Dag, ik heb via mp het eerste seizoen van deze serie gekocht en ben er weer weg van. Ik wil daarom ook graag seizoen 2, 3 en 4. Maar dat valt nog niet mee. VIa mp wordt er meer gevraagd dan de nieuwprijs, of is het niet volledig. Ik heb wel een site gevonden die het verkoopt a 13,99 per dvd (zoiets). 3 dvd's per seizoen. Maar ook daar is het niet meer compleet te krijgen. Ik lees ook dat het bij de Mediamarkt in Almelo/Hengelo te koop is, maar vrees dat dat al jaren geleden is. Is er hier misschien iemand die het op dvd heeft (zelf opgenomen misschien) en mij er aan kan helpen? Of toch een site weet waar ik de 3 seizoenen volledig kan kopen?
https://www.tvoranjeshop.nl/van-jonge-leu-en-oale-groond-seizoen-3-afl-17-24-dvd Van Jonge Leu en Oale Groond - TV Series - DVD - TruckersTop12 Shop Deze?
Inmiddels alle delen, op 2 na, besteld. Die zijn niet meer te koop, en dus alleen 2e hands eventueel. Maar op Marktplaats of Bol.com staan ze niet. Bij bol aangemeld zodat ik het hoor zodra iemand het aan biedt. Misschien is hier iemand die het heeft en wil verkopen, of, indien mogelijk, kopieren? Het gaat om het 2e deel van seizoen 3 en het 2e deel van seizoen 4. Wie mij kan helpen, mag mij pben.