Zo spannend! Na maanden ontpillen, afvallen en voorbereiden gaan we nu voor het echie. Voelt echter net alsof ik een puber ben die voor het eerst mag hopelijk wordt 2015 een mooi jaar!! Voor iedereen hier op dit forum
Thanx! Zo leuk, we zijn gewoon beide zenuwachtig....nu maar hopen dat dit niet nog een jaar of zo gaat duren....alhoewel ik mag aannemen dat we elke ronde minder zenuwachtig zullen zijn en meer ongeduldig hahaha
Hihi hadden wij ook nu vooral heel ongeduldig! Veel succes en geniet ervan! Vind het toch heel bijzondere tijd, er zo samen voor gaan..
Haha jaa leuk he die kriebels en elke x is weer even spannend want je doet het nu met een doel. Succes en duimen dat het snel raak mag zijn..
Herkenbaar hoor! Wij zijn ook pas begonnen en dan komt het ineens heel dichtbij haha Elke ronde zal weer heel erg spannend zijn, daar ontkom je niet aan En minder zenuwachtig en meer ongeduldig... ik denk dat het wel iets minder nieuw en daardoor bekender word allemaal, maar die zenuwen blijven geloof ik wel Succes!
super leuk! hopelijk is het snel raak voor je. Laat je ook niet gek maken omdat je dingen voelt, de wens kan gekke dingen doen wat betreft de zenuwen, die nemen echt wel af. Eind ronde 8 nu en weinig (lees geen) zenuwen meer. Maar die zijn wel weer terug bij een positieve test (weet ik van de vorige keer). En dan zijn ze nog leuker!
Dat lijkt me nog spannender. Mijn vriend heeft al gevraagd om niet elke dag een test te verslijten....hoezo kent hij me dan?!?! Volgens mijn banner heb ik nu mijn eisprong....spannend!!! Heeft er iemand een glazen bol misschien?
Ga je ook ovulatietesten gebruiken? Ik heb daardoor veel inzicht in cyclus gekregen al lijkt die van jou natuurlijk wel vrij constant nu.. Vroeg ik me gewoon even af!
Nee nog niet eigenlijk. Ik voel mijn ei ook dus dan is het makkelijk, hoewel dit natuurlijk nog geen garantie is. Volgens mijn banner zou ik gisteren mijn ei hebben gehad. Toch voelde ik hem maandag al. Dus gewoon gezellig geknuffeld en nu maar hopen. Verschrikkelijk nog twee weken wachten hahaha. Gebruik jij wel ovulatietesten Jilster? Ik zie aan jouw banner dat je over 5 dagen al kunt testen.......SPANNEND!!!
Oooh wat handig dat je hem voelt! Ja deze ronde voor het eerst en ma goed ook want hij kwam dikke week later dan verwacht haha.. Pas op dag 27! blij dat ik hem heb gevonden maar baal vd lange cyclussen.. Zoals het nu staat ei pas weer in februari en ik heb al zoveel geduld.. Vind het nu wel spannend worden idd, ga vrijdag testen denk ik! Maar heb gevoel alsof ik een dezer dagen ongesteld ga worden, al dagen kramp.. We wachten af!
Zou wel het beste cadeautje ooit worden voor het nieuwe jaar. Lastig is het wel he?! Met die krampen! Kan van alles zijn natuurlijk. En inderdaad geduld heb ik ook totaal niet. Zit hier al regelmatig verder te lezen bij de topics over mensen die al zwanger zijn en hun aankopen showen.....vreselijk!!! hahahaha
Spannend meid Dat je je ei voelt is erg fijn, maar vergis je niet. Kan namelijk ook de groei zijn van de follikel en dat je pas dagen erna je ei hebt. Daar heb ik de fout meegemaakt. En toen met ovulatietesten gestart... En toen kwam het er uit dat ik me ei altijd te vroeg dacht te hebben.... Maar veel succes en klets lekker mee in de nodlijsten
Hoi meiden, vanaf deze maand beginnen we ook met het 'echte werk'. Ik ben 27 en we willen graag een 1e kindje. Sinds april vorig jaar gestopt met de pil maar we hebben nog niet echt gericht geklust om het zo maar te zeggen dus vanaf deze maand officieel ronde 1!
Zou inderdaad zomaar kunnen hoor. Om het zekere voor het onzekere te nemen klussen we ervoor, tijdens en erna.... het is dan ook erg gezellig rond die tijd whahahaha.....