Even een vraagje voor degene die elke maand de voorlopige teruggave krijgen van de belastingdienst (bv de hypotheekrenteaftrek). Vragen jullie dat elk jaar opnieuw aan of loopt het bij jullie automatisch door? Heb nl nog niks gehoord over volgend jaar en twijfel nu of ik het weer opnieuw moet aanvragen.
Wij hebben de brief ook al gekregen, dit gaat automatisch. Misschien staat jouw brief op mijnoverheid.nl?
Nah had gisteren nog gekeken, stond niks en nu staat er dat er een beschiking is aangemaakt op 28 november en dat hij per post is verstuurd. Ben benieuwd!
Het loopt vanzelf door. Alleen belangrijke wijzigingen (meer, minder loon, scheiden etc) moet je wel doorgeven omdat je anders te veel of e weinig ontvangt.
Wel vreemd trouwens dat deze nou per post komt? Heb ook al eens post van de belastingdienst in de mailbox gehad.
Bij mij gaat het automatisch. Ik kreeg eerst de beschikking in mijn overheid en een paar dagen later ook nog per post.
Kan hem online niet inzien. Zie wel dat ze inmiddels ook de kinderopvangtoeslag hebben berekend voor volgend jaar en die kan ik wel online inzien.