Hallo allemaal. Ik ben ook weer zwanger. Is heel snel gegaan allemaal maar ben er zooo blij mee! Ik ben in november gestopt met de pil. Op 24 januari een test gedaan en die was positief! Ik was helemaal in de wolken maar 30 januari verloor ik wat bloed. Heb op 4 februari een echo laten maken en daar was al helemaal niets meer op te zien. Heel rot allemaal. De huisarts vertelde me dat ik nu maar gewoon moest wachten tot ik ongesteld zou worden. Alleen mocht dit niet langer dan een maand gaan duren. Anders moest ik terug komen en kreeg ik pillen om de boel op te wekken. Achteraf denk ik dat ik gewon ongesteld was en al eerder een vmk heb gehad die week.... Een week of 2 geleden begon de tijd wel wat te dringen en had ik wat last van krampen maar er zette niets door. Mijn vriend en mijn moeder dronger erop aan om naar de huisarts te gaan om die pillen. Ik heb toen tegen mijn vriend gezegd dat ik absolut wilde wachten omdat ik een heel ander gevoel had. Het gevoel alsof ik zwanger was. Vorige wee heb ik hem dat nog een keer gezegd dat ik wat symptomen had en echt het gevoel had dat ik helemaal niet ongesteld moest gaan worden en zeker niet aan die pillen moest beginnen! Hij overstuur. Hij wilde niet dat ik zo ging denken. Hij wilde niet dat ik teleurgesteld zou worden. Ik heb toch volgehouden en....zie het resultaat in mijn album. Dinsdag had ik een superpositieve test! Ben zo blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb! Nu nog een afspraak maken bij de verloskundige. Wanneer hebben jullie dat gedaan? Ben zo bang dat als ik nu een afspraak maak, het straks weer mis gaat.... Al heb ik vreselijk het gevoel dat dit wel gewoon goed zit! Ik hoop het in ieder geval.......
Gefeliciteerd meid! Je kunt in principe direct de verloskundige bellen. Misschien kun je ivm je verleden ook wel eerder een echo krijgen. Met 7 weken of zo...