Doen, ik ga begin oktober voor het werk een week naar Italië, dichterbij natuurlijk maar met goede achtervang van oma en dagelijks een belletje met de oudste moeten we dat kunnen overleven.
Hier gaat manlief ruim 2 weken binnenkort... Dat wordt nog even bikkelen voor deze mams! Weet niet of ik het zou kunnen hoor maar vond dat manlief deze kans gewoon moest nemen. Hoe we het hier doen... Daar ga ik nog wel even op puzzelen.
Jaa dames! Ik ben de vluchten aan het bekijken en heb er kriebels vN in mijn buik! Maar ik heb echt het gevoel dat ik dit gewoon moet doen! Ik ga samen met de kindjes een mooie plaat maken van australie waar vakjes op komen zodat ze af kunnen kruisen tot ik terug ben. Enne die cadeautjes die ik mee neem zullen ook een boel goed maken denk ik gelukkig zijn ze wel gewend dat ik af en toe weg ben! Ik krib zo een kans inderdaad niet meer via mijn werk aangezien we daar een projectmanager hebben aangenomen die het daar gaat over nemen! Ik ga ik ga ik ga (denk ik )
*edit* Reactie kwam bij het nalezen anders over dan ik bedoelde.. Ging over het verschil tussen mannen en vrouwen.. Komt mi regelmatig voor dat mannen de hele wereld over vliegen en weken van huis zijn en dat je je als moeder moet verantwoorden t.o.v de buitenwereld! Oftewel: grijp deze kans en geniet ervan!
Ik zou het niet doen. Wil en kan mijn man en kind geen 8dgn missen. Maar als het voor jou belangrijk is en je kan het aan moet je het doen.
Nou ik zou het zeker wel doen hoor! Die kans krijg je maar 1 keer. En als er idd goede achtervang is waarom dan niet? Wat ik niet snap is waarom het voor mannen dan kennelijk normaal is en dat mama's zich moeten verantwoorden ofzo? is toch voor beide hetzelfde?
Jaaaaa gaan! Superleuk, ik zou het ook heel moeilijk vinden hoor, mijn kleine mupke missen.... maar wow wat een kans
Ik ben nog niet langer dan een dag weggeweest zonder kind, ik vind het gewoon lastig. Nu moet ik zeggen dat als ze zo aanbellen met de aanbieding die jij hebt, ik waarschijnlijk al in het vliegtuig zou zitten voordat ze uitgepraat waren.
eens niets voor mij, ik ben al dik 5 jaar mama maar nog nooit langer dan 36 uur van mijn kinderen weggeweest en dat was omdat ik in het ziekenhuis lag of een avondje musical (wat eerder neerkwam op 24 uur haha) het is gewoon niets voor mij maar goed mijn man werkt ook teveel om dat te kunnen doen uberhaupt dan zou hij vrij moeten nemen en dat kost meer geld als ik zou opleveren dus zoiezo niet zo verstandig. Het is natuurlijk wel een hele gave ervaring en als jij het wel kan dan why not?
Doen, doen, doen. Zo'n kans krijg je nu en die moet je pakken. Je bent wel vaker een paar dagen van huis, dus je kindjes zijn het gewend. En aangezien je het thuis allemaal goed kunt regelen zullen de kinderen goedverzorgt achterblijven en het ook vast enorm naar hun zin gaan hebben. Lekker gaan dus en er van genieten.
Oh zeker doen! 8 dagen zonder mijn kinderen zou ik heel erg moeilijk vinden, maar wanneer ga je nou naar Australië?!
Gáááááán! Die 8 dagen vliegen voorbij. Enne....de business class van Cathay is een aanrader. En ja, Hong Kong is g-e-w-e-l-d-i-g!
Vertrek zou zijn op 29 september 's avonds. En dat is dus ook een dingetje mijn dochter is 2 oktober jarig en dat zouden we sowieso al de 29ste vieren dus dat kan wel doorgaan alleen ben ik er op haar "echte" verjaardag dan niet. Niet dat zij het mee krijgt maar voor mij wel even slikken. De 7e 's morgens vroeg land ik weer op Schiphol. Ohhh australie en Hong Kong hebben mij altijd al wat geleken