onregelmatig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vanes33, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanes33

    vanes33 Lid

    20 aug 2008
    31
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben 33 jaar en al 9 maanden aan het proberen om zwanger te raken.

    Toen ik stopte met de pil, was ik de eerste maanden regelmatig, maar dat was helaas van korte duur. Daarna ging het helemaal mis met m'n cyclys. 8 dagen ongesteld, 8 niet....8 dagen ongesteld, 8 niet. :(

    Na de 1 kuur Primolut heb ik een cyclys van 19 dagen gehad, iets beter, maar nog steeds niet goed.

    Nu heb ik voor de tweede Primolut gekregen en hoop ik maar dat het nu regelmatig is, want anders heb ik nooit een eisprong.

    En mocht Primolut niet aanslaan ben ik benieuwd wat dan de volgende fase zal zijn. Heeft iemand hier ervaring mee
     
  2. djezelf

    djezelf Fanatiek lid

    13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Henb er geen ervaring mee,. maar wat lijkt me dit frustrerend voor je (jullie).
    Hoop voor je dat er snel wat betere regelmaat in zit!
     
  3. Niet meer actief

    @vanes33,

    Met het middel of medicijnen voor dat heb ik geen ervaring.
    Ik ben ook onregelmatig en het is inderdaad erg vervelend.
    Ben niet zo onregelmatig als jou, en heb dan tegenover jou wel een mooie cyclus eigenlijk. :oops:
    Zo zit je op je ongi te wachten want je hebt een negatieve test.
    En zo ben je aan het klussen want je denkt een eisprong te hebben wordt je ineens ongi.
    Ik ben nog niet bij de huisarts geweest en wil het gewoon nog even aankijken.
    Ik denk dat er dan toch al snel wordt gezegd dat ik aan het ontpillen ben, en ja wie weet is dat ook wel echt zo.
    Zie mijn onderschrift hoe m`n cyclus tot nu toe loopt.
    Ik ga deze ronde dus ook van de kortste cyclus uit zo rond de 24 a 26 dagen.
    Daar staat m`n banner nu ook op.
    Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen zodat je misschien net als mij een "onregelmatige maar toch regelmatige cyclus" krijgt.
     
  4. vanes33

    vanes33 Lid

    20 aug 2008
    31
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties :)

    Volgende week zaterdag ben ik klaar met de 2e kuur Primolut en dan moet ik een bloeding krijgen volgens de beschrijving....en daarna moet het regelmatig zijn. Op hoop van zegen.

    De huisarts wil het nog 2 maanden aankijken en als het dan nog niet goed is, word ik doorgestuurd naar de gynaecoloog. En wellicht dat ik dan een clomid ga krijgen.
     
  5. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik ben ook heel erg onregelmatig! Toen we aan het proberen waren voor ons zoontje heeft het anderhalf jaar geduurd voor ik zwanger was. Nu gaan we voor een 2de kindje en het is terug zo. Ik heb nu tests laten doen om te zien of er iets mis is, maar ze vinden niets! Wij moeten dus gewoon proberen wanneer ik ze niet heb.
    Heel frustrerend maar ja!
    Veel sterkte en moed, hopelijk lukt het snel bij jullie!
     
  6. mapade

    mapade Nieuw lid

    13 aug 2008
    3
    0
    0
    Wat klinkt het allemaal bekent in de oren.
    In 2005 is ons dochtertje geboren en toen had ik een pap 4 bij het bevolkingsonderzoek. Dit is allemaal schoon en dus mocht ik in okt. 2007 weer zwanger worden maar ho maar. Eerst was het bij mij ook nog wel aardig regelmatig (rond de 47 dagen) maar nu zit ik al te wachten vanaf 14 juni! Je raad het al de testen zeggen negatief. Ik heb vanmorgen mijn huisarts gebeld en daar kan ik morgen terecht. Ik hoop dat hij mij uit mijn twijfels kan brengen want ik voel krampen bij 's-ochtends met vlagen misselijk enz.
    Voor jullie ook toi toi toi
     
  7. Fje

    Fje Nieuw lid

    14 jul 2008
    4
    0
    1
    Klinkt bekend!
    na het stoppen met de pil was ik eerst keurig na 25 en 31 dagen ongesteld. De periode daarna duurde 60 dagen en inmiddels zit ik op dag 63! En je raad het al: alle testen natuurlijk negatief. Heb besloten het nog een weekje aan te kijken en anders maar eens langs de HA te gaan. Dus als iemand tips heeft....? Ik hoor het ook graag.
    Fje
     
  8. Fje

    Fje Nieuw lid

    14 jul 2008
    4
    0
    1
    Klinkt bekend!
    na het stoppen met de pil was ik eerst keurig na 25 en 31 dagen ongesteld. De periode daarna duurde 60 dagen en inmiddels zit ik op dag 63! En je raad het al: alle testen natuurlijk negatief. Heb besloten het nog een weekje aan te kijken en anders maar eens langs de HA te gaan. Dus als iemand tips heeft....? Ik hoor het ook graag.
    Fje
     
  9. vanes33

    vanes33 Lid

    20 aug 2008
    31
    0
    0
    Wellicht zou je ook Primolut kunnen gaan slikken. Dat wordt ook voorgeschreven bij vrouwen die niet ongesteld worden of heel weinig. Je zou het aan je huisarts kunnen vragen.

    Ik gebruik het nu omdat ik bijna alleen maar ongesteld ben. Ja, het menselijk lichaam wil niet altijd meewerken :(
     

Deel Deze Pagina