haha nouuu wij hebben al een paar keer condoom gebruikt ! en elke keer scheurt ie wahaha maar gewoon een shirt pakken dat in de was moet! of een handdoek of wc papier haha... en daarna lekker douchen ofzo.. met condoom vind ik echt niet lekker, en alles stinkt daarna naar dat gore rubber haha
Wij deden dat dan op de buik en daarna inderdaad met een t-shirt of handdoek afdoen. Scheelde hoop rommel. Al moet ik zeggen dat het deze ronde met benen even omhoog blijven, ook niet zoveel rommel geeft
ik vind degene die denken dat ze niet zwanger kunnen raken door voor t zingen de kerk uit wel erg dom en naief,zeker nooit opgelet bij biologie of verkeerder sexuele voorlichting gehad, en ook dat rare gedoe we willen mss een 2 e maar me man weet t niet zeker dus doen we t ma zo,doe t of goed of niet.want straks is hij er mss helemaal niet blij mee.je kan je ook afvragen waarom hij twijfelt. nou ja ieder moet doen waarvan degene denkt dat t goed is
ik ben het volledig eens met Sem frummel denk na!!! wil je het of wil je het net? En als je vent twijfelt waarom dan?? Dat zou ik toch echt wel willen weten!!! Overigens vind ik deze methode ook naïef en ondoordacht! Overigens denk je blijkbaar ook niet naar bij hoe je het plaatst en op wat voor site!! Hier zijn heel wat dames die graag zwanger zouden raken. En dan jou onzin moeten lezen!! Denk eerst eens na en word volwassen!
levende bewijs dat het niet veilig is .. Ben daardoor zwanger geworden ( jaja dom geweest eerst erin en dan pas later condoom) Dus voorvocht en daardoor zwanger geraakt van een 2 ling ... DUS gewoon condoom gebruiken voordat je gekke dingen ngaat doen als je geen kindjes wilt.. Nu aan de gewone anticonceptie weer tot aug en dan weer lekker zonder alle meuk
Wat een heftige reacties van Sem frummel en Mamavand. Waarom zou ze deze vraag hier niet mogen stellen? Ik snap best dat ze zou willen weten wie er toch zwanger zijn geraakt door deze methode. We weten dat het mogelijk is, maar wie is het overkomen? Inderdaad zijn er veel mensen die moeite hebben met zwanger raken en dat is ook heel pijnlijk. Alleen zou er nog steeds ruimte moeten zijn voor dit soort vragen. Er zijn zat gevoelige onderwerpen die ik ook pijnlijk vind. Dan lees ik ze gewoon niet. Maar dat is geen reden om de ander aan te vallen of te 'verbieden' het erover te hebben.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het niet 100 procent save is. En je kan niet zwanger worden als je ongesteld bent ook niet..
ik zeg ook niet dat ze t er hier niet over mag hebben wat mij stoort is dat onnozele gedoe van t zal wel meevallen om op deze manier zwanger te worden en ja mijn man twijfelt,zorg dan eerst dat ie t zeker weet, ik vraag me trouwens ook af hoe oud jullie zijn,t komt nogal onvolwassen op mij over sorry hoor
@sem frummel, meis je moet je niet zo aangevallen voelen. Ik heb heeeeeel duidelijk gezegd dat wij weten dat je er van zwanger kunt raken... wilde alleen weten of er echt mensen in dit forum zwanger door zijn geraakt. DUS HET IS GEEN PROBLEEM ALS HET WEL ZO IS!!! En we gaan zoiezo voor een 2e kindje in maart dus vandaar dat we het nu even zo doen. Ik mag hier vragen wat ik wil en vind het totaal ongepast dat je zo heftig op mij reageert... En jaaaa ik wil ook graag zwanger worden duss qua dat betreft zitten we hier allebie op een goed forum maar een paar meiden lezen hier dus maar half wat ik vraag. Ik bedoel er absoluuts niets kwaad mee en vind het heel erg als andere mensen vanalles doen op zwanger te worden en waar het niet bij lukt!! Dus sorry als ik je kwets met deze vraag....! verder graag iedereen in hun waarde laten
@michmar, sorry kwam er iets te direct uit en was niet de bedoeling!! je hebt wel gelijk... verder bedankt meiden voor jullie reactie!! Deze topic was niet om andere te kwetsen ofzo....
De kans dat je er zwanger van raakt is even groot als dat je gewoon de volle lading krijgt Ik geef voorlichting aan jongeren die niet zwanger willen worden en die denken dat het niet kan, maar het kan dus zeker wel. Hopelijk is je man snel klaar met zijn knoop je kan je er dus volledig voor gaan, succes!
Ik vind die site van de NVSH wel erg stom trouwens. Die beweren dus dat het niet kan. Maar dat voorvocht vermengt kan raken met zaad wordt niet vermeld. Dat noemt zich voorlichtingssite...
Mijn zusje is er dus afgelopen week achter gekomen dat ze zwanger is terwijl ze altijd voor het zingen de kerk uitgingen
En dan wil de overheid geld besparen (1 miljoen) op het schrappen van seksuele voorlichting op scholen... erg domme zet als ik dat zo lees hier in deze topic...
Mijn tweede kind is gekomen door voor het zingen kerk uit. We zouden er na een jaar toch aan begonnen zijn, dus erg was het niet, en dat wisten we ook toen we dat zo deden.
Wij doen ook aan voor het zingen de kerk uit gaan.. We weten natuurlijk dat het niet betrouwbaar is, maar mocht het zo zijn dat het raak is en ik zwanger zou zijn, dan zijn we super blij dat we gezegend worden met weer een baby..