Ineens huilen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Duveldraakje22, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Sinds vorige week zaterdag (24/7) wordt ons dochtertje huilend wakker en valt ze huilend (soms zelfs krijsend) in slaap. We hebben al van alles geprobeerd. Even naar dr toe gaan en troosten, wat drinken geven, het muziekje opnieuw aanzetten, 's morgens aan haar vragen waarom ze huilt, enz. Boos worden werkt absoluut niet want dan wordt t alleen maar erger. Ze ging altijd heel lief slapen en werd supergezellig wakker, maar ineens is dat over. Sinds vrijdag 30/7 slaapt ze ook zonder tutje, dit gaat op zich goed, ze vraagt er niet om en maakt er ook geen drama van.
    Ook merken we nu heel goed dat ze 's middags niet meer wil slapen, af en toe doen we haar toch even naar bed omdat ze anders oververmoeid is en dan valt ze meestal na een uurtje in slaap, maar ook weer heel veel huilen.
    Ik zit nu eigenlijk met mn handen in het haar, ze is altijd heel rustig in slaap gevallen en 's middags kon ze zelfs tot 3 uur slapen en 's avonds gewoon rond 19:00 / 19:30 naar bed. Is dit een fase/sprongetje? En wat kan ik er aan doen?

Liefs,
    Duveldraakje

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dat is bij ons 6 weken geleden begonnen. Was er snel achter dat ons zoontje erg droomt. Sindsdien slaapt hij ook overdag niet meer. De laatste week gaat het weer wat beter. Wij gaan maar gewoon er naar toe om hem gerust te stellen en te troosten en dan slaapt hij gelukkig wel weer verder. Denk dat het wel vanzelf weer over gaat.

Deel Deze Pagina