Hoi allemaal, Ik heb eerst de zoekfunctie gebruikt maar kwam alleen uit bij topics (vnl over Ziggo) die of gesloten waren of al maanden oud en ben toch benieuwd wat nu jullie mening is! Wij hebben nu Telfort bellen en internet en dat is een dráma! We zijn zeker 3 keer per week telefonisch niet bereikbaar en internet ligt er minimaal 1 keer per week uit. Na heel veel dure!) telefoontjes en klachten kunnen we nu vervroegd van het abonnement af, maar dat is over 3 weken al en we zoeken dus wat anders. We denken aan KPN internet plus bellen maar dat scheen een tijd terug erg slecht te zijn? En Ziggo (we hebben ooit @home gehad) lijkt zo mogelijk nog erger aan de berichten hier en daar op internet te zien... Tv (analoog) hebben we van Ziggo, maar dat hadden we al voordat het Ziggo werd en nog Essent was en die functioneert gewoon goed. Nu weet ik wel dat het ws overal iets is, maar toch... Bij wie zijn jullie bij aangesloten en hoe bevalt dat nu? Groetjes, San
Ik zit bij Ziggo, ik lees hier van velen dat het een slechte aanbieder is maar ik heb er hélemaal geen problemen mee! Voor 39.95 pm heb ik Internet en Tv. Groetjes Eleni
Wij zijn aangesloten bij Ziggo. Digitale televisie, draadloos internet en bellen. Nu zo'n anderhalf jaar en nooit problemen gehad. Een keer een paar dagen eruit gelegen. Gebeld (wel lange wachttijden) en de volgende dag kwam er al een monteur en is het probleem opgelost. Dus alleen maar goede ervaringen met Ziggo.
Wij hadden vroeger @home ( nu Ziggo). Echt vreselijk slecht. Nooit de juiste snelheid en vaak lag de kabel eruit. Maar het ligt ook wel aan het gebied waar je zit. In Utrecht moet het echt slecht zijn. Daarna hadden we KPN + Speedlinq. Echt super goed. Nooit problemen mee gehad. Koste ons 32 pm Nu hebben we Allice genomen. Dat is 30 euro inclusief telefoonlijn. Bevalt dat niet kunnen we er direct weer vanaf.
Wij hebben KPN en dat zou ik zeker niet nemen. Internet werkt op zich prima nadat de monteur daar enkele keren voor is langsgekomen. Maar de digitale tv is drama. Wij krijgen door de meest bizarre dingen storing: - een voorbij rijdende vrachtwagen - als ons koffiezetapparaat bonen gaat malen - als ik de mixer gebruik - als de droger aanstaat Bovendien hebben wij onze buitenantenne helemaal naar de achterkant van het huis moeten verplaatsen, omdat toen de overburen ook een buitenantenne namen, wij meteen geen bereik meer hadden. Over UPC ben ik altijd heel tevreden geweest maar helaas levert die niet in Gouda.
NOu... ben 2 maanden geleden overgestapt van tele 2 (versatel)... naar upc... omdat ik constant gezeik had met de klantenservice.... na overlijden van mn vorige partner... Nou wat een K*T verbinding zeg... als het werkt werkt het goed, maar ze hebben in die 2 maanden tijd al zovaak storing gehad... dat EN mn internet... EN mn telefoon t niet deed....! Erg gerustellende gedachte als je zwanger bent! Zorg er nu maar voor dat ik altijd voldoende beltegoed heb... mocht er iets gebeuren...
Wij hebben internet + bellen van Tele2 en het bevalt prima. Klantenservice is vriendelijk maar hoef ze eingelijk nooit te bellen omdat de verbinding er bijna nooit uitklapt. En een goed voordeel is de prijs...betaal 30 euro in de maand.
dit hebben wij deze maand helemaal uitgezocht en zijn tot de conclusie gekomen dat xs4all de beste voor ons is...kwa maand bedrag en de snelheid die je krijgt...die we dus al hadden! Hij is heel goed nog nooit geen internet gehad...altijd snel
Hmm.. Ik zit hier dus ook een beetje mee.. Ik zit nu bij UPC maar wil daar weg.. Kan 2x in de week niet bellen of internetten, eens storing is tot daar aan toe, maar zo erg! En dan ook nog eens volle pond betalen.. En als ik ergens anders heen ga kan ik besparen Ik zit nu nog te denken aan: Het net internet en bellen en van digitene KPN digitale televisie.. Dus ik blijf het hier nog even volgen
Wij hadden Speedlinq dat was echt super, totdat zij werden overgenomen door Telfort, en inderdaad veel meer storingen. Je moet je wel even kijken naar een aantal providers dat zij bijv niet bij elkaar horen want ik geloof dat Telfort weer een onderdeel van KPN is.
