Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    dat zou best kunnen, dat je er wat meer last van hebt.

Mijn temp was vanmorgen trouwens weer 36.8. Gelijk aan gisteren dus... spannend!!!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

De controle bij de vk...

Om 10.30uur had ik een afspraak... die liep uit helaas.
    Uiteindelijk om 11.00uur aan de beurt...informatie over de 20wk echo gehad...
    en toen bloeddruk meten, dit werd door de stagiere gedaan, 110/70 prima dus:)
    Daarna het moment, hartje luisteren...Oh men wat een spanning, stagiere kon het niet vinden... toen de vk zelf even luisteren, ook zei kon het hartje niet vinden... daarna gelijk naar boven, we gaan met de echo kijken, sem had dus toch wel mazzel, nog even tv kijken;) ja hoor, daar lag ons wondertje, met een mooi kloppend hartje, wat een geluid:) Kindje was erg beweeglijk... en 2armen, 2 benen, mooi ruggetje:) Helemaal blij en trots met 3 mooie foto's gingen we naar huis:)

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Wolfje wat fijn dat alles goed is! Wel even spannend denk ik, dat ze het hartje niet konden vinden? Lekker genieten mu!

4. Zeepaardje

doe ik zeker, idd erg spannend...

5. Zeepaardje

hier de beloofde foto

hanuna...deelight alles goed met jullie:(

6. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi meiden

@juultje, ik ben erg benieuwd! je temp ziet er nog steeds goed uit,
    ook wanneer jij je ei later heb gehad dan ik dacht. gek genoeg denk ik elke keer als ik jou kaartje zie van mmm volgens mij heb ze der ei op cd 9 gehad en kan ze allang testen :( ;)

@Wolfje, jij heb al meer buik dan ik hihi :D leuk dat je een echo heb gehad en dan ook nog mooie fotos mee kreeg :)

@Deelight, kan me voorstellen dat je soms een beetje knetter word, ik bedoel het is natuurlijk een hele verandering met een 2e erbij en die hormonen zullen ook nog wel een rol spelen toch? komt helemaal goed!

Maar whow knap hoor dat je man zich heb laten helpen, dat is een hele stap voor jullie denk ik :$

@All, nou het is bijna zover! strax komen mijn zus en zwager gezellie op visiete en helpen met de meubels verder inelkaar te zetten, dan zorgd mijn man voor het eten jaja (broodjes shoarma met patat hihi) en morgen komt dan het tapijt voor het kamertje :) Verders ben ik deze week zo enorm emo niet normaal, ik kan om alles janken maarja komt ook wel een beetje door mijn man :(

Nog steeds heb ik het gevoel dat ik de enige ben die een kindje verwacht, het lijkt hem totaal niet te intereseren alleen als hij bij een echo is lijkt het hem wat te doen. als ik hem iets vraag voor mij te doen zoals de zware was ophangen, dan moet ik dat wel 4x vragen en als laatste keer met een boze toon en dan gebeurd het pas, ook die kleine dingen zoals de gordijnrails terug hangen heb ik wel 4x moeten zeggen en dat hoefde al niet meer want ik was hem al voor en dan heb ik nog zo'n enorme lijst die ik kan opnoemen. maar dan het ergste waar ik mee zit is! gistermiddag zag ik voor het eerst mijn buikie bewegen whow wat gaaf zeg en gisteravond weer en toen riep ik mijn man maar die was met een dom piep spelletje bezig op de comp en ik zo ooh kijk dan mijn buik beweegd en hij riep alleen maar shit! want hij was bijna dood geschoten met zijn spelletje pffff lekker belangrijk hoor. ik weet het niet meer hoor is dit normaal? zal hij veranderen als het geboren is of zal die altijd zo ongeintereseerd blijven in zijn kind?
    sorry ik moest het effe kwijt hoor :)

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Wolfje, wat fijn dat alles goed was. Volgensmij een erg spannend moment als ze het hartje niet meteen kunnen vinden, pfoe!
    Mooi buikje al hoor hihi je ziet het al goed. Gaat snel he, bij een tweede? :)

Hanuna, mijn man was er al heel erg zeker van voordat de tweede geboren was. En het is goed zo.
    Wat vervelend van je man joh.... heb geen idee wat je het beste kan doen, mijn man is nooit zo geweest (maar die is een enorme softie!)
    Het moet echt vanuit hem zelf komen, maar ik hoor wel vaker uit mijn omgeving dat het voor mannen pas echt leuk wordt als het kindje er is. Wij voelen natuurlijk alles en hebben daarom al een band, mannen niet.
    Wel supergaaf dat je je buik zag bewegen!! Vond ik ook zo superleuk elke keer. Heb nog filmpjes van het einde ervan :)

Juultje, spannende kaart!!! Hoe voel je je?

