Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Gezien je cyclusdag denk ik eerder dat het een tempdip voor je ei is dan je ongi. Wel balen van je thermometer zeg... nu mis je misschien wel cruciale dagen...

(ja het is echt een ongi maar ja het is eigenlijk niet vreemd dat je cyclus van slag is na een bevalling, nog maar kort geleden. Zat ik me te bedenken hihi.)

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @deelight: jeetje, ja als je zo ziek kan zijn bij een zwangerschap dan is het misschien inderdaad mooi om 'blij te zijn met wat je hebt' en het daarbij te laten. Lijkt me alleen (vooral als vrouw) heel moeilijk om die knoop door te hakken. Maarja, als het financieel ook niet echt meer kan dan kun je haast niet anders dan die beslissing nemen.

wb mn kaartje: is het dan niet raar dat mn cervix nu weer wat stugger wordt en de boel ook aardig dicht zit binnenin én dat ik geen vruchtbare afscheiding meer heb? Er was wel echt een hele duidelijke scheiding te zien na CD 15, alles weer erop dat mn ei toen geweest was (incl hoofdpijn). Als ie vandaag geweest is dan moeten we vandaag nog rap aan het klussen en hopen dat we op tijd zijn. Afgelopen 2 dagen hebben we elkaar vrijwel niet gezien, dus niet geklust :(

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Juultje, ik zie nu een rood kruis.... deze dip 5 dgn na ei kan een innesteldip zijn. (heb je iets veranderd of heb ik vorige keer niet goed gekeken?)

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...
    hier gaat het weer beter:)

alweer 14wk zwanger, woensdag controle bij de vk... spannend weer

knuffels voor jullie en tot snel weer kus

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @deelight: dat kruis stond er al :D zou leuk zijn, zo'n innestelingsdip. Dacht alleen dat dat pas na 7 dagen is? FF heeft het iig over een innestelingsdip tussen 7-10 dagen. Ben benieuwd wat de thermometer zegt. Hoe dan ook is het gewoon afwachten. Maar tis wel fijn om hier alles neer te zetten dat in mn hoofd rond gaat. geeft toch wat rust.

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @wolfje: fijn dat het weer beter gaat. Toch belangrijk als je zwanger bent, dat je omgeving stabiel is. Spannend die controle! wat gaan ze dan controleren? 14 weken alweer...wat gaat dat snel zeg! Wanneer ben je uitgerekend? Wil je bij de 20 weken echo weten wat het wordt?

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @deelight: ik had vandaag ook heel veel afscheiding. T was ook wat dikkig. Is dat iets wat misschien kenmerkend is voor innesteling? Of heeft het er helemaal niks mee te maken....

Ik heb deze ronde ook echt heel erg veel onderhuidse pukkels in mijn gezicht. Echt niet normaal! Ik gebruik normaalgesproken bijna geen make-up, maar ben nu toch maar aan de slag gegaan met wat foundation, al die rode bulten in mijn gezicht zijn niet zo charmant hahaha

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ff off topic: HOERA ik ben geen junior member meer *gniffel*

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    juultje, sorry ik ben af en toe erg wazig... heb je met 2 kinderen, beetje druk hihi.

Afscheiding en pukkels kan best, maar hoeft niet. Da's het rottige, het kan alle kanten op.

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    I know... wat ik al zei: het is en blijft afwachten. Dus dat gaan we maar braaf doen. Voor de zekerheid nog wel even geklust vandaag hihi.

Slaap lekker alvast

11. Zeepaardje

juultje spannend meid:)
    controle bij de vk, gewicht, bloeddruk en ligging baarmoeder en het belangrijkst; hartje luisteren:D
    We willen het geslacht niet weten, de verassing is (vinden wij) juist het leukste;) zelf denk ik een jongen;) 25-12-11 ben ik uitgerekend:)

rest; geniet lekker van het weer, dikke knuffel xxx

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oooh leuk, hartje horen! Dus toch een verrassing houden :) zou ik ook doen hoor. Het is heel cliché, maar het maakt niet wat het is als het maar gezond is, toch?! oooh dus met een beetje mazzel/pech (het is maar hoe je het bekijkt) krijgen jullie een kerstkindje :D waarom denk je een jongen? Gewoon gevoel?

13. Zeepaardje

juultje idd hartje horen kijk er echt naar uit...:)
    stiekem hoop ik niet dat die met kerst geboren wordt, nooit leuk met verjaardagen enzo...maar goed als alles maar gezond is dat is het belangrijkste...
    gewoon net als bij me zoontje sterk gevoel jongen

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ja dat is ook zo..... dan liever net voor kerst denk ik? Mooi vind ik dat als mensen sterk gevoel hebben voor een bepaald geslacht. Ik heb zelf heel erg het gevoel dat wij een meisje zullen krijgen, maar ik ben nog niet eens zwanger hahahahahaha Hebben jullie de namen al bedacht?

15. Zeepaardje

als ik het voor het kiezen had idd net voor kerst, maar ja zoon was ook 5dg te laat...

heb mezelf altijd gezien als mama van 2 boefjes:p

namen nee nog niet over uit... wordt moeilijk... naam van zoon sem wisten we al vanaf de dag dat we verkering hadden haha...vonden het beide een super mooie naam en die hebben we bewaard:)

16. Zeepaardje

oh meiden

wat een warmte echt niet leuk zo:( bleh

fijne dag allemaal

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    *puf* *hijg* ik heb net de auto gestofzuigd. NIET TE DOEN MET DEZE WARMTE!

18. Zeepaardje

ow wat erg nee ik doe werkelijk niks...

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    nou ja ik moest van mezelf wat nuttigs doen. Mijn cliënt van vanmiddag had afgezegd en vind het dan ook zo wat om maar te gaan zitten niks doen hehe

20. Zeepaardje

oh heb de hele middag niks gedaan, trek het echt niet of het doro de zwangerschap komt geen idee, maar ik wordt er naar van...

Deel Deze Pagina