vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samba25, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Precies 3 weken geleden heb ik bij de huisarts mijn implanon laten verwijderen, dit omdat het me niet beviel. Toen heb ik de Yasmin pil gekregen, ik ben hier dezelfde avond nog mee begonnen. Op advies van mijn arts. Ze heeft me nog op het hart gedrukt om de eerste week een condoom te gebruiken, dit ben ik heel eerlijk gezegd vergeten.
    Nu zit ik in mijn stopweek en ben nog steeds niet ongesteld. Zou dit kunnen komen door dat ik met een nieuwe pil ben begonnen en mijn lijf moet wennen o.i.d of zou ik zwanger kunnen zijn? Wanneer zou ik dan het beste een test kunnen doen?
    Sorry als ik dit misschien verkeerd geplaatst heb.:)

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ik had eerst een spiraaltje, maar ben daarna ook gelijk (toen hij eruit werd gehaald) aan de yasmin pil begonnen, maar ben gewoon netjes ongesteld geworden!
    denk dat je een test kan doen op de dag dat je weer zou moeten beginnen met de pil.. dan weet je zkr dat je niet te vroeg bent geweest.

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor je reactie. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken, normaal ben ik namelijk snel ongesteld. Voor de implanon was ik aan de microgynon, tijdens die strips had ik zelfs tussendoor bloedingen, en nu, geen druppeltje. Of het ligt aan de nieuwe pil, of ik had voorzichtiger moeten zijn, en ben ik zwanger. Zou ik overigens geweldig vinden hoor, al was het niet gepland!:D

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Dan hoop ik voor je dat je zwanger bent ;) wanneer moet je weer beginnen met de pil?

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik moet donderdag weer beginnen, spannend, dus donderdag een testje wagen als er niks komt denk jij?:D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend! Ik zou idd ook dan een testje ertegen aan gooien! Dan weet je het zeker!
    Wanneer had je ongi moeten worden?

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had donderdag ongi moeten worden, ik vind het ook erg spannend, ook al was het helemaal niet de bedoeling, zou wel HEEEEL blij zijn!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Waarom test je dan vandaag niet?

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Uhm nou eigenlijk omdat jipje zei dat ik het beste kon doen op de dag dat ik weer met de pil begin, anders test je misschien te vroeg...:)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm ja dat is ook wel weer ja....

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    haha.. je moet doen waar je jezelf natuurlijk het beste bij voelt!
    Maarja aan de andere kant, als je donderdag al ongesteld had moeten worden, misschien dat het mocht het raak zijn nu al wel voldoende hcg aangemaakt heeft???
    zou gewoon 2 testen kopen, doe je er 1 vandaag (of morgen) en anders op de dag dat je officeel je pil weer moest slikken??
    Doe waar jij je goed bij voelt!! :)

12. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Helaas meiden, loos alarm, ben vannacht ongesteld geworden!
    Bedankt voor jullie medeleven...

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jammer!

Deel Deze Pagina