'voor het zingen de kerk uit"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rensje, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @noena, meis zo is het bij ons dus ook!! We willen ook wel echt een 2e kindje maar vinden het ook wel fijn om stapje voor stapje te doen.
    Heb gisteravond nog duidelijk tegen mijn man gezegd dat ie weet dat we hierdoor ook zwanger kunnen worden. En dan wist hij! hij gaf als antwoord... we zien het allemaal wel!!! We laten gewoon alles op zijn beloop. De volgende stap is 100% procent voor het echie... alleen mijn man heeft dat graag zo!
    Ik vind het prima zolang we er allebei achter staan.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    met mijn ex deed ik het 4 jaar zo en werd nooit zwanger. Maar het kan natuurlijk wel.

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik begrijp je helemaal ;)

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @noena, heel fijn hahah.. sommige in de topic vonden mij erg onvolwassen en niet slim.
    Maar jij/jullie denken er hetzelfde over.. hihi

5. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

Tis niet slim als je werkelijk denkt dat je niet zwanger zult raken.. In dat geval kan ik me voorstellen dat sommige daar gekwetst ofzo door worden.. Maar zoals jij en ik, we weten dondersgoed dat we zwanger kunnen worden en zullen daar ook zeer dankbaar voor zijn, en als mensen dan nog denken :x;). Dan hebben ze pech, je kan niet iedereen tevreden houden..

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ja klopt ook en misschien had ik het niet goed geformuleerd en viel het bij sommige verkeerd.
    Maar we hebben al een zoontje van 2 jaar en willen graag een 2e kindje dus als we zo zwanger raken is het helemaal geweldig!
    Vind ook niet dat mensen kunnen zeggen dat het een ongelukje is want je weet dat die kans er wel inzit.
    Maar goed bij onze zoon hebben we het ook zo gedaan en ben ik nooit zwanger geraakt. Pas toen we er volledig voor gingen was het bij de 2e x al raak.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dat heet ook een gelukje.;)

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1