Voor iedereen die een papa of mama moet missen.... (pas op... janken gegarandeerd)

Discussie in 'De lounge' gestart door Cygnet2, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Mijn vader is ook in '93 overleden en ik trouwde ook pas 15 jaar later, wat toevallig!

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat een prachtig filmpje! ff keihard zitten brullen hier..

brings back memories!

mijn moeder is 5 weken voor onze bruiloft overleden na 15 jaar vechten tegen kanker, helaas heeft ze deze strijd verloren Bekijk bijlage 308586
    we hebben onze bruiloft afgezegd en zijn 16,5 maand later alsnog getrouwd.
    en nu moeten we haar ook nog missen bij de geboorte van ons 1e kindje Bekijk bijlage 308586

alle meiden hier een onzettend dikke knuffel!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pfff die hakt er even goed in zeg :(

4. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik heb eerst 10 keer gekeken naar de titel van het topic en dacht ik kijk niet ik kijk niet.
    Toch gedaan..........pffff je kan haar verdriet gewoon voelen.

5. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    bij mij 10 jaar geleden maar pfff wat een tranen zeg. Je voelt zo met haar mee.

6. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse

Je bent niet de enige ;)
    Vind het heel erg vreemd want ik kan hier echt niet om janken, ik ben zelf echt een enorm emotioneel wrak,
    om de kleinste dingen moet ik vaak al huilen, mijn vader is overleden toen ik 4 was (29 jaar geleden) ik heb het daar nog heeel erg moeilijk mee. mijn man en ik zijn nu bijna 3 jaar geleden getrouwd en op die dag hebben wij geen feest gehad omdat we daar niet eens het geld voor hadden, ik had toen wel speciaal voor mijn vader een zilveren hart ballon en voor al mijn 2 opa's en oma's een witte hart ballon de lucht in gelaten toen de ceremonie voorbij was, ik vond/vind dat een veel mooier iets dan het weggeven of dans ofzo :) Ik weet niet wat ik hiervan moet denken ik vind het een beetje nep ;)

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik ben in 2011 mn beide ouders verloren. eerst plotseling mn vader. paar maanden later mn moeder na 15 jaar gevochten te hebben tegen kanker.
    ik kreeg wel waterige ogen van dit stukje. maar ik vond het ook een beetje nep. en zo typisch amerikaans. ik vraag mezelf af of t wel echt is, want het is wel erg professioneel gefilmd....

8. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ook al heb ik allebei mijn ouders nog, toch was ik ook in tranen.

Heel veel sterkte voor iedereen die zijn vader of moeder moet missen.

9. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Pfoei.....heavy dit inderdaad! ook hier papa moeten missen bij mijn bruiloft, hij is in 2005 overleden en in 2006 ben ik getrouwd. en begin dit jaar (januari) ook mijn moeder verloren, dus net als tresje geen ouders meer...

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik had het filmpje gisteren bekeken. En heb vreselijk zitten janken!...op het werk!! En ik heb gelukkig mijn beide ouders nog.

11. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    #31 WeEsJe24, 27 feb 2013
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
    Pfff ondanks dat ikzelf denk ik niet heel bij zou zijn dat dit en public zou gebeuren..en ik waarschijnlijk de rest van de dag helemaal van slag zou zijn op de mooiste dag van mn leven..

traaaaaaaanen met tuiten hier.. Ik moet allebei mijn ouders missen :(

Ik vind het gebaar van haar broer heel mooi

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Pfff brok in mijn keel!
    Ik heb gelukkig beide ouders nog maar vriendlief zijn vader is in december overleden en die heeft het er enorm moeilijk mee dat hij er niet is op onze bruiloft hij zegt ook steeds; jij hebt jou familie en ik heb niemand (met moeder geen contact en dan heeft hij wel nog de vrouw van zijn vader maar dat is natuurlijk geen echte familie)
    Vind dat zo sneu voor m!

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mijn ouders leven dan nog wel maar ik heb meer dan 10 jaar geen contact met hun dus ik mis wel ouders in mijn leven

14. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is toch mooi om dit later terug te kijken je wordt geleefd met een bruiloft en zeker als daarvoor je vader ook nog eens overlijdt. Over 1 jaar en ze kijkt de beelden terug hoe bijzonder intens dit moment is geweest voor haar. Ik denk ook niet dat ze verwacht hadden dat het de hele wereld over zou gaan. Maar dat gaat zo vlug he..

Dus ja jullie zijn misschien van de weinige ik had tranen tot in mijn enkels..
    Een mooier eerbetoon kan je je toch niet indenken..

15. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    pfff mijn ouder leven allebei nog maar tranen stromen in overvloed.

16. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Mijn vader is in 1993 overleden. Mis hem elke dag, maar vooral op mijn bruiloft 8 jaar geleden, bij de geboorte van mijn kindjes. Op dat soort dagen mis je diegene alleen nog maar meer.

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb niet gekeken. Moet mijn vader al bijna tien jaar missen. Bruiloft en geboorte van S. Heeft hij allemaal niet meegemaakt.
    Ben op dit moment een emotioneel wrak ook want mijn opa ligt op sterven.

18. senta

senta Niet meer actief

Hier mijn man leren kennen een jaar na de dood van mijn vader en ben dus 3 jaar na zijn dood met hem getrouwd, zwanger en wel. Wij hebben mijn vader er heel erg bij betrokken dit was zijne n mijn wens. Dit was voor ons ook heel speciaal.

We hebben een kopie van het bruidsboeket gemaakt en dit s'morgens bij hem gelegd en tijdens de plechtigheid hebben we een kaars aangestoken die speciaal voor deze gelegenheid was gemaakt. Tevens hebben we sávonds meerdere wensballonnen opgelaten. Dit was voor ons ook heel bijzonder.

19. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik hoef gelukkig nog geen ouders te missen, maar de tranen rolden over mijn wangen!
    Ondanks dat het natuurlijk (een stukje uit) een film is. Veel te mooi gefilmd en de bruid is echt behoorlijk aan het janken, maar er zijn aan het eind amper sporen van te zien (make-up zit netjes, geen rode vlekken / dikke ogen e.d.).

Iedereen die wel iemand moet missen of bijna gaat missen: hele dikke knuffel!

Deel Deze Pagina