Waarom ben je eigenlijk gestopt met de pil? Ik zou er wel heel duidelijk over zijn met je vriend. Jij moet weten hoe hij er voor staat, maar hij moet ook weten wat jij voelt en denkt. Mijn vriend kan ook zo doen. Het ene moment ben ik helemaal blij met de dingen die hij zegt. Maar als ik echt duidelijkheid wil houdt hij de boot af. Nu kan ik mijn klapperende nog in bedwang houden en zijn er echt steekhoudende argumenten om het uit te stellen. Maar met het risico wat jij neemt zou ik zelf misschien wle het gevoel hebben dat ik hem er in luis (beetje cru gezegd misschien).
Ik heb niet besloten om te stoppen, dat hebben we samen gedaan. Dat even voorop gesteld. Dus ik kan hem er niet inluizen omdat hij samen met mij dit besluit heeft genomen. Ik was alleen benieuwd of er nog meer meiden in zo'n situatie zitten. Dat manlief eigelijk wel A zegt maar B niet aandurft..
Dankjewel! Ja het is erg onwerkelijk, maar we zijn superblij! Ik voelde me wel anders en had ook wel symptomen, maar ik dacht ook dat het wel een aankomende ongesteldheid kon zijn. Maar ik had nog nooit last van mijn tepels gehad en dat had ik nu wel. Daaraan kon ik merken dat het deze keer anders was. Tsja... het is echt een gevoel.. niet anders uit te leggen.
Tja..ik denk dat je vriend dus een gecalculeerd risico neemt. Als ie echt nog geen kind zou willen, lijkt het me dat ie dan wel zijn maatregelen zou treffen. Maar het is wel een beetje gek zo: jij die elke keer hoopt en hij die het maar een beetje in he tmidden laat. Het lijkt me dus sowieso tijd om het er eens goed over te hebben met elkaar.
zoemeisje, Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Een ander kan je nog zoveel advies geven maar jij bepaalt zelf welke weg je opgaat! Ik hoop dat je eruit komt en dat je een manier kunt vinden waarbij je je prettig voelt, ook al zal dat niks zijn. groetjes!