voor hoger opgeleiden

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Ik vind dat (en ik niet alleen), maar ik ga mijn klep niet houden omdat jij dat wil. Gevoelig puntje zeker, je gewicht?

2. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dit dus!:D Tenenkrommende reclame trouwens

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik denk dat er bij de zorgverzekering meer dingen als fysio en bijv corrigerende operaties anders vergoed worden :)
    En natuurlijk is de rekening hoger aan het einde van het jaar.

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Oh sorry... nee hoor. Waar haal je dat zo uit dan? Geen enkel probleem mee, er had ook kunnen staan "roken". Het was als voorbeeld bedoeld. Ik vind het nogal kort door de bocht een conclusie te trekken als je iemand ziet die een hoger BMI heeft. Je gaat toch ook niet roepen tegen iemand met longkanker; had je maar niet moeten roken? Want jij weet niet of die persoon gerookt heeft.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dit dus :) (Alleen heb ik 'enkel' HBO ;)).

Hoger opgeleiden schijnen behoorlijk minder zorgkosten te maken, maar ik zou graag het solidariteitsstelsel in stand houden. Wel zo fijn dat mensen met weinig inkomsten gewoon basale gezondheidszorg kunnen krijgen, zonder daarvoor half failliet te gaan.

Wat betreft inboedelverzekering zou ik denken dat hoger opgeleiden DUURDER uit zouden moeten zijn, omdat ze -over het algemeen- een hoger salaris hebben en dus ook duurdere spullen, duurder huis, enz enz.
    Ik zou er dus niet zo op gebrand zijn om daarvoor een speciale verzekering af te sluiten.

6. Ballie

Ballie Niet meer actief

Dit dus. En je kunt dan ook nog gaan discussiƫren over wat nou hoger opgeleid is. PhD? Universiteit, hbo???

Deel Deze Pagina