Hoi meiden mijn beste vriendin en haar vriend hebben afgelopen maand besloten te stoppen met anticonceptie. volgens haarzelf heeft zij 1 dag voor haar ovulatie seks gehad alleen twijfelt zij dat de kans dat het raak is heel klein is omdat zij verkouden is en daarom veel hoest Ze is bang dat het sperma er niet goed in blijft zitten. ik heb geen idee hoe dit zit, heb mij er nooit in verdiept weten jullie misschien hoe dit zit? zijn de kansen op zwangerschap kleiner als de vrouw verkouden is en veel moet hoesten? of maakt dat geen verschil. ?
Hahaha dus ze zou het kwakje er weer vaginaal uithoesten? Nee hoor, dat maakt geen verschil. Op je hoofd zitten na de seks helpt je ook niet sneller zwanger worden.
Hahaha dit vind ik een leuke maar dat hoesten of verkouden zijn kan geen nadeel zijn. Wel kan het dat als je ziek bent je verdediging in je baarmoeder lager is dus sperma meer kans heeft om heelhuids op locatie aan te komen. dit was echter een discussie maar is niet bewezen
tja ik weet het niet. misschien komt er dan een soort druk te staan erop waardoor het er weer uit loopt haha.
Nou kijk.. het zaad loopt er altijd weer uit natuurlijk.. tenzij je een dekseltje op je poes zet.. dan blijft het binnen, al zal dat een beetje gaan stinken ben ik bang.. Maar, ontopic, tuurlijk kun je dan wel zwanger raken. De spermacellen weten het eitje echt wel te vinden ondans haar gesnuffel. Dus als het niet raak is, wat heel normaal is in het begin, dan komt het niet omdat ze verkouden is..
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Wat wel zou kunnen is dat t lichaam nu bezig is met een verkoudheid en niet met een zwangerschap.. Een tonde 1 zou ik me dasr al helemaal niet druk om maken..
Sorry ik moet hier alleen maar om lachen.. Ik ben een beelddenker en de reacties helpen daar niet aan mee
Nu snap ik waarom het bij de eerste ruim 1,5 jaar geduurd heeft... Ik heb teveel gehoest.. hahaha sorry... Mij lijkt dat het niets moet uitmaken, sperma gaat er met zoveel km per uur in dat er echt wel een aantal blijven hangen
@bubblez, ik vind hem zeer inventief. Misschien een idee voor de wat minder vruchtbare mensen om die zaden gewoon in te sluiten. Zo weet je zeker dat ze de goede kant uitgaan.
@lo vare. Nu we toch bezig zijn.plaats dan ondertussen een wegwijzer. Want mannen en de weg vragen .........😂