Wij zijn inmiddels 2 jaar bezig voor ons wondertje, maar helaas zonder resultaat, al heel wat onderzoeken gehad, gister bij een nieuwe gyn geweest, ivm miscommunicatie bij de andere gyn. nu hebben we een drukke maand voor de boeg, met zaad inleveren, samenlevingstest, bloed prikken. iedereen veel succes en sterkte Liefs Dina
Hallo Meiden, Hier nog 1tje Al een poosje bezig, en ben vanmorgen net bij de gyn geweest, clomid50 slaat niet aan helaas. Het eitje is gestopt met groeien met 9 mm...grrr Dus weer aan de primolut en dan clomid100, Hopelijk slaat dit wel aan, want de moed begint me zo langzamerhand wel in de schoenen te lopen. Ik heb echt respect voor de meiden onder ons die al wel enkele jaren bezig zijn. MAAR WE GEVEN NIET OP Suc6 meiden, en zie boven mijn banner.....dit geldt ook voor jullie
Idd opgeven doe ik zeker niet.. Ik ga donderdag naar de HA en ben heel erg benieuwd hoe of wat.. En dan benieuwd naar wat er bij de gyn te verwachten valt
Mag ik vragen waarom je naar de HA stapt, heb niet alles gelezen srry Want zie dat je cyslus wel regelmatig is.
Ok zal mijn verhaal proberen zo kort mogelijk uitteleggen Ik heb mijn vriend ongv 1,5 geleden leren kennen en t was eerst een "scharrel" omdat ik niet tegen condooms kan en al ruim 2 jaar van de pil af was hebben we ons beide laten testen niks aan t handje dus op de gok zonder gedaan..( Wel met de gedachten dat we zwanger konden raken en we er dan ook voor de volle 100% voor zouden gaan ) We kregen een relatie en zijn t zo blijven doen eind augustus/begin september hebben we besloten om gericht voor een kindje te gaan dus tempen ovu testen en noem maar op.. Ook dit zonder resultaat.. Ik ben dus al 1,5 jaar bezig ( waarvan er 8 echt gericht ) Maar dat geeft mij wel het recht om naar de HA te gaan want ook al zijn we 8 maanden gericht bezig die overige maanden zijn we ook bezig geweest.. En toen is het ook niet gelukt Plus dat mijn temp niet onwijs omhoog schiet onwijs schommelt en ovu testen bij mij niet zijn zoals ze horen te zijn
Ookal duurt het maar een paar maanden, je kan er wel psychisch aan onderuit gaan...en de onzekerheid toe neemt. Als je zwanger wilt worden, wil je het meteen, en ik denk dat iedereen hier op zp wel weet dat het even kan duren tot het zover is. Dat weet ik ook, maar ik ben bijna een jaar bezig maar het doet veel met je. Het ontens verdrietig zijn, omdat het niet lukt de eerste maanden, en in afwachting waarom en de onderzoeken noem maar op. Ik kan me best voorstellen dat er meiden zijn die in de eerste maanden onzeker zijn. Ik snap wel wat je bedoelt, en hopelijk wordt jij en alle andere dames snel zwanger, of het gelijk na ronde 1 is of na enkele jaren. Het is en blijft een wonder.......Enne het is het wachten waard zo moet je maar zien.
Zoo toevallig dat dit topic net is aangemaakt op het moment dat ik echt even niet meer zie/zag zitten! Ik ben inmiddels 1,5 jaar bezig en heb al de eerste rits onderzoeken achter de rug. Er is niks gevonden, heb dus het etiketje "onbegrepen verminderd vruchtbaar" opgeplakt gekregen. Ik was in eerste instantie wel blij, omdat ik ervan overtuigd was dat er iets mis was met mij...maar inmiddels begint de angst de kop op te steken dat er bij de onderzoeken iets over het hoofd is gezien *zucht*. Ik heb er gewoon even geen vertrouwen meer in dat ik ooit een positieve zwangerschapstest in handen zal hebben. Ik troost me met de gedachte dat ik nog (net) geen 30 ben, maar da's alles. Kan overigens iets minder begrip kweken voor degenen die al een kindje hebben nu voor de 2e of 3e bezig zijn. Natuurlijk is het voor degenen ook heel verdrietig dat het niet lukt of lang duurt, maar die hebben tenminste al een kindje mogen krijgen... Maar dit laatste zal wel *ego* van mij zijn hoor (voordat er een hele discussie losbarst..).
