hoi hoi, vanmorgen groei en liggingsecho gehad. Bij de metingen kwam ze allemaal rond de 41 weken uit. Gezien mijn termijn is dit 4 weken voorsprong. Moet nu donderdag prikken op glucose. De verloskundige deed er nog wel makkelijk over. Ze schatte hem/haar met 40 weken 8 pond. Ik maak me best wel zorgen. Is het wel goed dat de kleine zover voor ligt???
Hallo, We hebben een grote spreiding van geboortegewicht. Maar 4 weken voor is wel veel. Is de suiker goed, dan moet de groei goed in de gaten gehouden worden en evt. een consult bij de gyn gedaan worden om de groei goed in de gaten te houden. Bespreek het met je verloskundige wat ze nu gaan doen. Groetjes Ineke
hoi hoi bedankt voor je antwoord. Ik krijg morgen als het goed is de uitslag van de glucose. Ik heb dit nuchter geprikt vanmorgen. Kan morgen bellen met de dienstdoende vk. Als de kleine echt zo groot is gaan ze het dan eerder inleiden of keizersnede? Ben echt zo bezorgt. Snap eigenlijk niet waarom de vk me niet direct doorgestuurd heeft.....
Hallo, Bespreek met je verloskundige het verdere beleid na aanleiding van de glucose. Verwijzen ze je naar de gyn zal hij/zij met jullie bespreken wat ze gaan doen. En dan kan inleiden inderdaad een optie zijn. Succes. Groetjes Ineke
bedankt voor je antwoord. Mijn glucose was uitstekend. Het is blijkbaar een groot kindje. Ze gaan dinsdag even verder kijken en overleggen