Jeem@ Fijn dat je door gestuurd bent, succes bij de gyn. En succes met het niet meer roken!! Ik moet ook stoppen ik rook op balkon , ben al van 30 naar 10 sigaretten per dag of minder gegaan!!
Pfff knap hoor ik hoop dat het me zelf lukt..!! En ja mijn vriend moet straks ook op t balkon roken.. Ben benieuwd wat me te wachten staat
Het werkt voor mij wel heel goed!! heb nu net mijn 4de gehad en heb zo iets van hoef niet meer. Mis dat we me kaar kunnen steunen! Ik heb een heerlijk fris huis nu, we gaan in de vakantie periode de muren samen flink schoon maken. Ik heb nog wel een tip voor je als je naar de gyn gaat! doe een jurkje of een lang shirt aan dan lig je niet zo bekijks als je een inwendige echo krijgt. Als je verder vragen hebt vraag me gerust.
Haha nou dat is het enige waar ik blij mee ben die stank uit huis hahaha.. En ik ben wel dankzij mn werk flink geminderd maar toch blijft t een hele klus.. Rook nu toch al snel 1 pakje met 28 sigaretten weg op 1 dag.. Maar moet positief denken van de dokter( hij wil dat ik letterlijk tegen mezelf zeg Ik ben een sterke vrouw ik kan stoppen met roken want ik wil een gezonde baby ) Hmm nou dat zie ik mezelf dus NIET doen hahaha
@Jeem Fijn dat je doorgestuurd ben. Veel succes bij de gyn. En veel succes met stoppen met roken. JE KUNT HET dat weet ik zeker. dikke knuffel Kim
Hey Kim, Dank je wel Ben erg blij met de woorden van mn HA hij heeft heel goed naar me geluisterd en daar was ik er blij mee hij vond het ook erg vervelend dat het allemaal niet wilde lukken enzo. Hij heeft me ook een beetje uitgelegd wat me te wachten staat en dat vind ik erg fijn..
fijn dat jullie zijn door gestuurd meis, is toch weer een stapje verder en succes met stoppen met roken
Stoppen met roken, je weet waar je het voor doet. Zal niet makkelijk zijn, maar je weet waarvoor, lijkt mij het waard. Tevens lees ik veel over de kijkoperatie dat deze mee zou vallen, mij is deze heel erg tegen gevallen. Ben er echt minimaal 1 maand door uit de running geweest. Ik bleek allergisch voor de hechtdraad dus alles moest uit zich zelf dichtgroeien. Ook heb ik door dat gas wat ze in je spuiten echt 2 weken helse pijn gehad in mijn schouders, omdat het doortrekt naar boven. Dit slaat op je spieren en dat is echt heel erg pijnlijk. Ik zou het dan ook nooit meer doen. Gr zj
@ jeem: waarom stoppen jullie niet samen. Het is gezonder, makkelijker voor beide want als hij nog rookt en jij mag niet wordt je ook gek en het bespaard veel geld....... Nou hier nog lekker emo na die bevalling. Begin nu te twijfelen of ik wel van mijn vriend hou!!! Damn hoe bedoel je het heeft inpackt gehad. Wordt gek van mezelf voel me vandaag ook echt een robot.....Bah Maar zoals hier iemand in zijn handtekening heeft staan en mijn broer altijd zegt, het word nooit zo duister of het word weer licht.......laten we erop hopen. En mijn engel mag nu wel weer terug van vakantie komen met een beebje sterkte meiden
Hmm mijn vriend wilt niet stoppen en ik ga hem niet dwingen.. Ik heb gezegd voor een beebje doe ik alles.. En tsjah hij wilt door roken prima.. Maarrrr heb wel gezegd dat hij op t balkon of onder de afzuigkap moet gaan staan..
