Voor hoeveel geld aan je kids verjaardag geven?

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    net wat ik leuk vind en wat ik kan missen. ene keer ene kado van 200,- en het jaar erop ben ik nog geen 50,- kwijt aan een kado. dochter heeft een prinsessen fiets gehad toen ze 3 werd en mijn zoontje kreeg een accumotor (50,-) en carsspullentjes

hier heel veel familie en ze komen dus echt letterlijk om in de speelgoed. ik probeer altijd nuttige dingen te kopen met hun verjaardag zoals dus een fiets, buitenspeelgoed, speelgoed voor op hun kamertje (cars of prinses bijv)

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    wij richten ons op ongeveer 50 euro...
    Daarnaast dus nog het feestje met springkussen en nieuwe kleren. Nou... dat tikt stiekem hard genoeg aan.

Mijn oudste heeft in december een MobiGo gehad, en daar speelt de jongste nu echt veel op. En die wordt dus ook bijna 3, denk er toch aan om die maar voor haar verjaardag te doen.

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hangt er inderdaad van af wat we kunnen/willen missen en waar we zin in hebben om te geven. (Zoonlief heeft tot nu toe geen wensen.)
    Voor zn eerste verjaardag waren dat verschillende kado's, samen iets meer dan 50 euro. En voor zijn tweede verjaardag had ik een heel mooi keukentje gevonden dat nogal duur was. Dus dat hebben we samen met opa gegeven. Ik vind het dan te ver gaan om dat alleen te geven en dat opa er dan ook nog eens een groot kado bijgeeft. Verder maak ik altijd zelf nog wat dingetjes.

Dus ja, het hangt er vanaf.

Ik vind alleen wel dat als ze wat ouder zijn, de bedragen wel een beetje gelijk moeten lopen. Het is lullig als het ene kind een kado van 100 euro krijgt en het andere een van 25 euro. Maar zoals ik al zeg: dat is vooral lullig als ze wat ouder zijn en zich daarvan bewust zijn. Tot die tijd 'doe ik maar wat' ;).

4. Dúízend euro? Ik ben nu wel heel benieuwd wat voor leuk en leerzaam cadeau dat dan was! Zelfs als ik het kon betalen zou ik nog niet weten waar ik 1000 euro aan moest uitgeven wat verjaardagscadeautjes betreft!

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

wij kregen ook nooit een fiets
    een fiets kreeg ik als ie nodig was
    die kregen we dus gewoon

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    tja 25 euro op spaarrekening dat is voor mij ook iets wat ze elke maand krijgt
    dus ook geen verjaardagskado

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Rond de 100 euro :)

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    :cool:opschepper:D

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ongeveer 50 euro geven wij uit.

vorig jaar een fietsje gekocht samen met mijn moeder. En dit jaar hebben we gewoon los speelgoed gekocht stuk of 5 dingen.

Tis maar net wat ik heb en wat ze graag wilt, nu heeft ze geen wensen nog niet....maar elk kind wil gewoon speelgoed hihihi, of het nu 100 euro kost of iets kleins is, volgens mij is het op jonge leeftijd altijd goed.

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Even over die fiets. Als kind wilde ik ook heel graag een nieuwe rode omafiets. Ik was hier zelf voor aan het sparen en toen ik bijna genoeg had (dat was 210 gulden en de fiets kostte 290 gulden), legden mijn ouders de rest erbij. Ik was in de wolken met mijn glimmende rode fiets en had het prachtig gevonden als ik 'm voor mijn verjaardag had gekregen. ;)

11. Female

Female Niet meer actief

Bij kruidvat hebben ze deze week geloof ik ook kinderfietsen in de folder, maar weet niet welke maat.
    69.-

Deel Deze Pagina