Goeiemorgen Dames, Hoe gaat het met jullie?? Hier weer van de ongesteldheid af gelukkig! Ik neem even een beetje afstand. Heeft niets met jullie te maken, maar heb het even nodig. hele dikke knufel voor iedereen
goedemorgen dames, alles goed hier? Zit lekker thuis met dikke wangen. Damn als ik geweten had dat je er zo dramatisch uit komt te zien als ze je verstandkiezen trekken dan had ik er nog wel een paar keer over nagedacht! Het was wel nodig ik weet het maar toch loop nu met een dikke kop en nek. Net of mijn hoofd op mijn schouders begint! Bah. Any way is hier nog iemand met goed nieuws??
We can shake hands!!! Bij mij zijn afgelopen maandag 2 verstandskiezen (links boven en onder) getrokken en ik heb nog steeds pijn.... Geen zwelling gelukkig dat had ik 3 weken geleden wel toen rechts eruit moest. Tjee, toen vond ik mijzelf echt een lelijkerd zeg, maar komt goed hoor!!! Eerst wordt het minder dik, dan paars, dan blauw, dan geel en dan ben je ervan af.... Ik vrees nu voor een ontsteking bij mezelf en mijn vruchtbare dagen komen eraan, aaaaahhhh!!!
Ik kom me hier ook even melden. Ik ben bijna 2 jaar bezig en het wordt moeilijker en moeilijker. Daarbij ben ik ook al 33 dus ik heb geen zeeën van tijd meer. Ik had graag voor mijn 30e kinderen gewild, maar helaas kende ik toen mijn man nog niet.
Dankjulliewel! Ik ben heel blij, maar het is ook een beetje onwerkelijk. Waarschijnlijk tot de 24e mijn eisprong gehad, anders was ie vast niet zo positief!
3 lange jaren duurde het voor we onze zoontje in onze armen mochten sluiten Het spijt me heel erg maar als ik het begin lees van deze topic en meiden zie die nog maar 6 a 8 mndjes bezig zijn dan begin ik even te stomen... Dat stelt niks voor... Misschien lijkt het lang maar er staat ong. een jaar voor totdat je echt in de medische wereld beschouwd word als lang bezig Daarna word je zelfs naar huis gestuurd met de tekst:"Ovu testen,tempen enz enz"
jah zo voorschut. Mijn wangen zijn nu eindelijk aan het slinken maar ze zijn nu helemaal geel en groen. Ging vanmorgen naar de stad toen reed ik langs twee jongens die zo tegen elkaar zeiden : "joh zag je dat??" Goed ik weet mijn plek weer. Ben wel gaan werken met mijn dikke wangen. Gna gna
jah ik weet dat het niet lang is maar het gaat er ook niet om hoe lang je bezig ben maar wat je erbij voelt. het doel van deze topic was ook om te praten met mensen die niet in 1,2 maanden zwanger zijn en dan zeggen "owh ik had het nog niet verwacht!!". Het gaat hier er niet om hoe zielig je bent of hoelang. Kijk we hopen allemaal dat alles werkt in ons lichaam. Maar ik denk dat iedereen na een half jaar daar wel een beetje aan gaan twijfelen. En okey 9 maanden zijn nog niet super lang. Maar ik wil net zo graag zwanger worden als iemand die 3 jaar bezig is. En ik dnek dat ik nu wel mag spreken voor 90 % van de meiden hier. Het ging er ook om dat hier niet alleen maar over ik wil zwanger worden gepraat zou worden maar over gewone normale luchtige dingen. Zoals lekker weer he!! Dus...time doesn't matter it the feeling!!! En nu ben ik helemaal klaar met iedereen die zeurt dat minder dan een jaar niet zwanger zijn geworden.......ga het niet meer zeggen....
Jeetje wat een verhalen!! Wij zijn zelf vanaf 2006 bezig voor een kleintje. Eerst zelf, daarna IUI en 1x een ICSI zonder terugplaatsing. Toen was het emotioneel even te veel voor mijn vriend. Na een hele lange pauze nu toch weer de moed gevonden om verder te gaan en in juli hebben we in een nieuw ziekenhuis weer een 1e gesprek!
Dames hoe gaat het met jullie?? Hier lekker aan het genieten van het mooie weer. Joehoe de zon is er!!!
Hey hey Hier gaat het wel goed hoor Op mn werk dus weinig genieten Maar jeeeeehhjjj het is lekker weer eindelijk
Ik zal me hier ook even melden. Wij zijn inmiddels zo'n drie jaar bezig en helaas nog altijd zonder resultaat. Ik vind het soms heel moeilijk, vooral als er veel in mijn omgeving zwanger zijn. Mijn zusje is afgelopen december bevallen van haar eerste, ze was gestopt met de pil en direct zwanger. Ik vind het super voor haar en gun het haar van harte, maar soms heb ik het er echt moeilijk mee... Sinds deze week zitten we in de mm, heel spannend allemaal!