit moet gaan. Wat denken jullie?
Ploon, sterkte joh... Heb even voor je teruggekeken maar ik had heel veel schommelingen dus kan je niet veel vertellen over de temp na ei. juultje, een stippellijn is ook niet zeker weten een ei. Als jii het gevoel hebt dat hij echt nog niet is geweest klopt dat meestal (je gevoel lekker volgen en klussen dus!). Afwachten, wellicht krijg je nog "eggwhite" en gaat het kruis verplaatsen over een paar dagen. Soms krijg je helemaal geen ei aanduiding in een cyclus (bijv als je temp erg schommelt). Het zou ook wel erg vroeg zijn dag 9. Gebruik je ovutesten? Das wel handig als je veel schommelingen hebt.
lieve meiden, hier helemaal kl#te... ben er voorlopig ff niet... familiegedoe ruzie met ml en met ma en pa.. xxx