Haha geeft niet, En idd ik stel me waarschijnlijk gigantisch aan hoor Maar t komt nu allemaal zo dicht bij in eens
begrijp het je kan nu zomaar iets krijgen waardoor je mss wel volgende week zwanger bent!! zou toch geweldig zijn
Hallo meiden, Ik kom ook even klagen als het goed is..... Ik zit nog niet op mn nod maar weet nu alweer dat het deze maand niet gelukt is grrrrr, en dan moet je wachten tot het zover is bah! Gelukkig heb ik een kermis aankomend weekend dus kan lekker mn gang gaan.... Zo nou stop ik hahaha Liefsss Miggy
Marnat gooit even een knuffel naar binnen voor jeem!! meis komt helemaal goed, nog even en hopelijk weet je dan waar je aan toe bent. dit is zo ook niks toch? Tip trek wat langs aan morgen shirt of jurkje dan voel je je ook niet zo bekeken. niet druk maken het valt reuze mee allemaal. knuf mee.
Hey meid bedankt Ik stl me waarschijnlijk ook gewoon een beetje aan hoor Maar bedoel je word misschien wel met je neus op de feiten gedrukt.. Iets wat je al heel lang denkt... Kan misschien waarheid worden.. En de kans dat ik straks zwanger ben.. Komt ook heel dichtbij.. Vandaag gaat t al iets beter als gister.. Gister ook ff een flinke dip gehad mijn moeder had mijn (net) zwangere schoonzusje verteld dat wij naar het ziekenhuis gaan.. We hebben hun in september verteld dat wij ook bezig zijn om zwanger te raken. Zegt ze gister in ene: waarom ga jij naar het ziekenhuis je bent niet eens een jaar bezig dus je word toch niet geholpen ( ze weet niet dat wij al ruim 15 maanden bezig zijn )En er zijn vrouwen die wel al langer als een jaar bezig zijn en die gun ik het meer. Dus ik schrok van haar reactie en werd echt boos... T kwam bij mij over zo van ik ben zwanger dus jij mag niet zwanger worden want dan heb ik geen aandacht meer..:x:x:x
Graag iedereen lezen, begrip gevraagd voor meiden waarbij het niet lukt! jeem meis toch ik weet als geen ander hoe moeilijk het is maar dat soort opmerkingen moet je boven staan. dat topic wat ik hier boven heb gezet lees dat maar eens. en vertel dat maar aan de geen die jou rare opmerkingen geeft.
ff offtopic! @Marnat, als ik jou onderschrift lees! RESPECT... ik hoop dat jullie gauw een mooi wondertje mogen krijgen...
Ja sta er ook wel boven hoor maar gister was ik echt pissed.. Waarom mag ik niet naar de gyn.. Dat bepaald zij toch zeker niet..!! Zij heeft makkelijk praten stopt met de pil 2x sex en zwanger... Dus hoe kan ze nou weten hoe ik me voel elke maand? Maarja heb me dr gister al boos over gemaakt vandaag niet nog een x doen Ga zo ff naar de dokter fietsen en hoop dat t droog blijft
whaha ow ja dat is ook zo! het is nog vroeg ik wil alle dames hier ff laten weten dat ik voor jullie duim! ik hoop dat de rest van 2010 een vruchtbaar jaar is...
Owwwwwwww ik ben echt zo'n sufferd...!!! Ik heb me een uur vergist in de dokters afspraak ik dacht dat ik er om 9:20 moest zijn... Maar t was 8:20... Nu is ie een week opgeschoven.. Als mn hoofd niet vast zat...