Zoals de titel al zegt.. ik wil ongesteld worden! Dat ik dit ooit nog zou zeggen.. ik heb 5 augustus een bzz gehad en verwachte eigenlijk snel weer ongesteld te worden aangezien dit ook snel ging na het stoppen met de pil.. niet dus. Ik ben nu 4 maanden verder en nog niet ongesteld geworden. Ik word er helemaal gek van en ben hopeloos aan het zoeken op internet maar vind alleen maar dat iedereen snel ongesteld is geworden.. word er niet veel vrolijker van en zit er nu wel echt doorheen.. Heb twee weken geleden contact gehad met en Z-H en die zeiden dat ik maar gewoon moet wachten.. We willen zo graag verder, zeker gevoelsmatig.. maar ik vind het zo ontzettend moeilijk zo.. ik zoek me bijna elke dag helemaal suf en steeds denk ik weer ow misschien nu.. Misschien ben ik nu wel zwanger of misschien word ik nu wel ongesteld.. bij beide word ik elke keer teleurgesteld. Sorry voor al mijn geklaag maar zie het even echt niet meer zitten en weet echt niet wat ik moet of kan doen behalve wachten.. Misschien hebben jullie tips of ervaringen met het lange wachten tot een ongesteldheid.
Ik slik momenteel teunisbloemolie en monnikspeper voor de regelmatige cyclus.. Maar mogen beide niet gebruikt worden tijdens een zwangerschap dus ik slik ze tot m'n ei. Na de ei slik ik tarwekiemolie voor de bevordering van de innestelling. Baad het niet dan schaad het niet.. Vandaag hoogstwaarschijnlijk 8 dpo en dat zou betekenen dat ik van een minimale cyclusduur van 88 dagen naar een cyclus van 31 dagen ga +/-. Eerste ronde en a.s dinsdag testen of het heeft geholpen! Maar de monnikspeper is zeker voor het opwekken van een menstruatie het proberen waard! Liefs!
Wauw, dat is wel echt heel lang! Ik werd 3 dagen en daarna 4 weken later ongesteld na mijn bbz... ik ben vooral verbaasd dat het ziekenhuis er zo mee om gaat. Ik zou daar toch nog aals aan de bel trekken en vragen om concreter advies (hoe lang moet je dan nog wachten?). Verder zou ik het helaas niet weten. Wel heel veel sterkte!
Hey Xavv, wellicht kan ik je iets vrolijker stemmen. Ik ben een lotgenoot. Ik zit momenteel op dag 104 van mijn eerste cyclus. Mijn onttrekkingsbloeding is 13 - 16 augustus geweest. Sindsdien ook niets meer. No worries, je maakt jezelf gek met googlen. Ik heb hier laatst ook een topic gestart en kreeg alleen maar: "Oh als ik jou was zou ik me zoveel zorgen maken", terwijl ik sowieso al van twee andere forumleden weet die in hetzelfde schuitje zitten. Als je de HA belt, dan zegtie: maak je geen zorgen, als je na een half jaar nog niet ongesteld bent, krijg je een kuurtje om het een beetje op te wekken allemaal. Geen zorgen hoor, dat is nergens voor nodig! Ik snap je wel, want ook ik heb goede en slechte dagen, zoals eergisteren maakte ik me vreselijk veel zorgen, maar echt, je bent niet alleen.. ik zou me pas een beetje 'zorgen' gaan maken in mijn geval als ik wel ongesteld word en mijn tweede menstruatie laat weer een half jaar op zich wachten. Geef je lichaam wat tijd Komt vanzelf. Veel succes!!
Hoi Xavv, Ik weet helemaal hoe je je voelt. Na mijn curretage was ik na 3 maanden nog steeds niet ongesteld en dacht dat er iets mis was. Ziekenhuis zegt wel doodleuk wachten maar dat is echt zenuwslopend. Ik heb uiteindelijk aan de bel getrokken omdat ik niet zwanger was en pijn kreeg waneer mijn ongesteldheid zou moeten komen. Ik had ovulatietesten gedaan. Toen mocht ik eindelijk komen. Lang verhaal daarna maar om het kort te houden bleek ik verklevingen te hebben als gevolg vd curretage. ik heb een hysteroscopie gehad en gelukkig bleek het mee te vallen en hebben ze de verkleving weggehaald. 2 weken later ofzo was ik eindelijk ongesteld. Heeft bijna 4 maanden geduurd bij elkaar. Nu maand later en waarschijnlijk ben ik zwanger...zaterdag pas mijn NOD. Maar had gisteren al een tuurstreepje. Ik zou gewoon duidelijk aangeven bij HA dat je het niet meer trekt. Mijn HAPPY was gelukkig zo van als ziekenhuis niks doe, laat me weten dan bel ik ze wel. Stress is ook niet goed. Heb je pijn of andere symptomen?
Nee voel eigenlijk geen rare dingen.. rond 3 nov zwangerschapstest gedaan maar negatief.. iets daarna uit wezen eten.. dit smaakte heel intens.. vandaag de kruitvat test gekocht.. durf nog niet goed, dalijk weer negatief.. Het is meer me gevoel dat het onwijs lang duurt.. en weet niet zo goed hoe ik het zelf in de gaten kan houden of checken hoe of wat..
Thanks voor je reactie! Ben vandaag maar even langs de kruitvat gegaan om teunisbloem olie te halen en een temperatuur meter.. misschien helpt het allemaal.. kijken wat hier uitkomt.. vorig weekend dacht ik even dat ik zwanger was omdat me eten heel anders smaakte.. maar geen misselijkheid.. zal wel vals alarm.. we hopen maar weer op het beste!