Ik ben ontzettend kwaad! Vanmiddag heb ik mijn zoontje Rens van 15 maanden eten gegeven in zijn kinderstoel. Wil ik zijn bordje aan de kant zetten, breekt de stoel in tweeën, met hem erin! Ik gillen en mijn zoontje heel hard huilen! Ik heb hem er meteen uit gehaald en getroost, maar hij was zó geschrokken (en ik ook) en bleef huilen. Gelukkig heeft hij zich niet bezeerd, anders hadden we misschien nog wel naar de huisarts of het ziekenhuis moeten gaan. Ik heb de stoel vorig jaar september gekocht, dus hij is gloednieuw. Het is een Chicco polly, een heel handige stoel, maar nu wil ik er nóóit meer een! Deze week ga ik dus terug naar de winkel en ik eis mijn geld terug. Hier zijn 2 foto's die ik gemaakt heb:
Jemig zeg, dit is echt ernstig!!! Zoiets had natuurlijk NOOIT mogen gebeuren! Stel dat hij wel iets had gehad, je moet er toch niet aan denken? Ik zou zeker weten ook een klacht indienen bij Chico!! Doormidden breken, wat een kwaliteit zeg erg gevaarlijk! Sterkte! Liefs Sinnamon
Wat verschrikkelijk, ik zou wss ook razend zijn. Nieuwe stoel en nu al stuk, dat kan toch helemaal niet!
Ja, ik zat ook al te denken om een klacht in te dienen. Zoiets mag gewoon nooit gebeuren! Ik ga nu een houten kinderstoel kopen, lijkt me veel veiliger!
Jee zeg dat ding is gewoon finaal door. Dat mag toch zeker niet gebeuren !! Ik zou idd een klacht indienen. Wie weet wat er had kunnen gebeuren.
Ik heb ook een houten stoel, zo'n kubusstoel, die je later kan omvormen naar tafel en stoeltje, vind dat veel veiliger
Nou wat erg zeg,gevaarlijk ook. Dat mag toch helemaal niet gebeuren. Tot hoeveel kilo mag je een kind erin stoppen? Ik denk namelijk dat ie dan gewoon niet veel kan hebben. En dat je zoontje te zwaar was misschien voor wat de stoel aankan en dat ie daarom zo lelijk brak. Belachelijk dat ze zoiets verkopen! Levensgevaarlijk hij zal maar met zijn hoofd door een glazen wand naar achteren vallen of iets breken of alleen aan het spelen zijn erin! Brrrr, klacht indienen hoor.
Idd! Een klacht indienen! Wat erg, zeg! Ik zou me ook rot hebben geschrokken. Wat een geluk dat hij niets heeft.
Inderdaad een klacht indienen aan chicco en als ze niet meewerken, dan eventueel via het programma Kassa het laten uitzoeken. Zij kunnen gaan voor jou na waarvoor zo iets ineens kapot gaat en dat de fabrikant van dat ding jou de kosten van vergoed! (en eventueel een nieuwe stoel) Maar als ik jou was, zou ik voor een houten kijken, met zo'n tafeltje, zeker als je vergoeding in geld krijg. Ik zou zo stoel niet meer willen, voor het zelfde geld zat je zoontje net met iets dat heeeeeeel warm of zelf heet was, nou dat wil je dan ook niet weten hoe dat was afgelopen! Nou veel succes, ik hoop dat je je verhaal kan halen daar haha gr. Patricia
Die stoel kan tot 15 kilo hebben en mijn zoontje weegt 11,5 kilo. Dus wat er gebeurd is is écht niet goed!
Jeetje je zal je de *** geschrokken zijn ja! Dat is toch t laatste wat je verwacht van zo'n stoel en zeker als t dan zon merk is! Klagen tot je blauw ziet!
Ik zal een brief moeten schrijven aan ze, want ik kan ze niet mailen. Ik zal de foto's van de stoel bij de brief doen, zodat ze kunnen zien hoe het eruit ziet. Het zal nog even duren omdat ik het op dit moment ontzettend druk heb met mijn puppies, maar jullie gaan van mij horen hoe dit afloopt.
Ik ben heel benieuwd wat ze zeggen Echt verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren, en zie stoeltjes zijn niet eens goedkoop Ik zal er niet te lang mee w8, want meestal duurt zoiets nog heel lang voordat hun er iets van laten horen. veel liefs winnie
Zo, ik zou ook goed geschrokken zijn zeg. Ook ik zou een pittige klachtenbrief schrijven. Dit moet echt niet kunnen zeg. Je zoontje had wel wat kunnen breken of met zijn hoofd tegen de grond klappen ofzo. Gelukkig is dat allemaal niet gebeurd.
Gelukkig een goede afloop, maar wat een enorme schrik!! Ben erg benieuwd wat Chicco daarop te zeggen heeft. Gelet op de bekendheid van 't merk, verwacht ik eigenlijk dat je zonder problemen geld terug krijgt ofzoiets.. Succes ermee! Sandra
damnz dat kan dus echt niet hé...hoop dat je in je gelijk wordt gesteld meid , en dat die ondingen met spoed uit de handel gehaald worden
Ik heb net een brief getypt aan Chicco, de inhoud van de brief moet ongeveer zo worden: Op 27 september 2005 heb ik bij Van Asten BabySuperstore in Tilburg (NL) een Chicco Polly kinderstoel gekocht. Het leek mij een erg stevige en gebruiksvriendelijke kinderstoel, zeker voor die prijs. Tot afgelopen maandag 17 juli heb ik veel plezier gehad aan de kinderstoel en mijn zoontje van 15 maanden ook. Maar toen ik op die maandag 17 juli mijn zoontje net eten had gegeven in die kinderstoel, gebeurde er iets wat absoluut nóóit mag gebeuren met een kinderstoel! De kinderstoel brak in tweeën met mijn zoontje erin! Gelukkig heeft mijn zoontje zichzelf niet bezeerd omdat hij goed vast zat in het zitje met de veiligheidsriemen, maar ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren als de scherpe randen van het gebroken kunstof zijn lichaam hadden geraakt tijdens de val. In deze stoel moet een kind van 6 maanden tot 3 jaar veilig kunnen zitten met een maximaal gewicht van 15 kilo. Mijn zoontje is nu 15 maanden en weegt 11,5 kilo, dus hij had er zeker veilig in moeten kunnen zitten. Ik ga de stoel terugbrengen naar de winkel waar ik hem gekocht heb en ik eis mijn geld terug. Met deze brief wil ik u op de hoogte stellen van wat er gebeurd is en ik hoop dat deze kinderstoel nog eens nader wordt bekeken, zodat dit niet nog eens zal gebeuren. Ik heb 2 foto's bij deze brief gedaan zodat u zelf kunt zien hoe de stoel gebroken is. Ik verwacht op zijn minst een excuus van u en ik hoop dat u mijn brief wil beantwoorden. Wat vinden jullie ervan? Moet er nog iets bij? Roep maar!