Ik ben deze maand begonnen met tarwekiemolie. Ik heb een heel regelmatige cyclus, altijd 30 dagen en vrijwel altijd een positieve ovulatietest op dag 16 of 17. Nu moest ik vandaag weer beginnen op dag 13 met ovulatietesten van de action en tot mijn grote verbazing was deze zo goed als positief. Nu had ik een paar uur niet gedronken, dus vanavond, na 2 koppen thee nog maar eens testen. En deze test heeft 2 gelijke strepen, dus positief. Op dag 13!! Nu vond ik het al raar, ik heb sinds gisteren steeds krampen, maar dacht: dat kan vast mijn ovulatie nog niet zijn....wel dus. Zou dit nou van de tarwekiemolie zijn??
Het kan je cyclus wel wat in de war schoppen heb ik begrepen.. Zelf slik ik het niet dus niet zelf ondervonden! Een vriendin van me had het ook.. Super regelmatig en toen ze ermee begon was het ineens anders.. Na een tijdje wel weer regelmatig overigens!
Nee, ik had wel zoals silverwings zegt gelezen dat het je menstruatie kan veranderen, maar had dit eigenlijk niet verwacht (dacht dat overkomt mij niet haha) Ik kijk het gewoon deze cyclus aan, maar hij is wel heel vroeg dit keer.
Ik dacht dat dat werd gebruikt voor als iemand een heel laat ei had... Mag ik vragen waarom jij het bent gaan gebruiken?
Ik ben deze maand ook begonnen met tarwekiemolie. Ik heb deze maand alleen geen ovulatie testen gebruikt dus eigenlijk geen idee of die eerder was. Moet moet vandaag of morgen ongesteld worden ben benieuwd... hoor ind wel vaker dat je cyclus er van in de war raakt hoop ik niet
Ik gebruikte het voor het eerst en gelijk een positieve ovu test op dag 15 terwijl mijn ovulatie altijd veel later was (onregelmatig) diezelfde maand ook zwanger geworden dus wie weet!
Ik heb op dit forum ook wel eens gelezen dat je moet beginnen met tarwekiemolie als je eisprong is geweest. Omdat het invloed kan hebben op je cyclus. Heb het ook even geslikt. Alleen ik vergat het steeds. Als het niet raak is deze maand ga ik er weer mee beginnen. Succes !
Ik ben het gaan gebruiken omdat ik dus meestal op dag 16/17 een positieve test heb, maar dat dat ook nog wel eens naar dag 20 verschuift. Bovendien ben ik wel heel regelmatig ongesteld op dag 30, ( dus bij een late eisprong een korte LF) maar had de laatste paar maanden iedere keer bloedverlies va dag 25/26. Dus ik dacht: ik ga eens proberen wat het doet. Kijken of ik dan geen bloedingen meer heb van te voren etc. En ze zeggen dat de kans op innestelling groter wordt (of dat echt waar is weet ik niet) Bovendien zit er vit E in, en dat is goed voor je huid en je haren, kon dus geen kwaad dacht ik zo.
Dat vraag ik me idd ook af of dat echt waar is, want dat vind je nergens terug.. Maar zoals je ook al zegt het kan geen kwaad, baat het niet dan schaad het niet!
Ja dat denk ik dan ook wel ja.. Gebruik je capsules of echt de olie? Ik heb wel eens voor zo´n flesje gestaan, maar het lijkt me vreselijk goor
Nah, moet me er misschien ook maar eens aan wagen.. Hou niet van pilletjes met smaken haha, maar dit valt mee dus! Thanks
Ah ok, weer wat geleerd! Dankje! Ik heb hetzelfde probleem, vroeg bloedverlies, alleen dan met een korte cyclus. Dus ik ga het even onthouden!
of het van de tarwekiemolie is....geen idee, maar ik had vanmorgen 3 (licht) positieve testen en ben dus na weer 9 mnd wachten weer pril zwanger