Hier gaat het goed, al weer wat relaxter. Af en toe buien dat ik heel opvliegerig ben en weinig geduld heb met mijn kindjes. Zullen inderdaad de hormonen wel zijn. Vandaag had ik het ook en had gesnauwd naar de oudste en de jongste even laten huilen(niet lang hoor).
    Toen pakte ik de jongste op en die begon meteen breeduit te lachen en ik had zo'n spijt.... heb me zitten huilen... (man, man wat labiel denk ik dan hahaha). Daarna leuk gespeeld met de oudste en toen was alles weer goed.

8. Zeepaardje

hanuna; jij hebt al een band met je kindje, het groeit tenslotte in jouw buik:) voor mannen wordt het pas leuker als het kindje er is en vooral als een maand of 3-4 zijn... komt vast goed...en anders vraag het hem gewoon eens waarom hij zo doet en reageerd...knuf

deelight; ja gaat zeker sneller, maar dat vind ik niet erg;)
    voel je niet schuldig naar je kids toe meid... het hoort er helaas bij... komt goed:)

juultje; nieuws:(

all; knuffels van mij
    zo afspraak 20wk echo staat, joehoe:)
    2dg nadat we terugkomen van vakantie
    en 2dg voordat we op vakantie gaan nog ff naar de vk toehartje luisteren, schrik zit er goed in dus vind dat ff prettig nu:)

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hanuna! Je bent er weer :) spanned he, mijn kaartje :) leuk dat je nog steeds meekijkt.

@ allen: Ik denk echt dat mn ei CD 15 is geweest. Alle signalen wijzen erop. Ik voel echt vanalles, maar ik twijfel ook bij alles of het wat betekent. Het is wel echt zo dat de krampjes en steken in mijn buik nu anders voelen dan voorgaande maanden. Ik heb nu ook een beetje pijn in mijn liezen en het straalt uit naar mijn bovenbenen. De eerste dag na mn laatste tempdip (innesteling??????) waren mn liezen en bovenbenen benen echt loodzwaar en zo pijnlijk. Heel raar. Het was geen nare pijn, maar gewoon zeurderig. En nu veel steken, en last van mn darmen en ik heb soms het idee dat er een luchtbelletje in mn buik zit die plopt. Ik heb met mn ongeduldige hoofd gisteravond een test gedaan. Weinig urine en veel te vroeg natuurlijk. Dus negatief hihi. Nu toch maar geduldig afwachten (tot wanneer?). Zit nu op 9dpo. Ik wou dat het al volgende week was hahaha

Hanuna wat ontzettend vervelend dat je man zo doet. Kan me voorstellen dat je daar geïrriteerd van raakt en onzeker van wordt. Maar 1 ding weet ik zeker, en dat staat los van of je zwanger bent of niet: als je een man iets vraagt en je doet het vervolgens zelf, denkt ie de volgende keer ook dat jij het wel zult doen!!! Gewoon net zo lang laten wezen tot je man het uiteindelijk toch doet. Het komt vast wel goed. Net wat Deelight zegt: jij voelt en ziet vanalles, je man niet. Misschien heeft het voor hem wat meer tijd nodig om te beseffen dat jullie een kleintje krijgen. Is dit jullie eerste kindje? Wat leuk dat jullie met het kamertje bezig zijn, dat maakt het al wel wat echter denk ik, ook voor je man?!

