terug van weggeweest! wanneer stoppen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leanne2, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Hoi allemaal!

ik zal even een korte uitleg doen.
    vorig jaar ben ik gestopt met de pil, zie mijn handtekening.
    ik had een erg onregelmatige lange cyclus.
    vlak voor de vakantie veranderde mijn situatie op het werk waardoor ik even erg onzeker en gestrest werd en daardoor besloten we dat het beter was om even wat rust te creeeren door onze kinderwens even uit te stellen.
    omdat mijn laatste cyclus weer aardig lang op zich liet wachten heb ik met de dokter besloten om gewoon met de pil te starten voordat ik ongesteld werd. de reden dat ik aan de pil ging was omdat de zomervakantie eraan kwam en ik niet met een ongesteldheid wilde zitten, plus ik had gedacht dat de situatie op mn werk nog wel even zou aanhouden.

echter is het allemaal anders gelopen. ik heb wonder boven wonder, ondanks de crisis een nieuw contract gekregen en de situatie is weer dusdanig stabiel dat de kinderwens nu bij ons weer naar boven komt!

maar nu is mijn vraag, is het wel goed om na 4 maandjes pil weer te stoppen? brengt mijn hormoonhuishouding dit niet totaal weer van slag?
    Dit omdat ik voorheen dus best lange cyclussen had.

graag hoor ik van jullie :)

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zou gewoon stoppen hoor! Hormonen zijn nooit goed voor je!
    Succes met zwanger worden :)

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben het met mammietammie eens. Hormonen zijn ook niet goed voor je lichaam.
    Dus ik zou gewoon de laatste van de strip nemen en dan stoppen. Hopelijk komt je cyclus dan snel weer op gang.

Suces!

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Sommige gynaecologe adviseren juist met een onregelmatige cyclus 2 tot 6 maanden aan de pil te gaan, omdat er dan kans is dat je lichaam het weer goed op pakt.

Dus ik zou zeggen stoppen met die troep!!!

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik zou ook lekker stoppen! Die pil is sowieso niet goed voor je, dus zonder is altijd beter! En helemaal met je kinderwens.. Succes!

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Tja of je nu direct stopt of over 3 maanden, je lichaam zal er sowieso weer even aan moeten wennen.

7. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Lekker stoppen meis!
    Veel succes met het zwanger worden.
    En geniet ervan!

8. leanne2

leanne2 Niet meer actief

hahaha dank jullie wel! ja ik twijfelde zo.. maar dan maak ik de strip lekker af en dan maar weer zien hoe het gaat :D

Deel Deze Pagina