8 dagen weg, dat zou ik (denk ik) zeker wel kunnen. Alleen wat ik me afvraag, hoeveel tijd heb je daar om het land of regio's te verkennen? Ik zou het programma dus willen zien voor die 6 dagen (je reist al 2 dagen) en dan pas een afweging maken.
Lekker gaan! Zo'n kans krijg je niet zo snel nog een keer. 8 dagen zijn zo voorbij. Je bent al veel tijd kwijt met de reis er naar toe en terug én je bent aan het werk daar, dus voor je het weet ben je weer lekker thuis bij je gezin met een mega jetlag, volle koffer met cadeautjes en verhalen over je avontuurlijke reis! Veel plezier en goede vlucht!
Ik zou echt nooooit gaan..!!! Ahum, oke, ik ben gewoon stik-jaloers.! Dit dus... Geniet van deze kans..! En zet een paar foto's op zp als je terug bent, zodat wij ook een beetje mee kunnen genieten.!
Moeilijk....aan een kant een superkans....ook fijn om weer eens helemaal op jezelf te zijn.. Maar ja je kindjes en man missen zo lang......moeilijk!
Ooh dit moet je gewoon doen!!! Als de zorg etc geregeld is, zou ik zeker gaan. Oh ik word hier ook wel een beetje jaloers, toch het verkeerde vak gekozen.. Geniet ervan! (wel nog een beetje werken daar natuurlijk, maar das bijzaak)
Ik heb eerst lang zitten denken wat ik zou doen voor ik een reactie zou plaatsen. Na lang wikken en wegen zou ik toch gaan. Dit is zo'n unieke kans. Ondanks dat M. nog maar 8 maanden is en 8 dagen best lang zijn zou ik eeuwig spijt krijgen als ik het niet heb gedaan. Met een kleintje zo ver weg reizen doe je niet zo snel en daarnaast kost het zoveel geld dat het voor veel mensen niet eens mogelijk is. Ik zal wel alles van te voren heel goed geregeld hebben zodat als ik zou gaan er inderdaad 100 procent van kan genieten en me niet thuis zorgen hoef te maken. Is er een papa die toevallig 6 vakantiedagen kan opnemen? Of ouderschapsverlof? Dan is er iemand die als het goed is je 100 procent vertrouwd en een bekend persoon bij je kleintjes. Succes met je keus en als je gaat show je ons wat foto's?
Go go go! Ik zou ook gaan en ik heb er 4...écht wel! En ook gewoon bij mijn man thuis laten, die kan dat 100% alleen wel.
Ik zou toch wel gaan! Ik reis ook regelmatig voor mijn werk. Ik was afgelopen mei 8 dagen naar de VS en ik zag er best tegenop: wel erg ver weg en ook wel erg lang. Gelukkig kan ik het thuis ook wel goed regelen en ik moest ook gewoon. De eerste dag dacht ik "wat doe ik hier?" Ik wilde eigenlijk meteen terug. Maar daarna: toch geweldig om mee te maken! En lekker even op mezelf: ook wel fijn. 's Avonds lekker borrelen met collega's (ik heb gelukkig erg leuke collega's/vriendinnen) en daarna crashen op de hotelkamer: alles helemaal voor mezelf heerlijk! Wat wel grappig was: alles ging goed, heimwee viel mee. Maar toen we op de laatste dag naar de Grand Canyon reden, kwamen we daar aan, eerste blik op dat ding geworpen en ik dacht: zo, nu wil ik naar huis. Doen dus! Geniet ervan! Het is zo om!
Gaan!! Wauw, als ik die kans kreeg.. Ja er zullen heel wat tranen gelaten worden van heimwee en het missen van elkaar maar men.. wat een kans! En gelukkig bestaat er beeldbellen