ik zat net eens te fantaseren over onze toekomstige kinderen, die e zo graag willen hebben . Dat deed ik op de fiets, met de kleine voorop. Maar, waar laat ik die andere 2 kinderen dan . Er vanuit gaand dat ze alle drie te klein zijn om te fietsen, dan heb je er dus 1 voorop, 1 achterop, en de derde in je nek ofzo 8) ? Ben heel benieuwd naar ervaringen van andere moeders!
je hebt van die achterzitjes waar 2 kids opkunnen toch? en dan de kleinste voorop. Of bakfiets Of zorgen dat de oudste zelf kan fietsen, hihi
Het ligt er natuurlijk aan hoe dicht je ze op elkaar hebt maar vaak kan de ouste al op een eigen fietsje (met zijwieltjes en dan zelf dus ook langzaam fietsen en geen enorme afstanden). Zo niet dan zijn er zitjes voor achterop waarbij er 2 kinderen op kunnen zitten. Teminste dat heb ik weleens gezien En anders met zn 2en gaan fietsen Hihi wel grappig dat je daar nu al over nadenkt
Of zo'n karretje voor achter de fiets. Handig voor alle leeftijden. Voor baby's kan je er een soort van babyschaal ofzo voor aanschaffen voor de mc en dan oudere kindjes kunnen er gewoon zo in.
Ik heb zelf 4 kinderen. En wij hebben een fietskar. Ideaal. De kleinste(4 maanden) in de babyschaal. En de 2de ernaast(4 jaar) en de derde( 3 jaar) achter. En de oudste van 5 fiets zelf.
Als je in gedachte geen tweelingen kreeg dan kan de oudste vaak (of je moet ze allemaal 9 maanden na elkaar krijgen) wel fietsen voordat de jongste goed in het kinderstoeltje voorop kan zitten (dat mogen ze ook pas vanaf dat ze goed zelf kunnen zitten). Ik ken heel veel kindjes die met een jaartje of 4 echt wel heel goed kunnen fietsen hoor, zelfs zonder zijwieltjes (ken ook kindjes die dat nog niet kunnen). En anders idd een bakfiets. Zo'n dubbel achterzitje kan volgens mij ook pas vanaf een bepaalde leeftijd, dat is nl niet echt een stoel, maar meer een zitje met opklapbare leuning zonder riempjes etc. Als haar kinderen zo oud zijn dat ze daarin mogen, kunnen ze ook wel fietsen