Voor het slapen gaan

Discussie in 'Voeding' gestart door MG2009, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik heb mijn zoontje tot gister BV gegeven. De laatste tijd alleen nog 's avonds voor het slapengaan. Het was eigenlijk meer een extraatje, want hij komt (ruim) aan zijn zuivel en eet en drinkt (ruim)voldoende overdag.

Vandaag heb ik die BV voor het slapen gaan dus weggelaten en er niks voor in de plaats gegeven. Dat is toch niet gek, of wel?

Er iets voor in de plaats geven zou trouwens ook lastig zijn, want zoonlief wil geen fles (meer). En ik wil hem dat ook absoluut niet meer aanleren op deze leeftijd.

Hoe laat op de dag is het laatste eet/drink moment van jullie kinderen rond 14 mnd?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Meid, nu dus helemaal afgebouwd. Mooi hoor al die tijd dat hij van die super lekkere melk heeft mogen en kunnen genieten! Toppie :D!

Verder zijn er met die leeftijd echt genoeg kindjes die geen voeding meer krijgen voor het slapen gaan. Gewoon avond eten en dan een tijdje daarna wassen, tanden poetsen en naar bed als het ware.

Helemaal niet gek dus dat je hem er niets voor in de plaats geeft! Wel super trouwens van hem dat ie het zelf ook dus helemaal niet erg vond dat hij nu niets meer krijgt voor het slapen gaan. Fijn! Ik zou het dus lekker zo laten en hem idd niks meer gaan aanwennen zegmaar ;)!

Liefs, Hanneke!

3. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    Het is helemaal niet gek hoor ;)
    Mijn dochter is net 1 maar heeft nog steeds behoefte aan een fles melk vlak voordat ze naar bed gaat dus die krijgt ze ook gewoon.
    Maar je hoeft het niet te vervangen zeg maar..

Deel Deze Pagina