Hi, ik ben Drew en heb al twee miskramen gehad. Eentje in juli 2008 en eentje in januari 2009. Nu, juni 2009 zijn we dus al anderhalf jaar bezig voor een kindje en nog steeds staan we met lege handen. Ik heb het geluk dat ik al twee keer zwanger ben geweest, dat lukt dus. Maar nu wordt het nog een truc om zwanger te blijven. Ik ben nog positief gestemd, mede omdat het dus al twee keer gelukt is. Maar de gedachten dat we nu eigenlijk een kleintje van een paar maanden hadden moeten hebben, of dat ik nu met dikke buik had moeten lopen, neemt steeds meer de overhand. Om mij heen lijkt iedereen ook maar makkelijk kinderen te krijgen en inmiddels heb ik zelf de leeftijd bereikt dat mensen het heel normaal lijken te vinden dat wij ook maar eens kinderen moeten gaan 'nemen'. En dat zeggen ze dan ook gewoon. Geloof me, ik had niets liever gewild... Dit wilde ik gewoon even van mij afschrijven.
Hi , ik wil me hier graag mee kletsen .. Wij zijn nu een jaar bezig voor een 3e wondertje ...Helaas ook nog zonder resultaat , wel ook 2x zwanger geweest waarvan 1x een bbz en een ma en heb een curretage gehad .. En idd zwanger worden lukt , maar het te blijven das nu het moeilijkste ......Alles komt goed , lijkt nu heel ver weg ........ Maar we gaan gewoon door , want ik wil niks liever dan dit .... Anything worth having , is worth waiting for ........ heel veel liefs , M@rjon
Hey Marjon, hallo!! Hoe is het met je? Hebben de rode duivels zich eigenlijk nog aangediend van het weekend? Officieel door naar de volgende ronde dus?
JA hoor de duiveltjes hebben zich gisteren weer aangekondigd , dus de volgende ronde is nu echt officiel !! Op de een of andere manier geeft me dat wel weer wat rust , tuurlijk verdriet dat het weer niet raak is , maar ik weet wel weer waar ik aan toe ben ... Drew , trouwens nog proficiat met je promotie he !!!!!! knnuufffffff
Ik heb het zelfde. al v.a. juni vorig jaar bezig. 1e keer meteen raak maar ma. toen wilde ik maar niet ongesteld worden. 2e ronde weer meteen raak maar dat was bbz en nu zitten we in ronde 3 en morgen weten we hoe of wat. Morgen heb ik echo omdat er nog een stukje weefsel van de bbz zit/zat
he scorpion , welkom hier !! En ik hoop voor je dat er morgen geen stukje weefsel meer te zien is maar misschien wel wat anders!!!!! Duim voor je !!! kknnuuffffffffffff
Hoi Hoi, Ik wil hier ook wel mee kletsen. Ik hang nu overal tussen in. Geen miskraam, geen kans op zwangerschap en geen behandeling. Maar ondertussen doet alles om me heen wat met zwangerschap te maken heeft wel pijn. In augustus is het 4 jaar geleden dat ik met de pil stopte. Nu 4 miskramen en 4 mislukte IVF pogingen verder doet het meer pijn dan ooit.... Ik vecht iedere dag..... hopelijk wordt het ooit beloond. Ik zou het wel fijn vinden als we elkaar hier een beetje een hart onder de riem kunnen steken en op kunnen peppen ( voor zover mogelijk) als we het niet meer zien zitten. Liefs Hope
He lieve Hope, Welkom en fijn dat je mee wil kletsen .. We gaan elkaar er doorheen helpen en hopelijk gaat voor os het zonnetje ook weer schijnen .. Vind het voor jullie allemaal een stuk moeilijker nog , ik heb al 2 kanjertjes en weet dus dat het bij ons wel goed kan gaan , maar heb er nu wel niet zo veel vertrouwen in , maar hopelijk komt ook dat weer terug ........ kknnuuffff
Hey hoi Hope, jij ook hier. Leuk! Nou ja, de reden is minder leuk, maar wel naar omstandigheden leuk. Hoe is het nu met je? Krijg je alles in je hoofd weer een beetje op orde? Ik kan me voorstellen dat dat bij iedere klap steeds moeilijker gaat. Scorpion, zwanger worden lijkt bij jou ook niet het probleem. Maar hoe fout kan het gaan?? Eerst een mk, en meteen daarna een bbz. En waarom denken ze dat er nu nog wat weefsel achter is gebleven? Je schrijft dat je je weer zwanger voelt. Is dat gevoel wel ooit weggeweest? En je bent na de bbz wel weer een keer ongesteld geweest? Spannend hoor. Marjon, tja, nieuwe ronde nieuwe kansen moeten we dan maar zeggen hè? Maar shit is het wel. Hoe voel je je nu? Weer een beetje een normale menstruatie, voor zover je dat nu kan zeggen? Hopelijk alles deze keer volgens het Marjon-boekje, dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Stom trouwens. Hebben jullie dat wel eens, dat bepaalde letters standaard een combinatie vormen in je hoofd en dat je dat als vanzelf typt. Dat heb ik dus bij bbz. Als ik dat wil typen, typ ik altijd eerst bbq waarna ik dat moet verbeteren. Echt stom en irritant. Ik heb vanavond mijn relaxavondje: lief is op pad voor zijn werk (bijna standaard op dinsdag), ik kom net onder de douche uit en ga nu een Ghost Wisperer marathon houden. Heb een stuk of 8 van die afleveringen op de dvd recorder staan, lief houdt er niet van, dus ik kan me uitleven. Als heeeeel dun rode draadje door het verhaalt loopt dat de hoofdrolspeelster graag kinderen wil (ook daar al!) maar dat lukt niet. Nog net geen 6 maanden bezig hebben ze het nu al over 'wat als het niet wil lukken?'. En toen ze net 4 maanden bezig waren, zei ze tegen haar man 'vind je me nu nog wel aantrekkelijk'. Nou, wat moeten wij dan wel niet denken... *zucht* Maar verder leuke serie hoor!
