Anita dankje wel voor je reactie, Maar meestal heb je rond deze tijd geen zin in sex mijn gedachten zijn in mijn test voor deze week. Ik word gek van de kwaaltjes en voel me minder fit. Heeft iemand ervaring met de kwaaltjes al in de 3 en 4 de week?? graag meer info. heb er namelijk geen ervaring mee knuffels
wij zijn ook al lang bezig vanaf dec 2007 wanhopig word je ervan we gaan voor nummer twee ovu test positief vandaag dus nu aan de klus alleen man lief was een weekend weg en is erg moe grr slapen doet hij morgen maar !
gelijk heb je kays!!! Wat een bager weer he vandaag. Damn ze zeggen dat we van de week weer zon krijgen. Nou ik kan niet wachten...
Shady spannend!! Ik had er in mijn nieuwsgierigheid al een test doorheen gejast hoor Spannende tijden voor je!! Mijn nod is 3 juni maar ik weet nu al dat ik gewoon ongie ga worden...Ik zal de behandeling af moeten wachten.. Gelukkig heb ik genoeg te doen voor de afleiding!!
wij zijn ongeveer 13 maanden bezig geweest en liepen al bij de ferti voor onderzoeken ed en toen moest ik nog 1x keer bloed prikken op de 2e dag van mijn ongie dag en deze bleef uit dus heb ik getest en tja zie banner er is nog hoop dus!!!!
Meiden mijn NOD was 3 dagen geleden. zijn er meiden die laast hebben van kwaaltjes? veel buikpijn, hoofdpijn, pijnlijke borsten, moe enz? volgens mij ben ik aan het overdrijven of zo maar ik vind de pijn in mijn onderbuik het hevegste. Ik ben bang dat het niet mijn ongi is. Mijn borsten doen ook pijn echt gevoelig en zo. Heeft nog iemand deze kwaaltjes? knuffels
Shady waarom test je nog niet? Die klachtjes kunnen zowel van een naderende ongie zijn als een zwangerschap... Ik ben al bijna 4 jaar bezig en heb alle klachten voorbij zien komen Spannend meid!
Hei meiden alles goed? Een tijdje niets van mij laten weten was een beetje druk op het werk. Leerlingen hadden toetsweek dus afronding. Nu ben ik er weer. Nog niet ongi en zit ook niet hierop te wachten hahahah Heb nog geen test gedaan maar gaat dat wel aanstaande vrijdag doen. Ik heb mijn gyn. gesproken en hij raad me aan om gewoon na een week NOD te testen dus dat ga ik ook doen. Kwaaltjes zijn er wel. hevige hoofd en rug pijn. rare maag vooral s'ochtens, pijnlijke borsten, moe heel moe en wat een beetje onrust kan brengen is pijn onderbuik het lijkt als je ongi gaat worden. Maar als ik dat allemaal moet verdragen voor de komst van mijn eerste zonnetje, doe ik dat graag hahaha voor jullie allemaal veel succes ik gaat voor jullie duimen. knuffels
Beste Yoeki, Bedankt hoor ik duim ook altijd voor jullie en hoop dat het met ons allemaal goed gaat . Is inderdaad spannend meid. Zodra ik de test heb gedaan laat ik het jullie allemaal weten naar de uitslaag. knuffels
ik weet wat je door maak ik heb dat ook ben vorg jaar maart gestop met mijn pil en het luk ook nie bij ons maar ben nu wel een paar weken duizelig mischien maar mischien ook nie normaal moet ik ongestelt worden op 4juni ik heb juist de zwangerschap test gedaan de zoveelste al heb er al zeker 20gedaan is negatief ga morgen bloed laten prikken en dan zien want die duizelig heid moet toch ergers van komen
evilien..ik snap je verhaal niet zo... Je NOD is 4 juni pas en je hebt er nu al 20 zwangerschapstesten voor gedaan en je wilt morgen bloed laten prikken? Ik geloof dat ik een puzzelstukje mis..
De topicnaam zegt het natuurlijk al maar ook ik begin een beetje gek te worden. Ik zit "pas" in ronde 6 maar merk iedere maand dat het zo'n teleurstelling is als ik ongi wordt... Deze cyclus heb ik ovulatie testen van sensitest gebruikt en net voordat ik die ene positieve test zou krijgen waren mijn testjes op..kreeg steeds een licht streepje en het werd al donkerder dus mijn vriend en ik hebben extra geklust rond die tijd, hopen dat het raak is natuurlijk! Waarom ik geen nieuwe testjes heb besteld? mijn vriend vond eigenlijk dat ik er teveel mee bezig was/ben en zei 'we hebben gewoon onveilige seks en we zien wel wanneer het raak is' en 'die site maakt je alleen maar gek'. Ik snap gewoon niet dat mannen zo makkelijk kunnen zijn..als je een kinderwens heb dan wil je toch dat het zo snel mogelijk uitkomt of heb ik dat mis!? Vandaag is het stralend weer geweest en zie ik overal in de straat spelende kinderen. Mijn buurjongetje van 2 speelt ook vaak in de tuin..zo schattig en tegelijkertijd maakt het me zo erg verdrietig omdat ik zo'n grote kinderwens heb (zoals iedereen hier)... dit is gewoon echt de eerste ronde dat ik verdrietig word bij het zien van kinderen en zwangere vrouwen...