Dag dames, Ik wil graag gebruik maken van een Flairbon om naar een beautyfarm te gaan samen met mijn zwangere nichtje als verrassing voor haar vrijgezellendag! Als abonnee krijg je een gratis extra behandeling (wel de moeite waard), maar dan moet je wel allebei een abonnee nummer opgeven en ik heb er maar eentje.... Kan iemand mij alsjeblief aan een nummer helpen? (pb me!) Het nummer dient alleen maar om in te vullen op de bon die we moeten afgeven dus je zal er zelf geen hinder van ondervinden! Alvast bedank!
uhmmmm zo werkt dat helaas niet in abonnementenland. ( heb zelf op een abonnementenadministratie gewerkt) Dus ik denk niet dat iemand je een abo nr geeft... succes!
En aangezien dit je eerste post is hier......... Denk ik niet dat mensen erom zitten te springen hun Abbott nummer af te geven
haha nou ik ben misschien wel blonT, maar wat zou diegene kunnen doen als ze je nummer hebben? Niet dat ik hem zou geven, maar ben gewoo nieuwsgierig wat iemand er mee kan doen dan.
waarschijnlijk niets, maar ik vind het maar raar dat iemand alleen maar op ZP aanmeld voor een abonneenummer!
Ze moet dat nummer wel heel graag willen hebben, dat ze zich alleen maar hier daarvoor aanmeldt. Ik hoop dat ze nog heel veel mailtjes van deze site mag krijgen, en dat ze daar dan niet op zit te wachten Als zo'n nummer zomaar uitgewisseld mocht worden, dan kan ze beter even naar de Flair site gaan. Tja, ze kan natuurlijk ook het ondenkbare doen, lid worden! Stel je voor dan hebben ze ieder een eigen abonneenummer. Maar dat zal dan wel weer te makkelijk van mij gedacht zijn .