Hoi Ook ik wil me hier graag aansluiten wij zijn nu twee jaar bezig voor een wondertje in Aug 2008 heb ik een bzz gehad waarbij me rechtereileider verwijderd is en in jan 2009 een ma bij 10week en 2dagen. Ook hier komen er mensen wanneer nemen jullie kinderen dan pff dan zak ik door de grond heen was het soms maar zo makkelijk. Liefs Channes
Hey drew, Ik hield pijn, en echt steken, en ik werd niet ongesteld. Toen hebben ze na 10 weken een echo gedaan en daar was nog een restje te zien van 3,5 x 3,5. Toen was heb ik pillen gekregen om een menstuatie op te wekken en daar zou het ook van weggaan (het zit in mijn buikholte) Op de controle echo was alles weg. Maar ik geloofde dat niet dus had een second opinion aangevraagd in een ander ziekenhuis en ja hoor het zat er nog. Morgen zijn we 3 weken verder. als het niet kleiner is geworden gaan ze het weghalen. Als het wel kleiner is geworden of ik ben zwanger (dat zou beter zijn want dan word t geplet) dan kan t blijven zitten. Dat gevoel van zwanger zijn is zeker weg geweest maar sinds 1,5 week is het er weer. Heb pijnlijke boobs, misselijk, emotioneel en warmte aanvallen en moe, alles wat ik tot nu toe tijdens mijn zwangerschappen heb gehad. Ik ben dus wel ongesteld geweest, maar kunstmatig zonder eisprong. Nou hopen op goed nieuws voor morgen
Scorpion, heb je na de kunstmatige menstruatie wel weer een eisprong gehad, of houdt je dat niet bij? Hoe laat moet je morgen voor controle? Ik zal voor je duimen. Channes, tja, je weet helaas pas dat die opmerkingen pijn kunnen doen, als je zelf in een dergelijke situatie hebt gezeten. Een oom zei afgelopen weekend nog dat hij maar naar mijn tante hoefde te kijken en ze was zwanger. Die zelfde oom maakt nu best vaak opmerkingen over wanneer wij volgens heb wel aan kinderen zouden kunnen 'beginnen'. Hij heeft er dus blijkbaar helemaaal geen problemen mee gehad. Vrienden van mij die lang hebben moeten proberen voor een kleintje, zullen het wel achterwege laten zulke dingen te zeggen. Om je heen lijkt het allemaal zo vanzelfsprekend... Och, wat had ik iedereen graag willen verrasssen door een jaar geleden aan te kondigen dat ik zwanger was. Niemand had dat toen verwacht, ik was immers nog druk met mijn promotie onderzoek bezig. Iedereen vond dat wij maar kinderen moesten nemen nadat ik gepromoveerd was. Nou, dat ben ik dus sinds afgelopen donderdag (Marjon, bedankt nog voor je felicitaties ), en nu zit iedereen er dus mooi op te wachten... Nu ga ik ECHT naar de Ghost Wisperer kijken...
@Drew , het lijkt dat mijn menstruatie volgens het marjon-boekje gaat dus dat is wel erg prettig .......We zijn net naar het eerste oudergesprek geweest van Thijme ...Ik zei vantevoren tegen Patrick , zijn motoriek komt ter sprake ( hij is altijd heel erg houterig en overal bang voor ) , en hij kan nog weleens een gifkikkertje zijn en dan om de simpelste dingetjes ...Klein vb bij gym op school vraagt hij aan een kindje of hij een hoepel mag , hij krijgt er netjes een en wordt dan zo boos omdat hij een blauwe hoepel heeft gekregen en geen rode .... Nou precies wat ik zei kwam naar boven en waar ik dan wel weer helemaal trots op was dat hij cognitief echt zijn tijd ver vooruit is .dus ze kunnen bij hem nu alle tijd in sociaal-emotionele kant steken .....dat was toch wel vaker als een kindje cognitief uitblonk dan moet er sociaal-emotioneel toch wel wat bijgeschaafd worden ... @Chantal , welkom hier !!! Ja die opmerkingen , mijn baas was gisteren ook weer goed bezig !! Als mijn ongi eraan komt wordt mijn gezichtshuid altijd wat onrustiger , en daar zei hij wat van , hij wilde eigenlijk een reactie uitlokken , maar ik reageerde niet ..Toen zei hij ,of is het een zwangersschapsmasker , nou zeg ik daar moet je wel zwanger voor zijn ...zegt hij weer ,: misschien wil je het nog wel niet vertellen .............Of wacht je eerst totdat de verbouwing klaar is en dat je verhuisd bent ? Nou zeg ik dat plan je niet zomaar het zal ook moeten lukken en toen ben ik maar verder met mijn werk gegaan , want voelde me er zo ongemakkelijk bij .... kkknnuuuffffff
jeetje marjon wat kunnen sommige dom zijn he. Denken ze een gesprek aan te gaan maar hebben geen idee van de pijn die ze daarmee aanrichten
in dit geval kun je geloof ik wel zeggen , tja mannen he .......... maar als hij het nog een xtje zo aankaart dan zeg ik er wel iets van..