Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!
Allebei de ouders waren heel erg verrast, maar waren erg blij en begrepen meteen toen ze allebei hun cadeautjes uitpakten. Hadden de vaders een speen met i love opa gegeven en de moeders een speen met i love oma en gister mocht ik eerder weg en hebben we heel veel kleertjes gekocht en sokjes en een pyama, genoeg, maar wel wat verschillende maten en gekeken wanneer ze welke maat hebben en alles neutraal, want we willen niet weten wat het word. Staan nog steeds met zo'n ongeloofelijk gevoel er naar te kijken naar de testen en willen het nog steeds niet echt geloven. Zogauw ik kan bel ik de verloskundige praktijk om samen met mijn man bij haar een eerste afspraak te maken. Heb tot nu toe nog niet echt ergens last van. Ja merk dat mijn huid wat gevoelig is en soms wat krampen bij mij eileiders, maar voor de rest voel ik me goed.