Hallo allemaal, wilde mezelf even bij de zwangeren voegen. Ik weet inmiddels al een aantal weken dat ik zwanger ben maar ik heb tot nu toe zeven miskramen gehad en was bang dat het weer mis zou gaan, maaar heb vandaag bij de tweede echo een vrolijk rond dartelend beebje gezien, met kleine handjes en voetjes en vooral met voor de tweede keer een kloppend hartje. Wij zijn hier zo blij mee dat ik dat even met jullie wilde delen. liefs Helia
wauw!!!!! wat geweldig!!! gefeliciteerd meis! ik hoop dat het vanaf nu gewoon helemaal goed blijft gaan en dat je ook eindelijk een wondertje in je armen mag houden!
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Na 7 miskramen kan ik me voorstellen dat je erg voorzichtig bent met het nieuws te vertellen. Nu kun je echt gaan genieten!
Gefeliciteerddddd Dat is dan idd eerste even spannend. Maar wel wat gerustgevend gevoel voor jullie als je dat allemaal ziet en hoort. Geniet er nu maar lekker van
Jaaah Helia!!!! Je hebt weer een goede echo gehad!! *ik maak even een rondedansje * Ik zat de hele dag al aan je te denken en plotseling zag ik je naam staan. Ik hoopte al dat jij het was! We kunnen misschien wel een eigen topic openen voor meiden die goed zwanger zijn na herhaalde miskramen?
Bedankt voor al jullie lieve reacties loop gewoon al de hele avond met een big smile op mijn gezicht en ik denk dat die er voorlopig niet af gaat ook. Lieve Trees , is inderdaad best een goed idee misschien kunnen we anderen hoop geven net zoals jouw weblog doet. Nou allemaal ik ga mijn bedje maar eens opzoeken en kijken of ik uberhaubt kan slapen . In ieder geval nogmaals bedankt voor de lieve reacties Knuffels Helia
Van harte gefeliciteerd joh!!! Zeven miskramen is niet niets zeg, kan me voorstellen dat je voorzichtig bent! Ik wens je veel vertrouwen, een fijne zwangerschap en een wolk van een baby!!
Hey Helia, Echt super gefeliciteerd met het (eindelijk) goede nieuws. Blijf maar lekker in de wolken hangen en kom er pas vanaf als je wondertje eruit is en de nodige aandacht en verzorging nodig heeft