We waren eerst bij home, nu ziggo maar waren niet tevreden ove de kalntenservice, als het internet er weer eens uit lag moest je bellen, duurde al een half uur voordat je iemand aan de lijn kreeg en dan moest je minimaal 6 keer het nummer van je modem oplezen, wat erg klein geschreven is maar als je belde werd de klacht wel meteen verholpen. Toen om ons heen gekeken wat voor ons de goedkoopste zou zijn, dit werd dus telfort, nou je hebt gelijk wat een drama! Regelmatig ligt de telefoon eruit en vorige week hebben we vanaf dinsdag tot zondag zonder internet en telefoon gezeten! Dindags 2 maal met de klantenservice gebeld via onze mobiel, gesprek kost 15 cent pm en daar komen de kosten van je mobiel nog eens overheen. Krijg je dan doodleuk te horen dat ze een melding maken van het probleem en dat het minimaal 5 dagen gaat duren voordat er actie word ondernomen! Gelukkig hebben onze buren internet en telefonie via kpn en hun hadden hetzelfde probleem en kpn stuurde gelijk een monteur langs. We hadden pech want er was een kabel beschadigd door grondwerkzaamheden bij ons in de buurt. Je schreef dat je vervroegd onder je contract uitkon, hoe heb je dat gedaan? Ik heb nl ook al een paar mailtjes naar de klantenservice gestuurd waar ze dus gewoon niet op reageren!
wij zijn vorig jaar overgestapt van Orange (DRAMA) naar tele2. Afgelopen week voor het eerst een storing gehad, maarrrrr dat werd perfect opgelost. Ze zijn er meteen achteraan gegaan en een dag later belde ze me of ik mijn router wilde resetten en ik was weer online. Bij Orange zaten we soms weken achtereen zonder internet en tel en lag het probleem altijd aan ons. We hebben nu een stabiele vverbinding van 20mb en tel is ook goed. Oh ja, we betalen ook maar 30pm.
Wij hebben UPC..nooit problemen mee gehad, service is goed, service mag af en toe iets beter maar ach als dat alles is, internet werkt goed, telefoon werkt goed, tv werkt goed ... niets anders dan lof over de UPC.. Nooit storingen hier trouwens van UPC.. Wij hebben 1x gehad dat onze box van de UPC kapot was en dat heeft ongeveer 6 weken geduurd omdat ze eerst zeker wilde weten dat het niet aan de kabel lag, 6 weken dus geen TV gehad maar we hebben dus wel een nieuwe box gehad en we kregen de 6 weken waarin we geen tv hadden gewoon netjes terug gestort...
Wij hebben al een tijdje tele2 en ging altijd erg goed tot dat we gingen verhuizen. ze zouden ons op 8 augustus verhuizen en dat is door hun fouten pas 30 sept geworden en ze durfen ons wel de verhuiskosten te laten betalen en de tijd dat we geen internet hadden dus manlief heeft gisterenavond nog even gebeld en gelukkig krijgen we 2 maanden internet terug en 10 euro kosten voor de mobiele kosten terug dus opzich nog wel netjes geregeld, we kunnen nog meer terug krijgen maar dan moeten we een klacht in gaan dienen enzo.
Heb nog wel een tip voor de dure 0900 nummers maar dan moet je gewone telefoon wel werken, dit kan op de site vraagalex.nl dan kun je het bedrijf opzoeken en dan moet je je eigen nummer invullen op de knop drukken en dan maken ze verbinding voor je met het bedrijf en dan kost het jou niets! Ze geven ipv de dure 0900 nummers een gewoon nummer aan, weet niet of je het zelf ook rechtstreeks kan bellen? misschien weet iemand dat hier?
wij hebben internet en telefonie van scarlet. was de eerste paar jaar heel slecht en nu gaat het beter steeds minder storingen enzo gelukkig