DAt is nu juist het probleem met mensen met asperger en dat merk ik hier in huis ook heel erg. Communicatie is voor mijn zoon ook eigenlijk alleen maar disussies aangaan, dat is zijn enige manier waarop hij kan communiceren. Hij is ook erg standvastig in zijn meningen want soms pittige situatie's opleverd.
ik weet wat de vorige discussie vandaag is geweest waardoor Daantje dit toppic wilde openen, maar misschien is het ook wel goed om dit toppic te gaan sluiten! Daantje heeft haar standpunt duidelijk gemaakt, veel mensen zijn het er misschien niet mee eens en vinden er van alles van...... Zij heeft haar punt gemaakt en moet er dan nu nog verder over doorgezemeld worden??? Lijkt me beetje zinloos!
Het is en blijft een forum. Het zou wat zijn als we allemaal dezelfde mening hebben he Ik vind het juist jammer dat we mensen met een beperking niet voor vol aan moeten zien. Niet meer serieus moeten nemen. Blijkbaar is in dit topic maar 1 reactie toegstaan. Vreemd dat je niet maar om verduidelijking mag vragen of een gesprek aangaan. Dus bij deze: Knap hoor !! Ik zie er echter de meerwaarde niet van in op deze manier.
Ik denk ook dat het verstandig is een slotje te vragen, mensen die het niet willen snappen, snappen het toch niet en dan kun je wel eindeloos discussies voeren. Heeft geen zin
tjah dat is een forum natuurlijk. Niemand kan verwachten dat als je een topic opent er geen reacties op komen. Het vorige topic was al duidelijk dat een vervolgtopic misschien niet zo slim was. Het maakt een boel los dat lezen mensen nu wel. Ze geeft wat aan en ik heb ook gereageerd dat ze haar excuses niet hoefde te maken. Dat ze in mijn ogen nieman gekwetst heeft. Ik vind het goed dat wachtende vroeg wat ze graag zou willen zien. Ze gaf aan dat het een interesese vraag is. Daar word vind ik moelijk op gereageerd. Als ze wil dat mensen haar begrijpen dan moet ze ook heel duidelijk zijn in alles. Ik zou dat wel willen. Nu komt er onbegrip puur door ontwetendheid.