voor iedereen die lang bezig is en een beetje gek begint te worden.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door anita85, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Meiden geef niet op!! Ik was gestopt in augustus 2008 met de anticonceptie en wilde in december 2009 net naar de huisarts gaan. Maar het hoefde niet meer gelukkig, toch zwanger geraakt van ons eerste wondertje :D

Wat mij persoonlijk heel erg veel geholpen heeft is temperaturen, dat gaf me toch een heel goed inzicht in mijn cyclus. Het is inderdaad frustrerend om de mensen om je heen zo ff zwanger te zien raken...terwijl jij zo je best doet ervoor :( Maar ik dacht altijd maar zo...ik gun het niemand om zo lang te moeten wachten, dus als vrienden van ons in verwachting raakte dan was ik soms verdrietig maar ook wel weer blij dat hun het lange wachten ook niet hoefde mee te maken.

Succes meiden, en geef nooit op!! Ik hoop dat jullie snel zwanger raken :D

2. Zina

Zina Niet meer actief

Lilo, ik kan me voorstellen dat je er eigenlijk niet eens blij mee durft te zijn, elke keer weer die teleurstelling :(
    Ik heb dat nog maar 1 keer meegemaakt, en dat voelde al zo kut! Laat staat als je er zoveel als jij hebt gehad!
    vmk 5wk*-vmk 4,2wk*-vmk 3,5wk*-vmk5*- vmk 4,5*

Waar ik eigenlijk heel erg van baal is dat ik steeds wel posi testen heb, maar geen zwangerschap. Ik heb al vanaf feb elke maans weer een posi test voor op en/of na mijn nod.
    Maar elke keer weer wordt ik ongesteld.
    feb 2 dagen te vroeg
    maart vmk met 5.1 week
    april posi test, 7 dagen te laat. (geen vmk gevoel)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Lilo, jeetje ik zie het in je onderschrift, wat erg!

@Zina, wat heb jij een geweldig leuk onderschrift :D

4. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zitten nu nog maar in ronde 5, dus nog niet eens heel lang, maar overal lees je dat mensen óf heel snel zwanger worden óf dat het heel lang duurt... dus dan ga je je toch zorgen maken...
    Ik hoop zo dat het een keer gaat lukken!!

5. Zina

Zina Niet meer actief

Dankje truus! Ik vind jou lopende poppetje zo leuk!
    Daaraan kan je je heel makkelijk herkennen :D

6. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Dames, ik lees hier bijna niemand die al een jaar bezig is, dus hoezo al heeeeel lang bezig? Een jaar erover doen voordat je zwanger raakt is heel normaal! Niemand hier is dus al abnormaal lang bezig en ik vraag me af of de huisarts wat je voor gaat betekenen als je na ronde 8 ofzo aankomt! Meestal stuurt ie je toch terug naar huis om eerst een jaar vol te maken!
    Ik ben bezig vanaf januari,maar hou me wel heel goed voor ogen dat het zomaar een jaar kan duren, denk dat dat ook verstandig is uit zelfbescherming. Desondanks hoop ik natuurlijk dat we allemaal heel gauw een positieve test hebben!!!

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Ik wel :)
    Alleen niet "officieel"

Wij doen het al 1,5 zonder bescherming..
    Alleen hebben wij pas in september de knoop door gehakt om er echt gericht tegen aan te gaan dus met ovu testen.. Tempen en dergelijke..

8. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Jouw standpunt kan ik dan wel helemaal begrijp Jeem!! En dan snap ik dat je graag naar de huisarts wilt gaan, dan zou ik dan ook willen voor de check!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Zina, dank je! Ik herken mensen sowieso altijd heel snel aan hun avater.

@Suzannes, volgens mij heeft niemand hier gezegd dat ie al heeeeel lang bezig is en volgens mij heeft ook niemand het woord abnormaal in zijn mond genomen. Volgens mij is de intensie van dit topic dat meiden die al wat langer bezig zijn dan een paar maanden met elkaar kunnen kletsen e.d. Dus sorry, maar vind je bericht een beetje raar overkomen.

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    En dat doe ik ook ;)

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

En hier ben ik het ook wel een beetje mee eens..

