Voordat je je positieve test in de handen had....had je toen al het vermoeden zwanger te zijn....of juist helemaal niet? Ik mag bijna gaan testen, voel totaal niks van een eventuele zwschap...geen eisprong, innesteling niks. Nu weet ik natuurlijk dat dit niet hoeft Maar nu ben ik nieuwschierig wat jullie dachten en voelde voor die positieve test.
Ik ook niets. Helemaal niets... Nog geen gevoelig tepeltje Nog geen krampje, niets.... Dus mijn test was natuurlijk nep positief, want als je zwanger bent weer je dat gewoon Dus op mijn NOD nog gezellig biertjes gedronken op een terrasje Kwam ook omdat ik dacht dat de pregnyl mijn test vervalste. Maar lang niet iedereen heeft tekenen van een zwangerschap zo snel.
Ik was ziek geweest, geen eet lust toch dat ik dat het vast niet raak was. Toch ben ik meteen op mijn NOD gaan testen, ergens dacht ik het toch...
Ik dacht dat hij weer negatief zou zijn, had immers geen enkel teken van een zwangerschap maar wel ongesteldheidsbuikpijn. Hoe fout zat ik .
Nou tot nu toe meer het idee dat het niet raak was he.... Lees dat wel vaker hier! Nu maar hopen dat het bij mij dan ook het geval is hahahaha...weet dat ik bij mijn meiden ook pas in week 6-7 klachtjes kreeg...en in het begin dan alleen die ongi krampen. Die heb ik nu ook maar heeeeel licht...alleen een wat zeurend gevoel, mag geen naam hebben
Ik voelde me ook totaal niet anders dan anders. Had alleen gevoelige borsten maar dat had ik ook wel eens als ik niet zwanger was dus ik dacht daardoor niet dat ik zwanger was. Volledig verrast toch een positieve test . Nog een paar daagjes en ik ben de kritieke 12 weken grens gepasseerd . Eindelijk!!!!
Ik had heel erge menstruatie krampen 2 dagen voor de positieve test. Toen ik 1 dag voor NOD ondanks 2 dagen krampen nog geen bloed verloor had ik een beetje hoop. Ik was wel totaal verbaast en geschokt dat er 2 streepjes kwamen te staan... Wel 45 minuten zitten bibberen...
Oh ik was wel erg moe die week en de dag voor de test ben ik huilend niet gaan hardlopen omdat ik zo moe was... Heb echt als een idioot staan janken dati k niet wou in mijn hardloop outfit haha... Maar dat had net zo goed PMS kunnen zijn.
Heel raar, vrijdag liep ik overtijd.. Zaterdag nog niks en zondag avond lag ik in bed met de gedachte : het is raak .. Ik ga morgen testen. En ja hoor na 7 maanden liet me gevoel me niet in de steek. Ik had die andere maanden nooit getest omdat me gevoel al zei dat t niet raak zou zijn. was een heel raar gevoel maar ik wist t gewoon
ja ik wist het zeker bij de eerste, deze ronde voelde zo anders. En dan heb ik het niet over die symptomen die je elke ronde wel voelt en je onzeker maakt maar dat was gewoon anders!
Ik voelde ook niets. Ben wel 2 dagen te vroeg gaan testen, maar dat deed ik elke maand. En warempel, daar was toch echt een vaag, heel vaag streepje!
Wij waren net een maand aan het "klussen" Toen ik een week voor mijn NOD merkte dat mijn borsten heel gevoelig en beurs aan voelde. Toen hebben w meteen een test gekocht zodat we in het weekend s morgens samen de test konden doen. Zelf dacht ik meteen wel dat het positief zou zijn want (nja ik heb niet an de grot borsten) en dit gevoel had ik nog nooit gehad. Echt bij je oksels als of ze op ontploffen stonden. De test was dan ook positief (nu zijn we 11 weken) en de test hebben we gedaan toen bleek ik 3 ween zwanger te zijn.
Ik voelde wel 'iets' anders, een vreemd bubbelend gevoel van mijn navel naar beneden. En ik voelde me 'anders' Ik had ook mijn eisprong en een beetje (innestelings??)bloed gehad een week voor de test. 2 dagen voor NOD getest en positief!!
De eerste drie zwangerschappen wist ik het wel, tenminste het vermoeden was heel groot. Deze zwangerschap dacht ik eigenlijk niet zwanger te zijn, maar het was toch gelukt. Ik was heel verbaasd toen ik positief testte.
Niet onwijs. Achteraf gezien had ik dus rond/tijdens de innesteling hoofdpijn (3 dagen gehad). Hoopte het natuurlijk wel, zeker omdat ik nu ovulatietesten had gebruikt en daarvoor had ik geen flauw idee wanneer mijn eisprong zou zijn (cyclus van 55-57 dagen)
Het was meer de afwezigheid van bepaalde symptomen bij mij... Normaal ben ik eerst een dagje heel moe, de volgende dag daalt mijn lichaamstemperatuur merkbaar (hoef ik niet voor te temperaturen, voel ik gewoon heel duidelijk) en dan word ik ongesteld. Een paar weken geleden had ik inderdaad een moe dagje. Toen verwachtte ik de daling in mijn lichaamstemperatuur en die kwam niet... Tja, toen werd ik achterdochtig en ik bleek inderdaad zwanger. Symptomen als pijnlijke borsten, krampjes/steekjes en vermoeidheid die aanhield kwamen pas later.
bij mijn eerste wist ik het eigenlijk al heel zeker, ik had vreselijk zere borsten en lustte al meteen geen koffie meer. bij deze zwangerschap voelde ik helemaal niks, en voelde me ook niet zwanger. ik testte omdat ik 3 dagen overtijd was en de eerste klachten kwamen nu ook wat later
Eerste..( had onregelmatige cyclus en was t testen al zo beu dat ik er al niet meer in geloofde, tot man aanzette na een week toch weer te testen, dus Gevoel = niks Tweede, was erg druk met voorbereidingen van oudste z'n 1e verjaardag, dat k er niet heel erg mee bezig was.. Maaaar ik zat zo erg aan de taart die over was dat ik toch 1 dag voor nod had getest met hele goede hoop... Gevoel= een btj maar niet echt door iets lichamelijke maar echt m'n gevoel gewoon
k had het niet verwacht. maar als ik terug denk, ik werd super emotioneel (begin van moi als hormonen monster) toch dacht ik niet zwanger te zijn. voelde me niet heel anders. wel wat krampjes..