voor het zingen de kerk uit....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kissie, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hallo allemaal, wie weet misschien of de kans groot is dat je zwanger wordt als de man voor het zingen de kerk uit gaat :) :) :) . Dit doen wij namelijk al een tijdje......

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    dat kan zeker!!!
    er komt bij de man immers voorvocht vrij en daar zitten al heel veel zaadjes in en je kan er zeker zwanger van worden!!
    het is zeker geen veilige manier van sexen!!

3. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Nee wij weten in ieder geval wel dat het niet 100% veilig is, maar ik was benieuwd hoe groot de kans was. Wij willen allebei wel graag een kindje, maar stellen het eigenlijk een beetje uit omdat het toch nog wel een beetje eng is en een hele verantwoordelijkheid natuurlijk ... ;)

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    haha
    de kans is natuurlijk wel kleiner dan wanneer je je flink vol laat eh.. :)

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    ja een stukje kleiner dan wanneer je de volle lading krijgt hahaha :eek:

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi jullie houden het gewoon op die manier spannend begrijp ik...
    lekker onvoorspelbaar doen! hahaha geweldig... hier had ik nog niet over nagedacht! leukleuk!
    Maar veilig is het niet joh.... maar hoe groot de kans is durf ik niet te zeggen

7. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    sterker nog trouwens....
    ik was een maand niet aan de pil omdat ik te laat was met beginnen.
    wij deden ook aan voor het zingen de kerk uit en was in 1x zwanger!!!!
    dus je kan er gemakkelijk zwanger van raken.

8. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    mmmm geen idee hoe groot de kans is. Ik heb meer ervaring met net voor het zingen de kerk weer in. hihi.. Mijn vriend slikt antidepressiva's dus dan werkt de boel niet helemaal naar behoren.
    Als de zuurstok iets minder word (sorry voor de bewoording maar ik wist ook even niet hoe ik het moest uitleggen..hihi) gaan we over op het handwerk en dan net voor het zingen de kerk weer in. Is best leuk hoor. hihihi

groetjes labmuisje

9. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ja is ook leuk hahaha, nou ik zit nog met smart te wachten op mijn menstruatie. Of deze nou komt of niet ik ben met allebei tevreden. Mijn vriend denkt nog iets te veel na over onze toekomst, over onze banen enzo en wil nog een paar maandjes wachten met kinderen. Maar mocht het echt zover zijn denk ik dat hij een gat in de lucht springt :) Ik hou jullie op de hoogte ;)

Deel Deze Pagina