Ik dacht dat eerst ook.. Maar moet zeggen dat ik die meiden op 1 na het super vind doen en ook echt dr verantwoordelijkheden nemen.
Hey meiden, ja die opmerkingen kunnen hard aan komen idd, weet er halaas alles van er zijn zoveel mersen die zeggen 'je moet er niet zo mee bezig zijn' (we hebben het afgelopen jaar zoveel meegemaakt, dat we er soms ook niet meer zoveel aan dachten) maar dat helpt ook niet, en ken iemand die 3 maanden aan het proberen was en toen al bang was dat het niet lukte en toen wouden ze al stoppen (je raad het al, toen raakte ze zwanger) iets meer dan een jaar later gingen ze alweer voor de 2e en toen zei ze ook op een gegeven moment 'als het nu niet raak is stoppen we er even mee' (weer 3 maanden proberen en ja hoor ze zijn zwanger) toen had ik nog gezegt dat ik het er moeilijk mee had (wij waren ruim een jaar bezig voor ons 1e) maar dan komt ze dag daarop op de verjaardag en heeft de kleine een slab om 'ik krijg een broertje of zusje' ik heb gejankt na afloop :x er zit nu 1 jaar en 2maanden tussen de 2 kids en wat is de oudste lastig soms (krijg je veel geklaag over je heen) en dan denk ik bij mezelf ik wou dat ik er zo 1 had. Gelukkig is ze nu minder zo. maar het doet nog steeds pijn, ook nu met typen komt de woede en verdriet weer boven :x @ Zina, dat had ik idd ook niet moeten zien, ik zou idd ook koken van woede en dan had m'n man me ook vast moeten houden om niks bij dat mens te doen @ typje, ik kijk dat programma niet, denk niet dat ik het aan zou kunnen Liefs Dina
o en dan heb ik het nog niet eens over mensen die zwaar aan de drugs en alcohol zijn en alsnog zwanger raken UNBELIEVABLA
Hoi Dina88 bij sommige mensen gaat alles zo makkelijk en toch blijven ze klagen. en dan ook nog zeggen dat je er te veel mee bezig bent , want denken ze wel niet tuurlijk ben je er veel mee bezig je wilt zwanger zijn
Grrr ja die mensen die aan dat spul zitten moeten gewoon hun zaakie eraf of eruit! opbokke dat soort mensen! Maar dat programma ken ik niet Ik kijk niet zoveel tv Maar wel zp verslaafd Maar waar kan je die afleveringen terug zien dan? Dina, ik denk dat ik ook even keihard had zitten janken hoor! Echt! Ook lekker subtiel op een verjaardag :x
Hoi meiden, Ik ben vorig jaar in maart 2009 gestopt met de pil. In juni een mk gehad. Sindsdien gewoon iedere maand ongesteld geweest. Deze maand ben ik begonnen met tempen maar ik denk dat ik deze week weer ongesteld ga worden. Heb al weer hoofdpijn en mijn temp is sinds gisteren alweer 0.2 graden gezakt. Word er een beetje moedeloos van. Mijn zusje paar maanden geleden bevallen. Mijn schoonzusje moet over 5 weken bevallen. 3 collega's die zwanger zijn. Het is ze allemaal van harte gegund maar ik wil ook zwanger worden. Sorry voor mijn geklaag maar dat is af en toe ook fijn dat je dat hier kunt doen. Groetjes anamie
Anamie, voor de duidelijkheid: Niemand klaagt hier! Het is een gevoel die je onmogelijk uit kan schakelen. (helaas)
Nee heb net 5 dagen geleden mijn ei gehad, dus over een dikke week is mijn NOD. Pff dit is echt een lange cyclus Zo verder wou ik nog een hele hoop typen want was even boodschappen weesten doen, maar ben het alweer vergeten Oh ja, tienermoeders kijk ik ook! Is vanavond weer toch? Wat erger ik mij vreselijk aan die Tamara. Dom kind.
Haha. Ja de rest doet nog een beetje zijn best, maar die trut gooit er echt met de pet naar! En wat betreft dat roken ook, ze gaat niet stoppen omdat iedereen in huis rookt en het dan moeilijk is Ja duh niemand heeft ooit gezegt dat stoppen met roken makkelijk is, maar ze probeert het niet eens!
Nee indd en rookt ze er nou nog 1 dan zeg ik nog oke.. Is ook niet goed maar dan doet ze nog wat.. Maar die drukt letterlijk de een uit.. En steekt de ander alweer op..!!
Ja precies! Maar ook dat ze niet eens wil PROBEREN te stoppen, of in ieder geval te minderen. Is te moeilijk zegt ze dan
Hahahaha indd en altijd die smerige goud gele jas aan.. Ik zeg tegen mn vriend altijd kijk ze heb dr tokkie outfit weer aan
Heey meiden ik heb zelf een topic geopend, maar ik kan hem ook wel even hier stellen aangezien we het over roken hebben. Mijn vriend rookt vrij stevig. Ik rook afentoe en ben ook van plan te stoppen als ik zwanger ben, want dat is voor mij geen moeite, alles voor de gezondheid van onze beeb. Ik begin nu elke keer weer omdat ik ongie wordt en dan ga ik uit kwaadheid weer roken Maar nou vroeg ik me af, ik weet niet of het kan hoor. Kan het ook slecht zijn om te stoppen met roken? Niet vanwege de stress, maar omdat de zwemmers van mijn man wel 'rook' bevatten. Dat het dan niet klikt tussen het ei en het zaadje ofzo? Of denk ik nou heel dom?
Hoi meiden, fijn een plekje te vinden waar het niet na 2 a 3 rondes gelukt is. Ik heb het wel een beetje naast me neer kunnen leggen en besef dat het ook gewoon wat langer kan duren. Maar vervelend is het wel. Wij hebben gelukkig besloten om niemand te vertellen dat we bezig zijn, dus dat scheeld een hoop gezeur zoals ik hier lees. Opmerkingen waa ik ook niet op zit te wachten. Tja rond deze tijd (ik verwacht over 3 dagen weer ongesteld te worden, liever niet) ben ik er wel meer mee bezig. Toch heb ik het ook idee dat het stoer is als je in 1 of 2 keer zwanger bent en als het langer duurt dat het er niet bijvermeld ofzo, zo lijkt het ook alsof wij een grote uitzondering zijn. Ik geloof dat dit toch hier op het forum en in de buitenwereld een beetje een vertekend beeld is en dat wij nou eenmaal, grotendeels, bij de (best grote groep!!!) horen die er langer over doen. Jammer dat wel... Meiden, heb hoop het is moeilijk, maar het heeft mij wel doen beseffen dat dit ècht is wat ik wil en niet zomaar omdat het erbij hoort, ik ben er klaar voor! En wat een ander forum vriendinnetje schreef waar ik kippevel van kreeg; We zijn allemaal al moeders, alleen het kindje is er nog niet!
Ja das idd een mooie zin! Het scheelt wel dat je er hier over kunt praten! Me omgeving wordt anders ook gek van me
Je man moet stoppen met roken. Roken kan een heel negatieve invloed hebben op de kwaliteit van het zaad. Ik wens hem bij dezen succes!