Hallo, Graag jullie kennis en ervaring mbt temperatuur kaartjes.. Dit is mijn kaartje op 6dpo, met een lf van 9 dagen. Kunnen jullie hieruit opmaken dat mijn menstruatie eraan zit te komen? Of kan dit ook nog een innesteling zijn, mocht morgen mijn temp stijgen? Graag jullie mening
Achteraf kun je heel veel opmaken uit een kaartje, maar voorspellen kan niet. Gewoon ouderwets afwachten...
Hij is weer gestegen naar 37,1.. zou dit een innesteling kunnen zijn geweest of moet de dip dan groter en maar een dag zijn?
Zoals gezegd. Je kunt hier niks uit opmaken. Helaas. Bij veel vrouwen keldert hun temperatuur ook pas naar beneden op hun 1e menstruatiedag. Veel vrouwen hebben meerdere dipjes na eisprong, maar blijken niet zwanger. Een dip is dus niet automatisch een innesteling. Kortom: er valt niks zinnigs over te zeggen. Sorry. Hoop natuurlijk wel op het beste voor je!
Nee snap ik maar ben ergens blij dat ie nu niet verder is gezakt anders zat mijn menstruatie er alweer aan te komen en had ik wederom een kortere lf.. mijn temperatuur keldert pas op mijn eerste en soms zelfs 2e menstruatie dag... Dus snap ook niet waarom ik hier rust in zoek haha.. Het zegt helemaal niets...
Omdat je wanhopig houvast wilt hebben hihi. Tenminste zo had ik dat zelf wel... Ik was er druk mee om tempkaartjes van zwangeren te bekijken en te vergelijken met de mijne. Overeenkomsten proberen te vinden