Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    wolfje, wat shit!!! Sterkte.....

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Deelight: tnx, ik blijf goed klussen en hoop dat er straks een duidelijke ei-aanduiding komt.

Wolfje: sterkte meid :( hoop dat t gauw goedkomt!

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hmm... vandaag ineens zeurderig gevoel in mn onderbuik bijna aan 1 stuk door.. Heb eigenlijk nog steeds alleen maar waterig 'slijm', vandaag wel het meeste tot nu toe (hoeveelheid bedoel ik dan he). Temp blijft beetje hangen, scheelt steeds 0,1. Ben benieuwd wat mn temp morgen doet. Ik vind het er niet makkelijker op worden zo hahaha en ik ben zo ongeduldig ;)

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

thx meiden, gaat inmiddels al wat beter

5. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi meiden
    alles okee daar?

hier nog geen veranderingen dus het gaat lekker :)

heb trouwens weer een nieuwe buikfoto geplaatst in mijn album
    maar ik zie nog niet veel verschil :(

Groetjes!

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    meiden, ik kan echt geen chocola maken van mijn tempkaartje:(. FF dacht dat mn ei op CD 9 was geweest, maar omdat mn temp op CD 15 weer zakte dacht ik dat ie toen misschien zou komen. CD 16 steeg mn temp weer, om vandaag op CD 17 weer 0,1 te zakken. Heb ik dan toch mn ei gehad op CD 9 en was dit eenmalige dipje een innestelingsdip (HOOP IK!)?

Ik haaaaaaat afwachten ;)

7. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Kan iemand mij vertellen hoe ik een 2e temp.kaartje moet aanmaken in ff? Ik zie het niet staan... whoops. Kom steeds weer in de 1e.
    JuultjeT: jouw temp is idd erg wisselend (maar ik herken het wel, hoor). Heb je ovu-testen gebruikt? Je moet idd afwachten wat je temp de komende dagen doet (al haat je afwachten ;)).
    Succes!

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    #1928 juultjeT, 23 jun 2011
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
    nee ik gebruik geen ovutesten. Dan maar wachten he :)
    Als mn temp morgen weer omhoog gaat zet FF een kruis op CD 15... dus ik ga maar hopen dat mn temp morgen omhoog gaat :)

Hoe je een 2e kaartje moet maken weet ik niet.. Behalve het invullen van de gegevens snap ik niet zo heel veel van FF. Sorry, kan je er dus niet mee helpen. Misschien iemand anders?

9. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi Juultje
    Als ik jou kaartje bekijk lijkt het toch echt een eisprong die je heb gehad op cd9 want je temp is daarna niet echt lager gekomen dan die basalelijn, dus die ene lage temp zou best wel eens innesteling kunnen zijn! :)

ik duim voor je meid!

10. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi Ploon
    als je op FF bij je entery data -menses/spotting
    light of medium invuld dan maakt FF als het goed is al een nieuw kaartje aan. succes! :)

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oehhh je maakt het alleen maar spannender Hanuna!Ik hoop zooooo dat je gelijk hebt :D

Jij bent al een mooie tijd opweg met de kleine in je buik. Zag gister ergens een bericht van je dat je een buik-foto had geplaatst in je album, maar kon de foto niet vinden. Ben wel schieuwnierig!

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    maaaaaaaarrr...FF zet geen goed kruis nu, omdat ik waterig slijm heb ingevuld na mn vermoedelijke eisprong... Hoe kan het dan dat ik waterig slijm heb na mn eisprong? Dat hoort dan toch niet?

13. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ja meestal zie je dat net voor de eisprong maar ik had ook alleen maar creme voor en na men ei,
    ik had niet eens vruchtbaarslijm tijdens men ei en moet je nou eens zien :p denk dat het toch bij iedereen verschillend is ;)

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oooooooooh dat stelt me gerust, ik had namelijk ook geen vruchtbaar slijm deze ronde..

pff man ik word er bijna zenuwachtig van...en moet nog zo lang wachten hahaha

15. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    ben erg benieuwd, je cyclus was de vorige keer ook wat korter dus wie weet ;)

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ja klopt! vorige ronde was ik begonnen met het slikken van tarwekiemolie, wat blijkbaar hielp. Toen las en hoorde ik van 'zwanger worden' van etos, dat dat ook goed ondersteunt bij je cyclus, dus daar ben ik deze ronde mee begonnen. Wie weet levert het me een nog kortere cyclus op :D

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Hee, beetje late reactie. Heb niet zoveel tijd de laatste tijd hihi.

Hanuna, ik zie wel verschil, je buik komt echt al meer naar voren hoor.

wolfje, zag dat het iets beter ging al van de week, en nu?

Juultje, beetje rommelig kaartje.... erg schommelend....ik denk eerlijk gezegd dat je wat langer zal moeten wachten deze ronde.

Hier gaat het goed, druk met die 2 meiden. Af en toe haalt de oudste het bloed onder mijn nagels vandaan en als de jongste dan ook gaat huilen word ik soms knettergek en chagrijnig. Maar vaak is het ook genieten. De jongste gaat nu echt al wat babbelen, zo lief! Als ze je om 6 uur 's morgens aankijkt met een vette lach is het spontaan niet erg meer dat je vroeg wakker bent :).

Ben al een week te vroeg ongesteld geworden trouwens :(
    Mijn man heeft vandaag een knipje gehad dus er komen hier geen kindjes meer (gek idee wel).

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    zucht.... ik snap weer eens niks van mijn kaartje.
    Gisteren niet getempt omdat mijn thermometer kapot was. Direct een nieuwe gekocht en vandaag weer getempt; 0,3 omlaag. dat kan 3 dingen betekenen: mijn ongi komt eraan (te vroeg?), de thermometers verschillen of mn ei moet nog komen....

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @deelight: jeetje, jullie zijn er nu al zeker van dat jullie niet meer kindjes willen? Lijkt me heel 'eng' zo'n beslissing! Een week te vroeg ongi? Das gek..... Weet je zeker dat het ongi is??

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    JuultjeT, ja we hebben er al heel lang over nagedacht. Mijn man zijn leeftijd speelt erg mee (bijna 39). De kans dat ik zelf erg ziek wordt bij een volgende zwangerschap blijft aanwezig en daarbij kunnen we het financieel niet opbrengen om nog een kindje te krijgen. (hebben voor de tweede nu al niet echt een eigen kamertje). Bij de eerste was ik erg ziek en de tweede is supermooi en goed gegaan dus we tellen onze zegeningen!

Kan me trouwens wel voorstellen dat het heel erg dubbel is voor meiden die nog wel graag zwanger willen worden.....

ik kijk nog effe naar je kaart

Deel Deze Pagina