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    IK WIL OOK EEN BABY IN MIJN BUIK!

zo, dat moest er even uit hahaha

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    is een zwangerschapssymptoom ook als manlief nesteldrang heeft? :D
    Hij is ineens de logeerkamer, die straks eventueel babykamer wordt (als het zo ver mag zijn) aan het opruimen en schoonmaken... hihi

12. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi meiden

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat luchte wel op voor mij :)

hier toch weer effe een Kl*te dag! :(
    ik was al zo vroeg wakker omdat ik het kamertje moest stofzuigen voordat het tapijt zou komen,
    maar toen ik dat bedrijf belde voor de tijd zeiden ze dat ze pas tussen 14:00 en 19:00 konden komen om het te leggen, dus ik baalde al enorm omdat ik dan zo lang moest wachten maar goed zoals gedacht kwamen ze rond 18:00 en ik keek natuurlijk meteen of de kleur wel goed was, want toen ik het bestelde anderhalve week geleden stond er op de bon toen ik thuis kwam een andere kleur, ik heb toen meteen gebeld en die man zou de goede kleur doorgeven aan die jongen die mij geholpen had, later belde ik nog voor de zekerheid op en ze verzekerde mij dat het goed was doorgeven. nou vandaag om 18;00 kwamen ze dan met jawel de verkeerde kleur!!! :x ooh ik ben zo kapot!!! kan wel de hele tijd janken. maarja ik heb net nog een paar keer met het filiaal gebeld en ze hadden toch nog hun uiterste best gedaan om te kijken of ze toch niet de kleur op vooraad hadden leggen maar helaas, op ze'n vroegst hebben ze het woensdag pas en misschien dat ze het dan ook meteen die dag kunnen leggen dus wordt vervolgd!!!

Hoe is het bij jullie meiden?
    juultje je temp is niet onder de rode lijn gekomen dus er is nog hoop hoor meid ;)

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Hanuna, oooohh das zo erg dat soort dingen. Wat klunzig ook zeg. Voor je kindje moet alles gewoon perfect geregeld zjn, ik weet hoe het voelt.

Juultje, je maakt het spannend zeg.

wolfje, bedankt voor je bemoedigende woorden....het wisselt ook zo he...van down naar mega-up....hihi.

Vraag me af hoe het met MissQ gaat?

14. Zeepaardje

juultje; spannend meid hoe voel je je?

hanuna; jeej meid wat een gedoe.. als er ook 1 x iets mis gaat:(

oh hopelijk komen ze het snel leggen meid in de juiste kleur! straks wel foto van kamertje showen he:p

deelight; graag gedaan meid;)
    hoe gaat het nu met je?

missq; al een tijdje niks van gehoord nee...

hier; alles goed, morgen regenton halen voor in de tuin, makkelijk voor water plantjes:p

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oooh hanuna wat vresrlijk irritant. wat een stelletje randdebielen kunnrn het soms zijn bij zo'n bedrijf he (sorry voor mijn taalgebruik). Hoop dat ze gauw het goede tapijt komen leggen. ben benieued hoe het eruit gaat zien! hoe gaat t nu met je man, heb je t nog met hem over zijn desinteresse gehad?

Pff ik vind t ook spannend, maar probeer me er even van af te zetten. al dat denken heeft toch geen zin. voel me prima. hoofdpijn was van korte duur, ben alleen moe. verder helemaal geen 'klachten'. het lange wachten is begonnen. ik weet niet precies wanneer mn nod is, zit nu op 10dpo. wanneer zal ik weer een testje wagen?

16. Zeepaardje

juultje; ziet er nog spannend uit:)

all; was net bij juwelier waar ik regelmatig kom en eigenaresse wees naar me buik, zo leuk dat anderen het ook zien:D

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ik heb nog steeds niet getest *schouderklopje* dus het is idd nog steeds spannend.

Wat leuk dat het nu al zo goed te zien is aan je buik :D zou je voor de grap moeten zeggen dat je niet zwanger bent, kijken hoe ze dan reageren :p

18. Zeepaardje

:p:p:p
    nee was veel te trots haah

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    haha ja tuurlijk, zou ik ook zijn :D

wolfje...help...wat is een redelijke dag om te gaan testen? Zit nu op 11 dpo. Ik weet niet wanneer 'het kan'....

20. Zeepaardje

Normaal gesproken wordt je14/15dpo ongesteld...

Ik zou zelf minstens nog 3dg wachten, maar ja moeilijk is dat vaak;)

Deel Deze Pagina