voor het eerst weer een dagje uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 5 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    hoe oud was jullie kleine voordat jullie weer eens met zn 2en ergens wat leuks gingen doen?

bar geeft nog wel borstvoeding maar een oppas zou geen probleem zijn, want haar moeder wil graag oppassen. Alleen moet ze dan wel afkolven.

En hoe lang zijn jullie dan weggeweest? bv 1 uurtje of echt een hele avond?

Patrick

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    toen youame 2 maand was heeft ze bij m'n zus geslapen
    en wij zijn toen naar een house party geweest

k gaf wel fles voeding

3. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hugo was 4 weken en toen hadden we al een personeelsfeestje van Ruud. BBQ bij een collega, Hugo heeft toen al voor 't eerst bij oma geslapen. De week erop hadden we ook toevallig iets te doen en toen heeft Hugo bij mijn vader en moeder geslapen. Best snel vind ik, maar ik heb er nu al profijt van... ik vind het namelijk helemaal niet erg om Hugo eens een keertje weg te brengen en Hugo vind het ook allemaal goed...
    Het is maar net wat je zelf wilt, maar ik denk dat het niet verkeerd is! Zelf af en toe genieten is ook belangrijk. 'n paar weken geleden zijn we een heel weekend met z'n tweetjes weg geweest, 2 nachtjes en dat gaat allemaal heel goed....

Gr. Niki

4. Niet meer actief

vanavond gaat danisha voor het eerst uit logeren..doe het niet graag maar kunnen we ff bij tanken want kom weinig aan rust doe met een meisje dat graag bij mama is..we gaan naar de bios en voor de rest ..SLAPEN!

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    oke,

wij willen ook graag ff naar de bios :)

welke film gaan jullie?

wij twijfelen nog tussen spiderman 3 en sunshine

6. Niet meer actief

we zijn naar mr bean geweest ;)

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja noa is nu 6 weken en ik ben nog niet weg geweest. we zouden eigenlijk een uitje hebben toen ze 4 weken was, maar dat ging niet door (gelukkig)

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja noa is nu 6 weken en ik ben nog niet weg geweest. we zouden eigenlijk een uitje hebben toen ze 4 weken was, maar dat ging niet door (gelukkig)

9. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Geen idee hoe oud mijn dochter was maar volgens mij ook wel redelijk snel. Als je degene vertrouwd die bij jouw kind is, is er niks aan de hand (mijn gevoel dan..).
    Veel plezier en geniet ervan!

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian is 13 weken en wij zijn nog geen ene keer met z'n 2-en wegggeweest ;) Nou komt dit ook wel omdat we 3 kids hebben en niet iedereen op 3 kids kan of wil passen ;)

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij zijn al verschillende keren in de avond enkele uurtjes weggeweest, maar Nick heeft nog nergens gelogeerd. De eerste keer dat we een avondje weggingen was Nick ongeveer 3 weken. Toen hij 4 weken oud was ben ik al weer naar mijn opleiding geweest een hele middag/avond maar toen was Frank thuis. Ik geeft nog volledig BV en vind het met name zelf ongemakkelijk om of 's avonds laat of 's ochtends vroeg te moeten kolven. Dus puur gemakzucht van mijn kant. Overigens heb ik al wel 's avonds laat gekolfd hoor. Maar 15 juni gaat hij in elk geval uit logeren, want dan trouwt mijn broer en het is te ver weg om Nick mee te nemen. Dus dan moet ik echt een hele dag avond en volgende ochtend kolven....pff daar zie ik meer tegenop dan tegen Nick een nachtje wegbrengen.

12. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    de eerste keer zo'n beetje toen ze 6 weken oud was.
    En dat was naar het theater, en in de pauze kolfde ik gewoon op het toilet, maar echt heel vaak heb ik het tijdens de bv nooit gedaan, en uit logeren helemaal niet toen ik bv gaf.Bij alledrie niet

13. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik moet er nog niet aan denken om Noa weg te brengen. Het angstzweet breekt me uit als ik alleen al eraan denk dat ze straks naar het kdv gaat als ik weer ga werken.

Eigenlijk zou ik al eens moeten oefenen, dat maakt het strakjes gemakkelijker.

14. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Marije heeft nog niet gelogeerd, wel al 4 uurtjes bij oma geweest.
    Mijn man en ik zijn toen wezen uiteten en naar de bios, Mr Bean.
    Dat was 3 weken geleden, ze was dus toen 9 wk.

Deel Deze Pagina