Bij het afdrogen na het badderen zag ik dat mijn kleine ventje van 1 jaar twee kloofjes bij zn kontgat heeft.....Twee dagen geleden had hij een beetje last van verstopping en heeft toen een "hele grote boodschap" gedaan en toen was het over. Zou hij daar die kloofjes aan over hebben gehouden? Hij lijkt er geen last van te hebben en hij liet t ook gewoon toe om er naar te kijken en een zalfje erop te smeren. Mijn vraag is: geneest dit weer vanzelf en wat kan ik er aan doen? Moet ik een speciaal zalfje halen of kan t ook met bepanthen of is talkpoeder in dit geval beter? Iemand ervaring hiermee?
geen ervaring mee ...maar ik denk wel dat je bepanthen kan smeren.... je kan dat namelijk ook op tepelkloofjes smeren hihih grtz Ramona
Er is mij verteld dat bepanthen niet op open wondjes mag en sudo creme weer wel. Dus daar zou mijn voorkeur weer naar uit gaan.
bepanthen bevat een soort van vaseline en geen parfum... sudocreme daarintegen is een parfumbom en anders gewoon even een assistente van huisartsenpost bellen en vragen... grtz
had ergens gelezen dat je sudocreme niet op open wondjes moest smeren. van bepanthen heb ik geen ervaring mee, wel op een tepelkloofjes.
Had het van een vriendin. Als ik dit zo lees denk ik dat ze ze mischien heeft omgedraait. Zou kunnen.