Voor het zingen de kerk uit

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Followyourdreams, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Zeker niet doen als je je er niet goed bij voelt! Niks is 100% veilig. Maar voor het zingen de kerk uit is qua zwanger worden ongeveer even veilig als condooms, mits goed toegepast dus. Er is een risico op dat de man (of de vrouw hahah) niet op tijd terugtrekt, of als hij inderdaad kort ervoor is klaargekomen en tussendoor niet geplast heeft (urine doodt spermacellen en spoelt ze er bovendien uit).

Dat gezegd hebbende, het beschermt natuurlijk niet tegen soa's. In een jonge relatie zou ik maar voor dubbele bescherming gaan en ook een condoom tot je getest bent... Ben je allebei veilig en is een eventueel ongelukje geen probleem, dan is het een prima methode.

Hier werkt het vooralsnog ook al anderhalf jaar prima. Ik doe het in combinatie met temperaturen. Na de eisprong hoef je dan überhaupt niet meer op te letten, dat is fijn ;)

Spectre vindt dit leuk.
  2. nickyhartje

14 feb 2017
    88
    53
    18
    Ik heb een tijdje de pil niet mogen nemen wegens medische redenen en toen hebben wij ook voor het zingen de kerk uitgaan gedaan. Dat werkt inderdaad prima als je partner zich ruim op voorhand terugtrekt. Maar ideaal vind ik het toch niet. Het is ofwel een kliederboel op je buik, ofwel heel onromantisch je man in een doekje laten lozen. Het is toch een beetje een afknapper zo op het einde (vind ik persoonlijk). Mijn vriend vond het ook nooit echt leuk om het zelf te moeten afwerken.

Spectre vindt dit leuk.
  3. Lilium

Lilium Niet meer actief

Dit topic is echt hilarisch. Eerste bericht in juni 2018, augustus 2018 is TS zwanger.
    Werkt lekker die methode :roflmao:

Gefeliciteerd @Followyourdreams !

Suuster, baby90, Huismuisie en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.335
    113
    Gepland zwanger toch?

Followyourdreams en nizzie86 vinden dit leuk.
  5. Lilium

Lilium Niet meer actief

Oh dat weet ik niet! Dat volg ik niet, ik las toevallig dit topic. :)

6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.335
    113
    Ik lees net haar andere topic en het is gepland :D

Lilium en Followyourdreams vinden dit leuk.
  7. Ohm

Ohm Bekend lid

21 jun 2017
    526
    464
    63
    Het was ook i.v.m. een rustperiode waarin ts even niet zwanger wilde raken dat ze vroeg naar deze methode. ;)
    Die periode is wel korter dan ik had verwacht, maar misschien is het herstel lekker vlot gegaan. :thumup:

Gefeliciteerd @Followyourdreams

Followyourdreams vindt dit leuk.
  8. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Haha nee dit was gepland hoor !
    Onze pauze was korter dan we zelf ook hadden verwacht , het verlangen na een kindje is enorm sterk en staat boven mijn angst ( gelukkig ) !
    Na aanleiding van onderschrift wel ingesprek met een maatschappelijk werkster via het ziekenhuis , dit geeft een stukje rust en vertrouwen terug :)

Lilium en KleineLai vinden dit leuk.
  9. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Lief allemaal !! Bedankt voor de felicitaties :)

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    :D

Gepland inderdaad, superleuk @Followyourdreams!

Hier al anderhalf jaar níet zwanger met deze methode ;)

Deel Deze Pagina