Hallo Jeem22 en alle ander lieve meiden, het is mij totaal bekend ,mijn man heeft ook moeite met stoppen ik rook zelf niet en irriteer me soms heel erg aan het feit dat hij nog rookt. ik wil zo graag een baby en dan geeft hij mij het gevoel dat hij niet zijn best doet(ookal weet ik dat hij het net zo graag wilt) Mijn man probeert nou ook te minderen naar max 20 op een dag liefs , Cilek
lieve Cilek, Hier het zelfde al word het me echt moeilijk ik ga stoppen..!!! En dit echt alleen voor een baby hoor ( anders had ik niet NU gestopt ) Heb er letterlijk alles voor over... Dus ook stoppen met roken.. Ik denk dat als mijn vriend met zn neus op de feiten gedrukt word dat hij ook stopt.. Maar nogmaals ik ga hem niet dwingen.. Ik irriteer me er ook nu al aan en heb echt gezegd dat hij in de keuken moet gaan staan puur omdat voor mij anders de verleiding TE groot is op dit moment om "gezellig" mee te gaan roken. Als ik straks een tijd gestopt ben en er tegen kan tsjah dan mag hij van mij weer in de woonkamer komen ( Denk ik ) want wil met de tijd toch een "Rookvrij" huis..
Hoi! Ik zag de titel van het onderwerp en dacht: ja, hier nog één die he-le-maal gek wordt!!! Zoals je kan zien ben ik al 26 rondes verder zonder succes.. Moet het na een bbz ook met 1 eileider doen, dus dat bemoeilijkt de zaak natuurlijk! Met manlief is niets mis, die levert meer dan uitstekende kwaliteit! Nu weer bezig met ovulatietesten en vandaag hadden we een smiley, dus hebben vanmiddag lol gehad, haha! Hopen voor iedereen op snel heel positief nieuws! Liefs
hallo allemaal, ben "blij" om te lezen dat ik niet alleen ben in het lang wachten om onze kinderwens te vervullen. ben zelf gestopt op 31 juli 2008 en heb nog steeds last van een wisselende cyclus. betaal me eigen blauw aan ovulatie en zwangerschaps testen. Ben nu ook op het punt gekomen om het bijltje erbij neet te gooien en te zeggen het hoeft niet meer. uit onderzoek is trouwens wel gebleken dat mijn vriend en ik kern gezond zijn groetjes Cynthia
Hey meiden, Nou 28 mei heb ik mn afspraak bij de gyn.. Ik ben aan de ene kant opgelucht.. Maar ook heel erg bang voor wat er komen gaat. Hoorde gister van mn dokter dat ze eerst het zaad van mn vriend willen testen.. En als dat goed is worden we weer naar huis gestuurd om het een half jaar zelf te proberen Heeft iemand nog tips wat ik kan vragen of doen ik weet t namelijk niet
begrijp me niet verkeerd ik denk mee.......ik heb dat heel erg als ik aan het lijnen ben mag mijn vriend niets lekkers eten in mijn buurt anders hou ik het niet vol. Vandaar.
Oww ik begreep je ook niet verkeerd hoor Daarom zei ik ook hij moet in de keuken roken of op t balkon niet bij mij in de buurt Want indd dan krijg ik het heeeel moeilijk
en als je zwanger was zou het makkelijker zijn want dan weet je voor wie het doet. Maar het duurt al even dus je raakt dan een beetje gedemotiveerd. Ik heb dat ook heel sterk. Ik moet, omdat ik bekkeninstabiliteit heb, veel oefeningen doen om een mogelijke zwangerschap te kunnen dragen. In het begin was ik heel stipt daarin. Maar nu 9 maanden later denk ik: Pfff wie dan leeft wie dan zorgt. Tot nu toe is het nog niet gelukt. Ik leef met je mee.......
Nou idd dat heb ik ook Zo van tsjah uhh k ben al een tijdje bezig was k nou zwanger dan was t makkelijk.. En nu ben ik behoorlijk gestresst ivm t ziekenhuis bezoek enzo.. Dus tis een lastige klus hoor