hoi dames, zit hier in me uppie op de bank en heb net het hele huis versierd. Morgen wordt onze man een dreumes!! vind het best spannend maar heb er ook zin in. Ik weet dat hij ballonnen en aandacht leuk vind en heb speciaal voor hem geleerd om zelf taarten te maken. Mijn eerste taart is een bumba-taart geworden, erg leuk om te doen trouwens. Maar wat is het snel gegaan he... zit steeds te denken, vorig jaar deze tijd wist ik nog niets en stond ik een cake te bakken hahaha. En dan de bevalling en de eerste weken en hoe klein dat ie was en hoe trots ik ben nu omdat ie elke dag wat nieuws leert en dan zooo blij is daarmee. Kortom, mis de baby-tijd maar vind deze tijden toch ook zoooo leuk. Vandaag heeft ie weer lekker losgelopen naar papa en mama toe enzo, super om dan zijn gezichtje te zien! ben benieuwd of er ooit nog een tweede komt maar ik ben in ieder geval zielsgelukkgi dat ik dit mag meemaken. groetjes laura
Al vast van harte gefeliciteerd met de kleine man! Leuk om te zien hoe ze veranderen in een jaar he?! Vergeet morgen geen foto`s te maken van het verbaasde koppie bij het zien van de versierde kamer. Veel plezier morgen! Hij is lekker vlot trouwens dat hij al los loopt!
hieperdepiep ze leven hoog ze leven hoog lang zal ze leven 2 violen en een trommel en een fluit. hoeraaaaaaaaaa hoeraaaaaaaaaaaaaaaa tja dat zijn de hoogtepunten in een jaar vind ik hoor geniet van alle aandacht maak veel fotos en een leuk fotoboek voor je kind
Ons meisje wordt morgen ook 1 jaar... Vind het ook zoooo bijzonder en denk deze dagen regelmatig met weemoed terug aan de eerst tijd en de bevalling (naja, die hoef ik niet nog eens te doen hoor ) maar ook deze tijd is super leuk! Van harte en een fijne dag morgen!
die van mij wordt aanstaande zaterdag 1 jaar *snik snik* het gaat zo hard, fijne verjaardag en GENIET ervan!
Mijn meidje wordt maandag een jaar en ik had nooit gedacht dat ik er zo nostalgisch van zou worden... Ik heb zelfs het dagboek er bij gepakt om te zien wat we vorig jaar om deze tijd deden... Ik kan mij nog heeeel goed herinneren dat ik zo ongelovelijk klaar was met zwanger zijn. Eline is geboren met 42+1. Ik heb ook zin in haar feestje! Geniet van je lieveling! en veel plezier met het feestje!
Van harte gefeliciteerd. Bijzonder, hè, zo'n eerste verjaardag! Mijn zoontje is een paar weken geleden ook 1 geworden en ik moet zeggen dat ik het heel speciaal vond en dat het me veel deed (meer als ik van tevoren had gedacht). Ook ik werd overspoeld met flashbacks van het hele jaar en het besef dat het zo ontzettend snel gegaan is allemaal. Dus geniet er lekker van en camera in de aanslag houden!
Proficiat met de eerste verjaardag van je zoontje! Echt een bijzondere mijlpaal. Ik wens jullie een fijne dag!
gefeliciteerd!!!! vndaag is de grote dag! ik hoop dat jullie een topdag hebben! Mijn dochter word volgende week maandag ook 1 jaar! Ben er al helemaal klaar voor hahahah. Afgelopen vrijdag was de uitgerekende datum (mevrouw had geen haast) en toen dacht ik al steeds wat was ik vorig jaar nerveus. Hhahah wist ik toen maar dat ik nog zo lang moest wachten hihi.
Nou het feest is voorbij en het was top! Ben zo trots op ons mannetje. Hij vond alles leuk, de taart slingers kadoos en aandacht,hij is heel de dag vrolijk geweest. Op naar een nieuw tijdperk. Bedankt voor de felicitaties Groetjes laura