En of je nou 2 jaar of 5 mnd bezig bent iedereen hoopt snel zwanger te zijn en als dat niet lukt slaat de angst aardig toe ;)

12. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Truus, mijn bericht was juist bedoeld om mensen gerust te stellen in de zin van: het kan zomaar een jaar duren! En dit is wel een topic waarin mensen aangeven dat ze al bezig zijn, dus vandaar ( en ik vind PERSOONLIJK niemand hier, op Jeem na, al lang bezig)!
    Enne, betreft het woord abnormaal: die heeft inderdaad niemand in de mond genomen, dat zeg ik ook nergens! ik daarentegen wel,om aan te geven dat ik vind dat niemand hier abnormaal lang bezig is ( in de zin van het gemiddelde)! Poeh hee, ik vind dat je wel erg ver zoekt, maar oke! Het was in ieder geval goed bedoeld, sorry hoor.

@ Jeem, tuurlijk wil iedereen snel zwanger worden, ongeacht hoe lang je bezig bent, maar het is ook erg verleidelijk om je gek te laten maken en aan jezelf te twijfelen, terwijl dit eigenlijk nog helemaal niet nodig is als men nog geen jaar bezig is. Dus nogmaals: bericht was goed bedoeld!

13. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi meiden,

wij proberen al 3 jaar zwanger te raken zonder resultaat
    elke dag dat het langer duurtn is een teleurstelling
    ik hoop voor ons allemaal dat het niet meer lang op zich zal laten wachten.

ons wondertje is zooooooo welkom

liefs Cilek

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou dan is het bericht anders bij mij overgekomen, maar dat komt waarschijnlijk ook door alle uitroeptekens e.d die je gebruikt.

Maar goed, denk dat iedereen hier wel snapt dat het zomaar een jaar kan duren, en als je pech hebt nog langer.

Wat mij betreft klaar, je bericht kwam verkeerd over bij mij dus je verhaal is nu duidelijk ;)

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Pfff 3 jaar al :(

Ook al naar de HA gegaan??

16. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ Cilek, heel veel succes!! Hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie!!!

@ Truus, oke, dan is dat gelukkig opgelost ;) en inderdaad, snap dat het met uitroeptekens misschien wat anders kan overkomen.

17. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bijna 3,5 jaar bezig en ondertussen 4 miskramen verder.2 jaar bezig geweest voor de 1e zwangerschap.....daarna dus 4 miskramen in anderhalf jaar.Dus ja...ik vind 8 maanden ook niet zo heel lang.Een jaar is normaal als je rond de 20 bent.Kan me je frustratie wel voorstellen,maar het komt vast goed.

18. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Hoi Truus,

ik ben inmiddels al doorverwezen naar de gyn
    nou is het nog afwachten hoe lang het gaat duren allemaal
    en hoelanger het duurt hoe moeilijker het word

het is een pijn in mijn hart wat pas over zal zijn als ik mijn eerste wondertje in mijn armen vast hou.

ik wens jullie allemaal veel sterkte en hoop dat het niet meer lang op zich laat wachten.

Cilek

19. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Wow, Lilo, dat is heftig zeg!! Kan me goed voorstellen dat een positieve zwangerschapstest je niet veel meer doet.. Ben je naar een arts geweest hiermee? Ik denk dat je daar heel veel verdriet van hebt.. Dikke knuffel voor jou!

@all
    Het is inderdaad gemiddeld om er een half jaar tot een jaar over te doen. Maar je verlangen is zo sterk, en elke ongi is een teleurstelling. Missch dat het makkelijker zou zijn als alle meiden er een half jaar tot een jaar over deden. Ik heb verschillende vriendinnen die dus super snel zwanger zijn. En het is toch kut als je zelf al maanden zwanger probeert te raken, en zij beginnen er net aan, en zijn gelijk zwanger.. Dan krijg je toch je twijfels. Daarom is het fijn om die met elkaar te delen! Dan ben je gelukkig niet de enige!

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Snap het volkomen hoor...
    Hoop dat ze snel wat voor jullie kunnen doen..!!
    En dat je snel een mooi wondertje vast mag houden :)

Groetjes Jeem

Deel Deze Pagina