Oke, dat is kort maar krachtig hihihi, maar duidelijk... dat is idd erg appart, omdat je cyclus wel normaal is. Dan zou ik idd ook een afpr maken bij de HA. Miss is het het zaad wel hoor, wat niet te hopen is natuurlijk. Wij zijn naar de HA gegaan met 7 maanden, en zijn ook gelijk doorgestuurd naar de gyn, wel een kuur meegekregen van de ha maar heeft niks opgeleverd... Iig suc6 en hopelijk is het allemal positief voor jullie
@Typje, wat balen meid dat de Clomid 50 niet aangeslagen is. Hopelijk brengt de Clomid 100 meer geluk!
dat is kort maar krachtig hihihi, maar duidelijk... dat is idd erg appart, omdat je cyclus wel normaal is. Dan zou ik idd ook een afpr maken bij de HA. Miss is het het zaad wel hoor, wat niet te hopen is natuurlijk. Wij zijn naar de HA gegaan met 7 maanden, en zijn ook gelijk doorgestuurd naar de gyn, wel een kuur meegekregen van de ha maar heeft niks opgeleverd... Iig suc6 en hopelijk is het allemal positief voor jullie
Ja en ze hebben al een keer op een echo gezien dat ik een eisprong heb.. Maar ben bang dat er wat anders mis is met me Of indd met mn mannetje Maarja hoop dat dat allemaal snel duidelijk is
Ik hoop het ook voor jullie, zal voor je duimen meis Pfff de MMM ook, maar ben blij dat er tegenwoordig vanalles kan
Jah indd, Weetje eerst ben je bang dat er wat mis is.. Maar toch ondanks die angst ben ik blij dat er zoooooo veel mogelijkheden zijn om te helpen... En dat je tegenwoordig niet meer zomaar "kinderloos" bent
Even voor alle duidelijkheid, want ik kan me hier (onnodig) kwaad om maken. Wie verteld mij dat ik niet lang bezig ben? Omdat een jaar gemiddeld is? Omdat ik nog maar 9 maanden van de pil af ben? Mijn hele famillie, en dan overdrijf ik niet! Mijn hele famillie was bij de eerste keer dat hun man em erin stak zwanger. Mijn moeder, de moeder van me vriend, alle oma's zelfs de overgrootoma's! Dus ik ben dus nu al het Buitenbeentje van de famillie. Ook op mij forum zijn zowel oudere dames als dames van mijn leeftijd binnen een wip zwanger. Natuurlijk niet iedereen, maar ik zie toch echt meer zwangere om me heen dan niet zwangere. Ik ben nu 22, en ik vind het ontzetten frustrerend dat ik niet zwanger raak! En dan kan de hele wereld tegen me zeggen dat het een jaar of langer kan duren! Ik bedoel, alsof het daarom minder pijn doet ofzo als het een vmk of ongie wordt? Alsof ik niet elke maand weer tegen het wachten opzie. Of dat me ei wel is geweest?! Dit forum is bedoeld voor meiden die zelf vinden dat ze lang bezig zijn, en zelf langzaam een beetje gek beginnen te worden. Als jij iets heel graag wilt, dan wordt je toch ook gek van het wachten. Dan er dames zijn die er zo makkelijk over denken van, achja, een jaar is de norm dus we zien wel, vind ik best. Maar voor de dames die er wel last van hebben, al zijn ze 3 maanden bezig, val ons er niet mee lastig. Want ik voel me wel aangesproken en gekwetst hierdoor! Want ik maak me er toevallig wel druk om! En watdan? mag ik pas klagen of me kut voelen als ik een jaar of langer bezig ben? Ik vind elke ongie weer kutter als de keer ervoor! Dus als er dames zijn die het allemaal maar best vinden, we zien over een jaartje wel weer enzo, lees dan eerst even de verhalen van de dames hoe ze zich voelen, miss bedenk je je dan een opmerking te plaatsten die kwetsend kan zijn.
Idd, daar moet je ook vanuit gaan...ookal duurt het wat langer als dat je dacht.... Ben benieuwd wat je HA doet, ik hou je in de gaten
Hellemaal mee eens voor iedereen voelt het anders, ookal ben je net bezig, je hoopt erop....en je ziet overal bolle buiken en vriendinnen die maar een hand hoeven te schudden en hee.e.....ben zwanger grrrrrrrrrrrrrrrr............ben blij voor hun hoor, dat niet maar als het niet lukt bij jezelf... komt er bij mij een jaloezie wolkje boven mij te hangen