ik zit nu op de 10e na mijn eisprong maar ik voel een ongi opkomen.. is dat niet veel te snel? is toch altijd 14 dagen na je ei? ik heb namelijk lichte afscheiding en meestal begint mijn ongi zo. de volgende heb ik het dan meestal echt. en ik heb erge hoofdpijn ook dat is altijd een dag van te voren bij mij...
zou kunnen, ik weet niet wanneer je je eisprong had? Je kunt ook 10 of 11 dagen na een ei hebben hoeft geen 14 te zijn. groetjes
volgens mij zit ik pas op de 10e dag na ei... dag 18 is toch mij ei geweest? dan daalt ie toch eerst?
Kan volgens mij ook nog op dag 16 als ik het zo zie. maar zoals ik al zei kan je fase na je ei gewoon ook korter zijn dan 14 dagen of langer.
Alles tussen 10-16 dagen is normaal voor de fase na de eisprong. Overigens ben je pas ongesteld als er echt rood bloed komt. Niet bij spotting.
net weer ietsiepietse bruin verlies... mijn temp was vammorgen ook nog steeds even hoog als afgelopen 2 weken....
Je LF kan inderdaad ook korter zijn dan 14 dagen.. Ik heb zelf 1 van 17 dagen, teminste dat was afgelopen cyclus zo dus kan misschien nu ook zo zijn.. En geen echte rode bloed is ook geen echte ongi he! Dus het word spannend voor je, laat je nieuwe kaartje eens zien?
gisteren heb ik mijn temp ingevuld en ik had bruin bloedverlies dus ik zette dat erbij en toen werd dit kaartje gelijk afgesloten en een nieuwe opgestart.. op die heb ik dus nu 2 dagen 36,4 staan...
Hmm oké, maar 36,4 is ook wel wat aan de lage kant he.. Ik denk dat je toch ongi word, tenzij je temp weer goed stijg morgen.. Zal voor je duimen!
Ja dat wel ja.. Maar mijn temp is ook nog niet echt gedaald hoor terwijl mijn ongi al over is.. ik had op dag 2 37,1 en nu op dag 6 37,0.. Terwijl ik in mijn vorige cyclus een schommelende temp had tussen 36,5 en 36,8.